Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd pokalkamp OB -FCM 25.10.17

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

De er som tidligere skrevet mindst 2 klasser over os. Det er sku pinligt at vi som evt top 6 hold er så langt efter den.

Comment

Nu er der risiko for at vi falder sammen!

Comment

Casper Nielsen på højre wingback. YAY

Tænkte Jess Thorup.

Comment

Greve for Ryan. Så går vi nu til 3-5-2?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            De er som tidligere skrevet mindst 2 klasser over os. Det er sku pinligt at vi som evt top 6 hold er så langt efter den.
            De Mangler vel kun en eller to fra deres A kæde. Vi stiller skod op jo. Opstillingen gør der er klasseforskel.

Comment

Vores uduelige “jeg klipper selv mit hår” træners valg af rotation i truppen giver bonus...perfekt.....
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
              2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Casper Nielsen på højre wingback. YAY

Tænkte Jess Thorup.
                Jeg tænker at det sagtens kunne blive hans nye position. Kan ikke rigtig se ham være nyttig på andre positioner

Comment

Stærkt, CN..... eller noget.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    De Mangler vel kun en eller to fra deres A kæde. Vi stiller skod op jo. Opstillingen gør der er klasseforskel.
                    Argh, de mangler Korscmar, Nissen, Dal Hende, Poulsen og Wikheim/Hassan, fra det hold der har været deres A-kæde i den her sæson. Det er ret beset 5 folk. Men de har virkelig en god bredde må man sige.

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Men deres bedste mand er på bænken, og de kunne skille os ad hvis vi gør mere modstand

Comment

Det kan gå rigtigt galt, hvis Ob ikke begynder at spille igen - det virker som om de har givet lidt op nu

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg tænker at det sagtens kunne blive hans nye position. Kan ikke rigtig se ham være nyttig på andre positioner
                          Det kan jeg nu godt. Altså på et hold der er på et mindst ét niveau under OB. At han skulle have spillemæssige kvaliteter der skulle gøre ham god nok til OB, kan jeg desværre ikke få øje på.

Comment

Fin JJ afslutning

Comment

Der var vi nok småheldige igen. I øvrigt til grin, at han ikke får gult for det der, efter Bashkims udvisning forleden. Flot reklame for linjen, eller den åbenlyse mangel på samme, i dansk fodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Fuck Gryte - man giver ikke indkast til FCM dewr!
                                Hvis jeg ikke tager fejl så dribler Tingager et stykke op over midterlinjen hvorefter FCM uden på noget tidspunkt, at presse ret hårdt, eller er i nærheden af at røre bolden, får OB kørt tilbage og så til sidst får det indkast. Det er så ufatteligt ringe spil af OB
                                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Working...
                                X