Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Horsens-OB 19. nov 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og nu er vi bare tilbage til den tid hvor det der meldes ud er så virkelighedsfjernt fra det jeg ser

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ile-for-tiden/

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ifølge Kent kunne vi have taget de 3 point på vores gode periode i 2. Halvleg.........
      .........

      ................


      ....................

      jojo

      I føgle Wikipedia er "periode (tidsrum)" en "ubestemt tidsangivelse".
      Er helt med, Kent, at man kan ikke bestemme hvornår vi spillede god i 2. halvleg.
      Og Gyldendal: (http://denstoredanske.dk/It,_teknik_...efysik/periode)
      "periode, (af gr. periodos 'omløb, tidsafsnit, afrundet sætning', af peri- og hodos 'vej'), svingningstid, i fysikken den tid det tager for et svingende eller roterende periodisk bevæget, fysisk system at vende tilbage til sin udgangstilstand. For et pendul er perioden fx tiden mellem to på hinanden følgende maksimale udsving til samme side."
      "Periodisk bevæget", (lidt) udsving og "tilbage til sin udgangstilstand" - meget passende for OB i de sidste år. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
        Jeg ved godt at vi pointmæssigt måske ikke er så langt efter målsætningen. Men at se dette hold være så lidt sammentømret, være så uhomogent, frustreret og ufarligt efter JH og Kent har håndplukket og styret spillerne i SÅ lang tid, det bør simpelthen være fyringsgrundlag. Vi kan intet. Og vi ligner vel at mærke ikke et hold der er i nærheden af at finde frem til noget. Jeg ta'r sgu gerne en udrensning mere (suk), fordi jeg tror ikke på at det her kan blive godt.
        Jeg er fuldstændig enig. Men så længe Jesper Hansen skaber balance på bundlinien, forholder Thorborg sig passiv. Jeg tror desværre det er sådan, bestyrelsen ser fodbold i OB.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og nu er vi bare tilbage til den tid hvor det der meldes ud er så virkelighedsfjernt fra det jeg ser

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ile-for-tiden/
          Alle kunne se, at vi var overmatchet i stort set alle dødboldsituationer - alle kunne se hvor mange chancer Horsens brændte - alle kunne se vi ikke var i nærheden af at vinde, og det havde været tyveri af værste skuffe, hvis vi havde, men vores træner og spillere taler som om det var en tæt kamp, der lige så godt kunne ha gået vores vej. Det er dét, der irriterer mig personligt mere end at vi rent faktisk var elendige.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Alle kunne se, at vi var overmatchet i stort set alle dødboldsituationer - alle kunne se hvor mange chancer Horsens brændte - alle kunne se vi ikke var i nærheden af at vinde, og det havde været tyveri af værste skuffe, hvis vi havde, men vores træner og spillere taler som om det var en tæt kamp, der lige så godt kunne ha gået vores vej. Det er dét, der irriterer mig personligt mere end at vi rent faktisk var elendige.

            MvH ChrisOB
            Enig - den mangel på selvindsigt er godt nok skræmmende.

            Comment


              Leif Rasmussen har set samme kamp som os andre heldigvis

              https://www.fyens.dk/sport/Videoanal...rtikel/3204813

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Leif Rasmussen har set samme kamp som os andre heldigvis

                https://www.fyens.dk/sport/Videoanal...rtikel/3204813

                Blev lidt bekymret over der i linket stod videoanal .. men var så bare forkortet :-)

                ja tak til Leif
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Blev lidt bekymret over der i linket stod videoanal .. men var så bare forkortet :-)

                  ja tak til Leif

                  Comment


                    Pissekoldt og ingen gang noget godt spil at varme sig på.

                    Men vi er jo pt. et hold med samme nivaue som den store grå masse i superliga'en der ind imellem leverer et par gode kampe. Vi har da heldigvis stadig fine chancer for top 6.

