Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec
Collapse
X
-
Tak for lort og Kent “jeg klipper selv mit hår”sidder og småskumler på sin plasticstol mens den lille fedtede jyske krejler går og glæfer sig over den fine balance i hans regnskab...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægLigaens bedste forsvar - ved ikke hvem som siger det. Vi har den bedste målmand og et middelmådigt øvrige forsvar.
Og nu gider jeg ikke bruge mere af min aften på den elendighed...har en opvask der skal tages - det er vidst mere spændende
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægTak for lort og Kent “jeg klipper selv mit hår”sidder og småskumler på sin plasticstol mens den lille fedtede jyske krejler går og glæfer sig over den fine balance i hans regnskab...Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlægHåber han bliver så svært korsbåndskadet, at han må stoppe med at arbejde med fodbold. Han er en skændsel.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment