Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det aller største problem med Jønne er vel at han formodentlig er så dyr i løn at vi ikke får “value for money”.. Ikke i nærheden

    Ville ikke falde grænde i søvn den dag hvis han forlængede men første tanke ville helt sikkert være at der burde kunne fåes meget bedre til de samme penge..
    Så hellere beholde Joan. Snakkede dog med en fra VB i mandags som sagde at Joan er rastløs og altid på vej videre til nye eventyr. Så uden han kendte noget til Joan og OB`s situation idag var det hans gæt at han vil videre..

    Og så måtte jeg gerne sige at ham angriberen Dom de har koster tættere på 2 mill € end kr så vi behøvede ikke at drømme om ham. Hans gæt var at han blev solgt til Kina eller lign på et tidspunkt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så hellere beholde Joan. Snakkede dog med en fra VB i mandags som sagde at Joan er rastløs og altid på vej videre til nye eventyr. Så uden han kendte noget til Joan og OB`s situation idag var det hans gæt at han vil videre..

      Og så måtte jeg gerne sige at ham angriberen Dom de har koster tættere på 2 mill € end kr så vi behøvede ikke at drømme om ham. Hans gæt var at han blev solgt til Kina eller lign på et tidspunkt
      Jeg har en kammerat, der er godt inde i Vejle, som har sagt præcis det samme. Han var ikke så ked af at miste Joan faktisk, for det var ligesom om efter, at han var slået igennem, så stagnerede/dalede niveauet, hvad der blev tolket som lidt manglende motivation.

      Det svære med både Jønne og Joan er, at vi har set, at der er (meget) mere i dem, men tror vi på, at det for alvor kan forløses i OB igen? Jeg har i hvert fald min tvivl (også selvom jeg ikke ser helt så sort på Jønne, som en del andre).

      Comment


        Jeg synes, Jønne er tilbage på samme niveau som sidste efterår, som også var aldeles uacceptabelt. Igen ved man bare, at der intet overraskende eller farligt kommer fra den mand. Altid et træk ind i banen og så aflevere. Forsvarsmæssigt er det helt til rotterne. Det er deprimerende at se på. Jeg ville ikke fatte en lyd, hvis vi forlængede med ham. Det ville være fuldstændig uambitiøst. Hvis jeg skal tvinge mig selv til at sige noget positivt, så må det være, at han er rigtig god til at holde fast i bolden under sine dribleture, modstanderne kan sjældent pille den fra ham.
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Jeg synes, Jønne er tilbage på samme niveau som sidste efterår, som også var aldeles uacceptabelt. Igen ved man bare, at der intet overraskende eller farligt kommer fra den mand. Altid et træk ind i banen og så aflevere. Forsvarsmæssigt er det helt til rotterne. Det er deprimerende at se på. Jeg ville ikke fatte en lyd, hvis vi forlængede med ham. Det ville være fuldstændig uambitiøst. Hvis jeg skal tvinge mig selv til at sige noget positivt, så må det være, at han er rigtig god til at holde fast i bolden under sine dribleture, modstanderne kan sjældent pille den fra ham.
          Syntes nu de fleste farlige boldtab kommer fra ham med JJ lige efter.. Det sammenholdt med ingen mål og en svag defensiv præstation overall vil det være åndssvagt at forlænge

          Comment


            https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3210903
            KEP om taktikken. Kan nogen give en referat?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Syntes nu de fleste farlige boldtab kommer fra ham med JJ lige efter.. Det sammenholdt med ingen mål og en svag defensiv præstation overall vil det være åndssvagt at forlænge
              At forlænge med Jønne er ca. lige så klogt som at tage til Nord Korea og brænde et billede af Kim af.

              Comment

              Working...
              X