Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Lyngby-OB 22.okt. 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ak for helvede du skylder....
    Den konto er lukket, han når aldrig og få tilbage betalt det han skylder.

    Comment


      #62
      Izunna rammer ikke en af sine gode dage.

      Comment


        #63
        Vi mangler godt nok et mere dynamisk angriberpar.

        Vi har masser halve omstillingschancer som køres ned i tempo fordi AK og Helenius er for langsomme og ubeslutsomme.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Vi har bolden 2/3 af tiden, vi har ca. 10 afslutninger på 30 minutter og vi vinder næsten alle andenbolde.

          Men vi er ikke tæt på at score...
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Izunna rammer ikke en af sine gode dage.
          Jeg ved ikke om jeg er enig. Han spiller som han altid gør: Fylder meget, gode vendinger, momentvis fine afleveringer og så tossede vendinger og afleveringer ind i mellem, som er farlige fordi han ligger som han gør og fordi vores hold er struktureret som det er.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
            Vi mangler godt nok et mere dynamisk angriberpar.

            Vi har masser halve omstillingschancer som køres ned i tempo fordi AK og Helenius er for langsomme og ubeslutsomme.
            Festersen ind i stedet for RJ - tre angribere? ;)

            Comment


              #66
              Greve gør det igen rigtig godt.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #67
                fint arbejde af helenius

                Comment


                  #68
                  Amen for helvede da også Desler

                  Comment


                    #69
                    Vi har vel - uanset hvad statistikkerne siger rundt omkring - godt 12-13 afslutninger i første halvleg. Det er 1-2 mere end vi plejer at have i en hel kamp.

                    Men hvor er det ærgerligt vores angreb er så tandløst - man har på fornemmelsen at FCM, Brøndby, Hobro eller et af de andre tophold ville have skabt 4-5 store chancer på det samme spil og have scoret to.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Izunna rammer ikke en af sine gode dage.
                      Synes nu han har været udemærket til at spille den forbi deres midtbane og ud til fløjene, men missede også de første 10 min, så vreden er nok ikke så stor..

                      Comment


                        #71
                        Vi blev aldrig rigtige farlige i 1.halvleg. Den type fodbold Kent Nielsen står for bliver jeg aldrig glad for. Sikke en gang boldskubberi...

                        Comment


                          #72
                          Synes faktisk, at vi spiller væsentligt bedre offensivt end længe set. Der mangler lige det sidste i afslutningen i 4-5 situationer. Er sikker på, at vi nok skal få scoret - Lyngby sidder ikke særligt tæt i markeringerne - så bare rolig - vi får scoret ;o) forhåbentligt mere end en gang.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Synes nu han har været udemærket til at spille den forbi deres midtbane og ud til fløjene, men missede også de første 10 min, så vreden er nok ikke så stor..
                            Izunna missede også de første 10 min
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #74
                              Er der en venlig sjæl der har et link til kampen som gider sender mig en PM - ligger syg hjemme og har desperat ledt nettet igennem for en stream uden held :(

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Synes faktisk, at vi spiller væsentligt bedre offensivt end længe set. Der mangler lige det sidste i afslutningen i 4-5 situationer. Er sikker på, at vi nok skal få scoret - Lyngby sidder ikke særligt tæt i markeringerne - så bare rolig - vi får scoret ;o) forhåbentligt mere end en gang.
                                Enig. Vi spiller helt ordentligt.
                                Beklageligt at vi hidtil kunne ikke score det skyldes de uskarpe angribere - især Helenius ligner en mand uden selvtillid - og de forkerte beslutninger under flere gode omstillinger.
                                Højre side med Greve er godt. Han viser igen at ham skulle være fast mand i startopstilling.
                                JBL også med en god kamp hidtil. Problemet for mig er Jønsson. Ham kan nogle rigtig gode tingnår ham rammer topniveauet men ham er bare for langsomt. Forstår bare ikke at Kent har ham i start 11 igen. Han er en o.k. indskifter når modstander er blevet trætte, ikke mere. Som starter er ham en hindring i vores spil.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X