Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB 19. nov 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Enig - den mangel på selvindsigt er godt nok skræmmende.
    Men er den attitude ikke kendetegnende ved samtlige trænere vi har haft som ikke slog til. Jeg mindes lignende snak fra senest Troels og Lars. Og de havde måske ovenikøbet lidt mere at have det i.

    Dog er det helt sikkert at banen betød en del - ligesom forskellen på Parkens uanstændige plæne og den i Dublin.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Jeg kan ikke abstrahere fra det længere, og jeg kan ikke lade være med at sætte mig i spillernes sted og tænke på, hvor rædselsfuldt og inerverende det må være at have en træner, der står og brokker sig højlydt og nærmest tilsviner spillerne nogle gange. Der er jo absolut intet konstruktivt i det råberi der kommer derudefra. Det er som regel affødt af en teknisk fejl eller en fejlbedømmelse af en situation, og relaterer sig meget sjældent efter min opfattelse til, at en spiller gør nogle forkert rent taktisk. Hvad i alverden det skulle hjælpe at stå og råbe af Greve, når han laver en dårlig vending, eller Tingager når han mistimer en duel, det har jeg ikke begrebsapparat til at gennemskue, men jeg kan konstatere, at jeg er ved at være godt træt af at høre på det, så mon ikke der også er en spiller eller to der efterhånden har det sådan?
      Jeg er enig og har også skrevet det en del gange under Kents periode. Nutidens unge kan ikke klare den slags - og det er fair nok. De ved sgu godt når de gør noget dårligt/forkert og det skal ikke skriges ud til hele forsamlingen af Kent.
      Jeg er sikker på at karakteren af Kents råberi er en forklaring på holdets underpræstation.
      Han må have stillet sig spørgsmålet og fundet ud af at han ikke kan lade være og at han har ret til det. Eller han har ikke stillet sig selv spørgsmålet. Begge ting er lige slemt.
      Jeg synes hans chef skulle fortælle ham med store bogstaver at han må ændre attitude. Nå nej, det er jo Jesper Hansen.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg mener du har en pointe i, at hans råber ri er ensidigt negativ, og meget rettet mod bestemte spillere. Det ville være langt mere gavnligt med noget positivt og opmuntrende. Hvis der er 90 % opmuntrende og positiv energi råb, så vil de 10% negative måske også have en bedre effekt. Tingager spillede som lort i går - det er jeg enig i, men det gavner næppe hans spil at træneren ligesom støtter ham i opfattelsen af, at det ikke er hans livs kamp. Tror da Tingager havde haft mere gave af opmuntring.
        Hans råberi er ikke ensidigt negativt. Men det ændrer ikke ved, at det er alt for meget negativt og for lidt positivt. Personligt ville jeg have svært ved at råbe så meget positivt i går, men så må man holde lidt kæft.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Tornbjerg og Sheed jeg er helt enig i jeres indlæg

          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Ja. Og når Kent vil gerne råbe under kampen så skulle ham gøre det som giftdwærgen Bo Henriksen som råber for sine spillere ikke mod de.
          Kent og Bo er nemlig diametrale modsætninger, når det gælder råb fra sidelinjen. Bo han råber ind til sine spillere, når de er i genpres og er lige ved at løbe tør for kræfter, så får han dem lige til at hente de sidste 1-2% som ofte kan være afgørende i elitesport. Han opildner konstant publikum og lægger pres på dommeren.
          Hvorimod Kent venter til spillerne laver en åbenlys fejlaflevering eller går forkert i en duel, men så er han der til gengæld også til at forklare dem det på en måde, så ingen på langsiden kan være i tvivl om, hvad han mener. Det må godt nok være hårdt sommetider for Tingager eller Greves forældre, at skulle høre på, at ens ban bliver råbt sådan ad foran massevis af mennesker.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jeg er enig og har også skrevet det en del gange under Kents periode. Nutidens unge kan ikke klare den slags - og det er fair nok. De ved sgu godt når de gør noget dårligt/forkert og det skal ikke skriges ud til hele forsamlingen af Kent.
            Jeg er sikker på at karakteren af Kents råberi er en forklaring på holdets underpræstation.
            Han må have stillet sig spørgsmålet og fundet ud af at han ikke kan lade være og at han har ret til det. Eller han har ikke stillet sig selv spørgsmålet. Begge ting er lige slemt.
            Jeg synes hans chef skulle fortælle ham med store bogstaver at han må ændre attitude. Nå nej, det er jo Jesper Hansen.

