Oprindeligt indsendt af claudes1
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec
Collapse
X
-
Lad os håbe at NT også indser at JH ikke er i nærheden af at have evnerne til at sætte en top 6 trup sammen.
Leave a comment:
-
Kloge ejer med penge, klog sportschef med kløgt og klog træner med mandskabspleje. Forskellen er stor.
Tippede uafgjort og 4-0 og FCM-sejr 3 eller mere. Det første bet er nok tabt. Tipper ofte med penge jeg gerne må tabe
Leave a comment:
-
Lige nu har jeg svært ved at se den være ringere end resten af holdet.Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægDet bliver 6-0 det her. Jeg tror vi ville være bedre uden portugiseren og svenskeren på banen - endda uden at andre blev skiftet ind for dem.
Hvis ikke Greve havde været i et glimt på skærmen, havde jeg ikke anet han var på banen, f.eks.
Hold kæft, hvor får FCM det til at se nemt ud.
Leave a comment:
-
Rygeheroin. Eneste forklaring der giver mening.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægKommentatorerne er som ofte helt galt afmarcheret og mener vi spillede os godt ud af presset mod Brøndby i kampen tidligere på efteråret.
Og det var altså i den kamp hvor vi lossede væk i desperation i 80 minutter.
Leave a comment:
-
De behøver heller ikke se kampene for at komme med deres betragtninger. De er jo eksperter.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægKommentatorerne er som ofte helt galt afmarcheret og mener vi spillede os godt ud af presset mod Brøndby i kampen tidligere på efteråret.
Og det var altså i den kamp hvor vi lossede væk i desperation i 80 minutter.
Leave a comment:
-
Det bliver 6-0 det her. Jeg tror vi ville være bedre uden portugiseren og svenskeren på banen - endda uden at andre blev skiftet ind for dem.
Leave a comment:
-
De kan jo afslutte - modsat vores offensive spillere - vi skal bruge 10 åbne skud for at score - de skal bruge 2-3
Leave a comment:
Leave a comment: