Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spillertunnel.. Er dette ok?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spillertunnel.. Er dette ok?

    Tjek dette ud

    https://www.bt.dk/superligaen/se-bil...r-nu-haanes-ob

    Er man gået for vidt eller ?
    Jeg syntes personligt at det er vildt fedt

    #2
    Jeg synes det er god lir.

    Comment


      #3
      EDIT: Jeg føler mig snydt, så jeg har trukket min kommentar tilbage..
      Last edited by RASH; 16-10-2017, 13:29.

      Comment


        #4
        Som én skrev på Twitter: OB har lige overgået Randers i at være mest ‘Randers’.

        Det er et utrolig prollet og uelegant stunt.

        Comment


          #5
          Men dog også point på kontoen for at prøve noget anderledes. Modigt men hæsligt.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tjek dette ud

            https://www.bt.dk/superligaen/se-bil...r-nu-haanes-ob

            Er man gået for vidt eller ?
            Jeg syntes personligt at det er vildt fedt
            har som sådan ikke noget problem med det....men syntes helt ærligt det ser ret grimt ud......tænker mere det ligner noget fra en ungdomsklub frem for en prof. boldklub. Det er i min optik en ommer.

            Comment


              #7
              Lige for at slå det på plads.

              OB har været ude og sige, at vi fans rigtigt har slået os løs og lavet det her. Det er en lodret PR løgn. Vi har været i en lang dialog med dem om spillertunnellen, og planen var da også, at vi skulle samarbejde om det.
              Sådan blev det ikke. OBs kommercielle afdelingen startede projektet uden os, og vi fandt kun ud af processen grundet en tilfældighed.

              Når det så er sagt, så er selve idéen med en mørk og en lys side, samt at det skulle være "street" planen hele vejen igennem. Om den så kunne have været blevet gennemført via en bedre idéproces, det er en anden sag.

              Comment


                #8
                Syntes OB spillertunnel er meget fin, og en god påmindelse for at deres præstation betyder noget for rigtig mange mennesker.

                Udeholdets tunnel syntes jeg måske er lidt plat, men hvis den virker er det da bare fint..

                Comment


                  #9
                  Det er fint :)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tjek dette ud

                    https://www.bt.dk/superligaen/se-bil...r-nu-haanes-ob

                    Er man gået for vidt eller ?
                    Jeg syntes personligt at det er vildt fedt
                    Det er enormt pøllet og alt for 1:1 til min smag. Jeg billiger en situation hvor man - med kyndig hjælp giver fansene rum til at udsmykke stadion - det manglede bare. Men at klubben gør det selv er lidt ligesom kommunal street art - det kan ikke lade sig gøre.

                    Comment


                      #11
                      Jeg synes det er decideret pinligt. Det er påtaget og har for mig intet med OB at gøre.

                      Vores egen indgang er bare totalt ligegyldig og fyldt med ligegyldige floskler. Da er jeg personligt meget mere til, at man f.eks. udsmykker væggene med billeder fra store øjeblikke i klubbens historie, så spillerne kan blive mindet om, hvilken stor og flot historie de nu løber ind og er en del af. "Vildskab", "You got game", "Never give up". Spar mig for sådan nogle ligegyldigheder. Er der seriøst nogle der tror på, at det giver spillerne noget at læse på en væg, at de ikke skal give op, før de løber ud til en kamp, hvor de netop lige har fået en peptalk fra træneren to minutter før? I så fald er spillerne sgu nok dummere, end jeg regner dem for.

                      Udeholdets tunnel er bare pinlig. Det ligner væggene på en hipsterbar i Berlin, hvor du kan købe dårlige absintheshots, og kan da umuligt intimidere nogle over 8 år. Kontrasten bliver jo bare latterlig, når man prøver at bygge en stemning op om, at man skulle være på vej ud i et inferno, og så vader man sekundet efter ud på et oftest affolket Odense Stadion. Da AaB mødte Man Utd hjemme i CL for nogle år siden, blev det til en stor joke blandt spillere og medier, at nogle AaB fans stod med et banner, hvor der stod "Welcome to Hell". Det her er jo ligeså patetisk.

