Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fint mål af Helenius.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Vi spiller sgu da ok nu
      Nej, for vi har ikke udviklet os i år.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Jeg er da ligeglad med hvad møn gør når man slår sig. Det har intet at gøre med en tåbelig kommentar på et forum.
        Jamen så skal jeg da huske at vogte mig for moralens, og den gode smags dommer. Hvis du ignorere mig så lover jeg at ignorere dig, du vælger selv hvad du vælger at lade dig indrage i Bassemand.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
          Helenius har sgu været god de første ti minutter af halvlegen.
          Det var også meget godt headet ind. Ikke at fcm gør det helt vilde for at genere ham, men han kommer flot til vejrs må man sige

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Nej, for vi har ikke udviklet os i år.
            Så fik du sgu også skrevet noget korrekt i dag.

            Comment


              Ligner at de sætter Paul ind

              Comment


                Hvad fanden fik Kian Hansen et gult kort mod os?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Der mangler lidt balance til dommedagsprofetierne, fordi OB er ved at tabe stort til ligaens klart bedste to hold. F.eks: vi hører ikke til i top, fordi vi taber stort til FCM på jeres hjemmebane - så kommer der vel kun 4 hold i top 6 i år?
                  Det er bare frustration. ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Godkendt indsats i anden halvleg
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Det er utroligt at så mange herinde har så svært ved at man ikke har samme mening som jer.

                      Det må være ubehageligt at se på at OB er ved at spille sig ind i kampen.

                      Comment


                        Hader Back - Bak .. men fedt at høre en assistent kalde en spade for en spade fremfor det bræk vores tågehorn plejer at lire af .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Godkendt indsats i anden halvleg
                          En negativ ville omformulerer det og sige at Kent skal fyres for ikke at have lavet denne opstilling fra start

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det er bare frustration. ;-)

                            MvH ChrisOB
                            Jeg synes OB viser fin moral - nede med tre og forsøger at kæmpe sig tilbage - det synes jeg er en flot udvikling af holdet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Hvad fanden fik Kian Hansen et gult kort mod os?
                              Lidt taktisk ændring og Midtjylland ser lidt menneskelige ud igen. De fik hjælp til at se så gode ud i 1. Halvleg.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det er utroligt at så mange herinde har så svært ved at man ikke har samme mening som jer.

                                Det må være ubehageligt at se på at OB er ved at spille sig ind i kampen.
                                Nej jeg nyder det bestemt lige nu

                                Comment

                                Working...
                                X