            Gad vide hvad de posetive fans som syntes vi er for negative her på forum syntes om Kent’s evige hælden galde ud ?
            :-)
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
              Det tænker jeg også. Han begår en bevidst svinestreg og bagefter kaster han sig til jorden og ta'r sig til ansigtet efter at få et lille puf. Det kan ikke rigtig være andet end to gule kort.
              Det kan man ikke få. Man kan maksimalt straffes for den strengeste forseelse, når dommeren ikke har nået at give et gult kort. Det er det samme ved situationer, hvor dommeren har dømt fordel, hvorefter den samme spille laver en forseelse umiddelbart efter. Så selvom jeg er enig i, at han rent moralsk fortjener at blive smidt ud der, så har dommeren ikke hjemmel til det. Fra fodboldloven: "Vurdering af ulovligheder
              • straffer den alvorligste forseelse (vurderet ud fra følgestraf, igangsættelse, graden af fysisk indsats samt taktisk indflydelse), hvis der begås to samtidige forseelser."

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det kan man ikke få. Man kan maksimalt straffes for den strengeste forseelse, når dommeren ikke har nået at give et gult kort. Det er det samme ved situationer, hvor dommeren har dømt fordel, hvorefter den samme spille laver en forseelse umiddelbart efter. Så selvom jeg er enig i, at han rent moralsk fortjener at blive smidt ud der, så har dommeren ikke hjemmel til det. Fra fodboldloven: "Vurdering af ulovligheder
                • straffer den alvorligste forseelse (vurderet ud fra følgestraf, igangsættelse, graden af fysisk indsats samt taktisk indflydelse), hvis der begås to samtidige forseelser."
                pudsig regel. Men tak for info. Det vidste jeg ikke :)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg kan ikke abstrahere fra det længere, og jeg kan ikke lade være med at sætte mig i spillernes sted og tænke på, hvor rædselsfuldt og inerverende det må være at have en træner, der står og brokker sig højlydt og nærmest tilsviner spillerne nogle gange. Der er jo absolut intet konstruktivt i det råberi der kommer derudefra. Det er som regel affødt af en teknisk fejl eller en fejlbedømmelse af en situation, og relaterer sig meget sjældent efter min opfattelse til, at en spiller gør nogle forkert rent taktisk. Hvad i alverden det skulle hjælpe at stå og råbe af Greve, når han laver en dårlig vending, eller Tingager når han mistimer en duel, det har jeg ikke begrebsapparat til at gennemskue, men jeg kan konstatere, at jeg er ved at være godt træt af at høre på det, så mon ikke der også er en spiller eller to der efterhånden har det sådan?
                  Nu skal jeg ikke lige sige jeg erindrer alle situationerne, men synes faktisk lidt modsat det især er ved opspilsfejl at Kent råber, erindrer ikke lige at der ved en tabt duel er blevet råbt? Synes mest jeg lægger mærke til når vi snakker fejlafleveringer, så kan man diskutere hvorvidt det er gavnligt eller ej (nok ikke), men jeg ser det som frustration over at de ikke følger aftalerne i opspillet. Derudover synes jeg så Kent er rimeligt beskyttende overfor spillere i interviews og lignende, så tror ingen knækker nakken på det.