                    Skuffende med start 11 fra KN, forstår ham ikke. Når spillere der har momento og gnist starter ude. Måske er det klogt nok at der er spillere som ikke kan spille alle kampe og har brug for pauser, det må forklaringenen. Taktisk er det svært at se meningen med det.

                    Comment


                      Var der andre, der bed mærke i Kents råb af spillerne i går? Jeg ved godt, at han altid skaber sig som en ludoman, der har satset sine sidste lånte penge. Men jeg synes, at det var særligt negativt i går, især overfor Tingager. Kent havde på et tidspunkt et helt vildt udbrud, hvor han råber af fulde hals: Neeeeeej! For helvede, Tingager. Så tænk dig dog om, brug hovedet!!!! Og det var ikke sidste gang i kampen, at Kent opfordrede Tingager til at tænke sig bedre om, hvis vi skal sige det pænt.
                      Kan det være, hvad spilleren har brug for? Personligt synes jeg, at det var alt for meget i går. Jeg kan forstå, at han råber generelle ting ud, men jeg kan ikke lide, når han går efter 1 enkelt person igennem en hel kamp. Det har jeg oplevet i tidligere kampe med Greve og nu også med Tingager. Jeg har dog aldrig oplevet noget lignende med Jönsson..
                      Hvordan oplever i det, når Kent råber af en navngiven spiller på den måde?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Var der andre, der bed mærke i Kents råb af spillerne i går? Jeg ved godt, at han altid skaber sig som en ludoman, der har satset sine sidste lånte penge. Men jeg synes, at det var særligt negativt i går, især overfor Tingager. Kent havde på et tidspunkt et helt vildt udbrud, hvor han råber af fulde hals: Neeeeeej! For helvede, Tingager. Så tænk dig dog om, brug hovedet!!!! Og det var ikke sidste gang i kampen, at Kent opfordrede Tingager til at tænke sig bedre om, hvis vi skal sige det pænt.
                        Kan det være, hvad spilleren har brug for? Personligt synes jeg, at det var alt for meget i går. Jeg kan forstå, at han råber generelle ting ud, men jeg kan ikke lide, når han går efter 1 enkelt person igennem en hel kamp. Det har jeg oplevet i tidligere kampe med Greve og nu også med Tingager. Jeg har dog aldrig oplevet noget lignende med Jönsson..
                        Hvordan oplever i det, når Kent råber af en navngiven spiller på den måde?
                        Jeg mener du har en pointe i, at hans råber ri er ensidigt negativ, og meget rettet mod bestemte spillere. Det ville være langt mere gavnligt med noget positivt og opmuntrende. Hvis der er 90 % opmuntrende og positiv energi råb, så vil de 10% negative måske også have en bedre effekt. Tingager spillede som lort i går - det er jeg enig i, men det gavner næppe hans spil at træneren ligesom støtter ham i opfattelsen af, at det ikke er hans livs kamp. Tror da Tingager havde haft mere gave af opmuntring.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Var der andre, der bed mærke i Kents råb af spillerne i går? Jeg ved godt, at han altid skaber sig som en ludoman, der har satset sine sidste lånte penge. Men jeg synes, at det var særligt negativt i går, især overfor Tingager. Kent havde på et tidspunkt et helt vildt udbrud, hvor han råber af fulde hals: Neeeeeej! For helvede, Tingager. Så tænk dig dog om, brug hovedet!!!! Og det var ikke sidste gang i kampen, at Kent opfordrede Tingager til at tænke sig bedre om, hvis vi skal sige det pænt.
                          Kan det være, hvad spilleren har brug for? Personligt synes jeg, at det var alt for meget i går. Jeg kan forstå, at han råber generelle ting ud, men jeg kan ikke lide, når han går efter 1 enkelt person igennem en hel kamp. Det har jeg oplevet i tidligere kampe med Greve og nu også med Tingager. Jeg har dog aldrig oplevet noget lignende med Jönsson..
                          Hvordan oplever i det, når Kent råber af en navngiven spiller på den måde?