                      Comment


                        #12
                        Det er fedt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Jeg synes det er decideret pinligt. Det er påtaget og har for mig intet med OB at gøre.

                          Vores egen indgang er bare totalt ligegyldig og fyldt med ligegyldige floskler. Da er jeg personligt meget mere til, at man f.eks. udsmykker væggene med billeder fra store øjeblikke i klubbens historie, så spillerne kan blive mindet om, hvilken stor og flot historie de nu løber ind og er en del af. "Vildskab", "You got game", "Never give up". Spar mig for sådan nogle ligegyldigheder. Er der seriøst nogle der tror på, at det giver spillerne noget at læse på en væg, at de ikke skal give op, før de løber ud til en kamp, hvor de netop lige har fået en peptalk fra træneren to minutter før? I så fald er spillerne sgu nok dummere, end jeg regner dem for.

                          Udeholdets tunnel er bare pinlig. Det ligner væggene på en hipsterbar i Berlin, hvor du kan købe dårlige absintheshots, og kan da umuligt intimidere nogle over 8 år. Kontrasten bliver jo bare latterlig, når man prøver at bygge en stemning op om, at man skulle være på vej ud i et inferno, og så vader man sekundet efter ud på et oftest affolket Odense Stadion. Da AaB mødte Man Utd hjemme i CL for nogle år siden, blev det til en stor joke blandt spillere og medier, at nogle AaB fans stod med et banner, hvor der stod "Welcome to Hell". Det her er jo ligeså patetisk.
                          Helt enig her. Store øjeblikke i OBs historie foreviget i billedform, medalje/pokal-form, spillertrøje fra f.eks. målscorere mod f.eks. Real Madrid eller lignende bør pryde OBs egen spillertunnel, som en sidste påmindelse til spillerne om hvilken klub de nu løber på banen for. Alt dette 'peppe op' fis, som om fodbolden ikke er selvbærende element i det som fans trofast tropper op til uge efter uge, giver jeg ikke meget for! Tomme floskler, god formulering btw:) er lidt modstridende med spilleres egen formulering: .. nu skal snørebåndende knyttes strammere og støvlerne tale! Det sidste vel i erkendelse af at netop tomme floskler bringer intet!

                          Udeholdets spillertunnel bør holdes neutral til kedelig, ikke andet. Lad os nu vinde ved at være det bedste hold på banen, det andet psykepis der er simpelthen for barnligt til min smag!

                          Comment


                            #14
                            Synes det er okay, smag og behag og så videre, men fint at gøre noget lidt anderledes.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg synes det er decideret pinligt. Det er påtaget og har for mig intet med OB at gøre.

                              Vores egen indgang er bare totalt ligegyldig og fyldt med ligegyldige floskler. Da er jeg personligt meget mere til, at man f.eks. udsmykker væggene med billeder fra store øjeblikke i klubbens historie, så spillerne kan blive mindet om, hvilken stor og flot historie de nu løber ind og er en del af. "Vildskab", "You got game", "Never give up". Spar mig for sådan nogle ligegyldigheder. Er der seriøst nogle der tror på, at det giver spillerne noget at læse på en væg, at de ikke skal give op, før de løber ud til en kamp, hvor de netop lige har fået en peptalk fra træneren to minutter før? I så fald er spillerne sgu nok dummere, end jeg regner dem for.

                              Udeholdets tunnel er bare pinlig. Det ligner væggene på en hipsterbar i Berlin, hvor du kan købe dårlige absintheshots, og kan da umuligt intimidere nogle over 8 år. Kontrasten bliver jo bare latterlig, når man prøver at bygge en stemning op om, at man skulle være på vej ud i et inferno, og så vader man sekundet efter ud på et oftest affolket Odense Stadion. Da AaB mødte Man Utd hjemme i CL for nogle år siden, blev det til en stor joke blandt spillere og medier, at nogle AaB fans stod med et banner, hvor der stod "Welcome to Hell". Det her er jo ligeså patetisk.
                              Meget enig

                              Comment

                              Working...
                              X