                  PS. Kan være Kent bare træner spillerne op til at kunne spille på Odense Stadion hvor de kommentarer kommer utroligt hurtigt ;)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Nu skal jeg ikke lige sige jeg erindrer alle situationerne, men synes faktisk lidt modsat det især er ved opspilsfejl at Kent råber, erindrer ikke lige at der ved en tabt duel er blevet råbt? Synes mest jeg lægger mærke til når vi snakker fejlafleveringer, så kan man diskutere hvorvidt det er gavnligt eller ej (nok ikke), men jeg ser det som frustration over at de ikke følger aftalerne i opspillet. Derudover synes jeg så Kent er rimeligt beskyttende overfor spillere i interviews og lignende, så tror ingen knækker nakken på det.

                    PS. Kan være Kent bare træner spillerne op til at kunne spille på Odense Stadion hvor de kommentarer kommer utroligt hurtigt ;)
                    Råberiet kan virke en kende irreterende men som dig syntes jeg også han virker beskyttende overfor spillerne udenfor banen.

                    Bare det dog ville virke lidt mere. Syntes det virker som om spillerne har fint respekt for KN, Men mon ikke de fleste er blevet nogenlunde immune overfor støjgenerne fra ham.

                    Comment


                      Jeg var så heldig ikke at have mulighed for at se os imod ACH, så kan ikke sige, hvor slemt hans galden var denne gang. Generelt synes jeg dog at det er i orden som nogen er inde på, at en opspilsfejl giver en skideballe, ligesom hvis en offensivspiller ikke løber i de rum som er aftalt på forhånd, for det er ofte mangel på fokus, og det er ikke i orden overfor de øvrige holdkammerater. Det er umiddelbart min generelle holdning til at råbe som Kent gør på sidelinjen. Jeg bider dog samtidig mærke i at vi i de kampe, hvor det er særligt udtalt, sjældent bliver et hak bedre af det. Vi har enormt svært ved at trække os op, når spillet slet ikke flyder, og Kents råberier hjælper ikke et hak. Derfor vil jeg ikke afvise at en anden stil fra sidelinjen kunne ville være bedre, men generelt synes jeg det er okay at dyrt betalte fodboldspillere får afvide at de gør det af helvede til, når de eksempelvis bryder aftaler eller lægger flere tåbelige afleveringer i løbet af en kamp, for det er mangel på fokus!

                      Comment


                        Jeg var så heldig ikke at have mulighed for at se os imod ACH, så kan ikke sige, hvor slemt hans galden var denne gang. Generelt synes jeg dog at det er i orden som nogen er inde på, at en opspilsfejl giver en skideballe, ligesom hvis en offensivspiller ikke løber i de rum som er aftalt på forhånd, for det er ofte mangel på fokus, og det er ikke i orden overfor de øvrige holdkammerater. Det er umiddelbart min generelle holdning til at råbe som Kent gør på sidelinjen. Jeg bider dog samtidig mærke i at vi i de kampe, hvor det er særligt udtalt, sjældent bliver et hak bedre af det. Vi har enormt svært ved at trække os op, når spillet slet ikke flyder, og Kents råberier hjælper ikke et hak. Derfor vil jeg ikke afvise at en anden stil fra sidelinjen kunne ville være bedre, men generelt synes jeg det er okay at dyrt betalte fodboldspillere får afvide at de gør det af helvede til, når de eksempelvis bryder aftaler eller lægger flere tåbelige afleveringer i løbet af en kamp, for det er mangel på fokus!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Gad vide hvad de posetive fans som syntes vi er for negative her på forum syntes om Kent’s evige hælden galde ud ?
                          :-)
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Kent Nielsen bevæger sig ofte ned på alm. tilskuerniveau, det er tydeligt at han ikke hverken har eller giver tillid til spillerne. Når han står skaber sig som han gør, hæver han bestemt ikke selvtilliden hos den enkelte, tværtimod. Han er alt alt for gammeldags som leder, den ledelsesstil han praktiserer troede jeg man havde elimineret på højeste niveau for over 20 år siden. Det er frygteligt at overvære.

                            Comment


                              https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...iksen-pa-plads

                              Comment


                                Ha ha ha ... hvor er det godt sagt af KEP. Bo Henriksen er var helt overgearet.

                                Comment

                                Working...
                                X