                          Jeg kan ikke abstrahere fra det længere, og jeg kan ikke lade være med at sætte mig i spillernes sted og tænke på, hvor rædselsfuldt og inerverende det må være at have en træner, der står og brokker sig højlydt og nærmest tilsviner spillerne nogle gange. Der er jo absolut intet konstruktivt i det råberi der kommer derudefra. Det er som regel affødt af en teknisk fejl eller en fejlbedømmelse af en situation, og relaterer sig meget sjældent efter min opfattelse til, at en spiller gør nogle forkert rent taktisk. Hvad i alverden det skulle hjælpe at stå og råbe af Greve, når han laver en dårlig vending, eller Tingager når han mistimer en duel, det har jeg ikke begrebsapparat til at gennemskue, men jeg kan konstatere, at jeg er ved at være godt træt af at høre på det, så mon ikke der også er en spiller eller to der efterhånden har det sådan?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Var der andre, der bed mærke i Kents råb af spillerne i går? Jeg ved godt, at han altid skaber sig som en ludoman, der har satset sine sidste lånte penge. Men jeg synes, at det var særligt negativt i går, især overfor Tingager. Kent havde på et tidspunkt et helt vildt udbrud, hvor han råber af fulde hals: Neeeeeej! For helvede, Tingager. Så tænk dig dog om, brug hovedet!!!! Og det var ikke sidste gang i kampen, at Kent opfordrede Tingager til at tænke sig bedre om, hvis vi skal sige det pænt.
                            Kan det være, hvad spilleren har brug for? Personligt synes jeg, at det var alt for meget i går. Jeg kan forstå, at han råber generelle ting ud, men jeg kan ikke lide, når han går efter 1 enkelt person igennem en hel kamp. Det har jeg oplevet i tidligere kampe med Greve og nu også med Tingager. Jeg har dog aldrig oplevet noget lignende med Jönsson..
                            Hvordan oplever i det, når Kent råber af en navngiven spiller på den måde?
                            Har det ligeså som dig. Det er trættende, frustrerende og uretfærdigt. Og er overbevist at det forbedrer intet. At råbe og kritisere en person hele tid kan bare skaber frustration, modstand eller ligegyldighed. Når der er ingen balance mellem kritik og opmuntring så bliver man ligegyldig med kritikken. Derudover er det meget problematisk at opleve sådan en form af kritik og nedgøring mens andre spillere bliver behandlet på en helt anden måde.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Jeg mener du har en pointe i, at hans råber ri er ensidigt negativ, og meget rettet mod bestemte spillere. Det ville være langt mere gavnligt med noget positivt og opmuntrende. Hvis der er 90 % opmuntrende og positiv energi råb, så vil de 10% negative måske også have en bedre effekt. Tingager spillede som lort i går - det er jeg enig i, men det gavner næppe hans spil at træneren ligesom støtter ham i opfattelsen af, at det ikke er hans livs kamp. Tror da Tingager havde haft mere gave af opmuntring.
                              +1
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg kan ikke abstrahere fra det længere, og jeg kan ikke lade være med at sætte mig i spillernes sted og tænke på, hvor rædselsfuldt og inerverende det må være at have en træner, der står og brokker sig højlydt og nærmest tilsviner spillerne nogle gange. Der er jo absolut intet konstruktivt i det råberi der kommer derudefra. Det er som regel affødt af en teknisk fejl eller en fejlbedømmelse af en situation, og relaterer sig meget sjældent efter min opfattelse til, at en spiller gør nogle forkert rent taktisk. Hvad i alverden det skulle hjælpe at stå og råbe af Greve, når han laver en dårlig vending, eller Tingager når han mistimer en duel, det har jeg ikke begrebsapparat til at gennemskue, men jeg kan konstatere, at jeg er ved at være godt træt af at høre på det, så mon ikke der også er en spiller eller to der efterhånden har det sådan?
                                Ja. Og når Kent vil gerne råbe under kampen så skulle ham gøre det som giftdwærgen Bo Henriksen som råber for sine spillere ikke mod de.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X