Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Interessant interview med Allan Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Interessant interview med Allan Hansen

    Inden kampen i går havde vi en meget interessant snak med den mest scorende OB'er nogensinde, Allan Hansen. Han fortæller om hans karriere, hvorfor han ikke skiftede til Bayern München, hvem han var meget tæt på at skrive kontrakt med inden skiftet til Hamborg, og hvordan han lige pludselig havnede i Næstved, om han selv tror, at hans målrekord står for altid og meget mere.

    http://obstruktion.dk/stribede-legender-allan-hansen/

    #2
    Fremragende arbejde, endnu engang!

    Comment


      #3
      En legende på (næsten) Lars Høgh niveau Herlig læsning om øldepotmanden fra den by hvor jeg voksede op. Tvivler på at der var nogen i byen, der IKKE vidste hvem Allan var.
      Last edited by ScouserTommy; 28-11-2017, 10:38.

      Comment


        #4
        Ja, det er sgu et interessant interview, men det er mere end det. Det er noget af det mest interessante, jeg har læst i flere år. Og jeg tænker på om det mon lidt forkortet og redigeret kunne sælges. Allan er jo om ikke super landskendt så dog nok kendt af fodboldfans fra en vis alder og du får ham til at sige mange væsentlige og pudsige ting og også om forskellen på fodbold dengang og nu.
        Gad vide om du kunne have fået ham til at kommentere holdets trænere, sportschefer mm i perioden op til nu. Eller føler han sig for låst af at være ambassadør til at være ærlig. For jeg er sikker på, han også her kunne sige noget, der var værd at lytte til.
        En sand LEGENDE.

        I øvrigt rigtig sjovt og, ja sødt, med hans forhold til dygtige Ole Rasmussen.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Ja, det er sgu et interessant interview, men det er mere end det. Det er noget af det mest interessante, jeg har læst i flere år. Og jeg tænker på om det mon lidt forkortet og redigeret kunne sælges. Allan er jo om ikke super landskendt så dog nok kendt af fodboldfans fra en vis alder og du får ham til at sige mange væsentlige og pudsige ting og også om forskellen på fodbold dengang og nu.
          Gad vide om du kunne have fået ham til at kommentere holdets trænere, sportschefer mm i perioden op til nu. Eller føler han sig for låst af at være ambassadør til at være ærlig. For jeg er sikker på, han også her kunne sige noget, der var værd at lytte til.
          En sand LEGENDE.

          I øvrigt rigtig sjovt og, ja sødt, med hans forhold til dygtige Ole Rasmussen.
          Det har været aftalt længe, at vi skulle snakke med Allan, men det har været lidt svært for os at finde en dato, hvor begge parter kunne. Vi kunne så få det til at passe ind inden kampen i går, men det blev alligevel lidt presset på tiden. Vi havde 1000 ting, vi godt ville have snakket med ham om, men vi var nødt til at koge det ind. Jeg er sikker på, vi kunne have fået ham til at snakke i mange timer, hvis det var muligt, det virkede bestemt ikke som om, at han var 'låst' på nogen måde.

          Comment


            #6
            Som altid: det er fantastisk hvad I gør der. Glæder mig hver gang når jeg ser en ny "OBstruktion-tråd" herinde.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #7
              Jeg bliver altid glad og bedrøvet over de her interviews.

              Glad fordi indholdet er fantastisk. Bedrøvet fordi det skulle tage så lang tid før jeg lærte alle de ting om vores nuværende og tidligere spillere og klubkoryfæer.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Jeg bliver altid glad og bedrøvet over de her interviews.

                Glad fordi indholdet er fantastisk. Bedrøvet fordi det skulle tage så lang tid før jeg lærte alle de ting om vores nuværende og tidligere spillere og klubkoryfæer.

                Comment

                Working...
                X