Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Hobro

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Og Fester gør generelt holdet bedre....
    +1 ( kom så, Magge! ;-))
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      +1 ( kom så, Magge! ;-))
      :-) .. selvfølgelig +2
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Så ville det klæde vores sportsdirektør at undlade at udstille os fans som værende uvidende .

        Hans nedladende kommentar i et kampprogram huskes stadig . Sammen med alle hans andre fadæser .
        Er det ikke bare dig, som fortolker det som nedværdigende?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Nu skal der altid to til en tango - at Schalke fik den vendt skyldes i lige så høj grad et tilsvarende fald fra Dortmunds side, inklusiv en udvisning af holdets eneste stjerne og det faktum at derbys lever deres eget liv. Det er meget nemt at tilskrive den slags comebacks til god coaching - jeg vil immervæk påstå, at det er de færreste trænere, der vil gøre ondt værre ved at skælde ud på en ydmyget spillertrup, der er bagud med 4-0 ved halvleg mod ærkerivalen. De fleste ville sige som Tedesco.

          Nej - kunsten er at finde balancen imellem at stille (høje) krav og bygge spillere op fra bunden. Man kan diskutere om det Kent gør er for meget stillen krav og for lidt positiv coaching, men faktum er at en fodboldspillers hverdag er markant hårdere i Tyskland end den er i Danmark. Om det er retfærdigt eller ej, er det virkeligheden, og den skal man forholde sig til som en del af gamet, hvis man vil nå langt.

          Der er ikke tid til den evige søgen efter "det hele menneske" eller andet socialpsykologisk ævl og kævl, der er brug for handling og tagen sig selv ved nakken. Det gjorde Schalke i 2. Halvleg - hjulpet godt på vej af modstanderens nedsmeltning og kampens omstændigheder - De rejste sig fra en ydmygelse - fordi de igennem tiden er blevet mere hærdet af fodbold kulturen, inklusiv den rå stillen hårde krav - hvor 0-4 imod Dortmund er langt værre end hvis OB tilsvarende er bagud med samme cifre mod Hobro. F.eks.

          MvH ChrisOB
          Din fremturen for den hårde træner og mod de vattede fodboldspillere minder lidt om diverse politikeres ønske om hårdere straffe: At man kan mærke det vil være rigtigt, selvom det beviseligt virker mod hensigten.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Er det ikke bare dig, som fortolker det som nedværdigende?
            Jeg tolker det som en direktør som ikke har rette indsigt og føling med hvordan man kommunikerer ud til fans af en fodboldklub .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Din fremturen for den hårde træner og mod de vattede fodboldspillere minder lidt om diverse politikeres ønske om hårdere straffe: At man kan mærke det vil være rigtigt, selvom det beviseligt virker mod hensigten.
              Så du sammenligner elitesport med det danske retssystem? Interessant. Jeg "mærker" ikke det vil være rigtigt - jeg VED at det er rigtigt, at det er langt hårdere at være fodboldspiller i udlandet end i Danmark. Og fordi jeg argumenterer for at vi burde være mere hårde i filten - betyder ikke jeg argumenterer for at det kun er hårdhed, der virker. Der er vel forskel på at forlange at der er nogen, der præsenterer større nosser indenfor elitesport og så argumentere for at det kun er straf, der virker overfor voldsmænd. Ikke?

              Det sidste er jeg, i øvrigt, personligt meget uenig i.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment

              Working...
              X