Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Interview med Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Lækkerier

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Uden at sige for meget, kan jeg godt love, at vi har flere spændende interviews på vej i den nære fremtid. Dog ikke med Troels Bech :-)
      I må være det medie som endelig får lavet et interview med Christian Eriksen omkring OB. Jeg har aldrig hørt ham uddybe hans tid her, hans følelser for klubben (hvis han overhovedet har nogen), om han kunne forestille sig at komme retur en dag..

      Comment


        #18
        Fantastisk interview - kæmpe cudos til Obstruktion for jeres arbejde; det er kanon høj kvalitet.

        Blandt mange andre ting lægger jeg især mærke til flg.:

        " Man kan jo så diskutere, hvor godt det gik, men man kan også konstatere, at OB i en del år, især i sølvsænonerne, tilbød fynboerne fodbold på et niveau, som de ikke havde råd til, og som fynboerne ikke havde råd til. Det var ene og alene båret af Niels Thorborgs penge, og når man forsøger at give noget fodbold, man ikke har råd til, så kommer der en regning.....
        – I det sidste år med sølvmedaljer tror jeg, man var helt oppe og matche FCK’s lønbudget, markant højere end de næste, og da det logiske resultat var, at man ikke havde råd til det, så er det svært nu for OB, som det er for en række andre klubber, at kæmpe om mesterskabet, da det er meget afgjort af pengene.

        Vildt. 'Matche FCK's lønbudget'??

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det var vel OB der startede hans transformation .. TB dobbelt-jobbede som træner og sportschef, og efter fyringen i OB har han ikke optrådt som træner i nogen klubber
          Det kan du selvfølgelig have en pointe i, men det var vist mere af nød end af lyst, og det var jo kun i en halvsæson, inden JH blev hentet ind.

          Det skal selvfølgelig med i ligningen, at TB har langt bedre arbejdsbetingelser i Brøndby, end han ville have hos os, men i hvert fald rent kommunikativt - formentlig også internt - ville han være et stort skridt op. I det hele taget under jeg ham bare et ubetinget succesfuldt ophold hos os.
          SLO

          Comment


            #20
            Så ramte det Tipsbladet

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...uforudsigeligt
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment

            Working...
            X