Fint mål af Helenius.

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

KAMPTRÅD FCM-OB 4. dec

Collapse

X
- 

Jamen så skal jeg da huske at vogte mig for moralens, og den gode smags dommer. Hvis du ignorere mig så lover jeg at ignorere dig, du vælger selv hvad du vælger at lade dig indrage i Bassemand.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg er da ligeglad med hvad møn gør når man slår sig. Det har intet at gøre med en tåbelig kommentar på et forum.
Comment
 - 

Det er bare frustration. ;-)Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDer mangler lidt balance til dommedagsprofetierne, fordi OB er ved at tabe stort til ligaens klart bedste to hold. F.eks: vi hører ikke til i top, fordi vi taber stort til FCM på jeres hjemmebane - så kommer der vel kun 4 hold i top 6 i år?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
 - 

Lidt taktisk ændring og Midtjylland ser lidt menneskelige ud igen. De fik hjælp til at se så gode ud i 1. Halvleg.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvad fanden fik Kian Hansen et gult kort mod os?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment

Comment