Oprindeligt indsendt af fynsland_85
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Lyngby BK - OB 22.10.2017
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægArrghhh det er lidt at nedgøre Spellmann
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet giver vel også sig selv, nå du i din signatur skriver du ikke kommer på stadion når JH er direktør i øvrigt er jeg enig. Både pølser og JH er af ringe karakter, men hvis jeg skulle vælge- så tager jeg pølsen til hver en tid
Leave a comment:
-
Er der nogen der ved om kan kun købe adgang til at se kampen for et beskedent beløb? Irriterende når den ikke kommer på viaplay :)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægEnig, men Jönsson er niveauer under de andre to. Så du ham spille imod FCK? Manden har uden sammenligning ligaens laveste bundniveau, at han så også har en af ligaens højeste topniveauer, det er jeg sådan ligeglad med - fordi det kommer kun til udtryk pr. 20. Kamp.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægCasper er værre. Jeg er enig i at selvom at Joan er 3-4 niveauer under sidste sæson, så er han stadig bedre, men Casper Nielsen er fuldstændig frygtelig og har været det i samtlige minutter han har fået den her sæson!
Leave a comment:
-
Casper er værre. Jeg er enig i at selvom at Joan er 3-4 niveauer under sidste sæson, så er han stadig bedre, men Casper Nielsen er fuldstændig frygtelig og har været det i samtlige minutter han har fået den her sæson!
Leave a comment:
-
Mens vi venter på kampen, er det stadig muligt at deltage i konkurrencen indtil kampstart http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægRJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er
Gryte
Desler Tingager Tverskov JBL
Greve Izu JJT Jönsson
AK Helenius
Bænk
CN, Fester, Joan, TS
Pereira, Eskesen og Thrane også udtaget/på bænken... Og så må det være TM der menes (TS)
God kamp! Kom så med 3 point...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJønne , Joan eller CN ... hmmm imo fuldstændig ligegyldigt hvem af dem vi skal trækkes med ingen af dem hæver sig over middelmådig .
Leave a comment:
-
Grotesk hvis Jönsson starter inde! Jeg vil langt hellere se Joan eller Casper.
Leave a comment:
-
RJL er i flg. FS deltagende i træningen, men han får sandsynligvis lov til at sidde over for ikke at løbe unødig risiko. Desler er så hb igen og Tverskov rykker ind i cf. Det giver flg. start11er
Gryte
Desler Tingager Tverskov JBL
Greve Izu JJT Jönsson
AK Helenius
Bænk
CN, Fester, Joan, TS
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet giver vel også sig selv, nå du i din signatur skriver du ikke kommer på stadion når JH er direktør i øvrigt er jeg enig. Både pølser og JH er af ringe karakter, men hvis jeg skulle vælge- så tager jeg pølsen til hver en tid.
Du tager simpelthen pølsen
Leave a comment:
Leave a comment: