Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD OB-FCK 15.okt 2017
Collapse
X
-
Jeg synes faktisk, at han får nogenlunde det optimale ud af truppen. Hvis man suppleret ham med en sportsdirektør med minimum Superliganiveau, så tror jeg, at Kent's idéer stadig er effektive og kan blive en sucess. Man kan bare ikke skabe noget unikt, så længe man kun kan købe spillere, som man har set i Onside.
-
Flot kæmpet, og en dejlig sejr. Synd at JBL skud ikke også gik ind. Greve, Gryte og Tingager ramte toppen. Izu, JBL, Desler, KEP, JJT og Helenius gode, AK scorede og løb rigtig meget. Jönsson passer ikke ind på det hold.
Leave a comment:
-
enigOprindeligt indsendt af obkbh Se indlægJeg synes, han har spillet en fin kamp. Han har arbejdet langt nede i banen i den her kamp, men synes også han har været fin spilstation længere fremme, når vi en sjælden gang har været deropp. Og en assist tæller vel også.
Leave a comment:
-
Jeg synes, han har spillet en fin kamp. Han har arbejdet langt nede i banen i den her kamp, men synes også han har været fin spilstation længere fremme, når vi en sjælden gang har været deropp. Og en assist tæller vel også.Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDet er jo helt vildt så mange dårlige ting Helenius laver.
Leave a comment:
-
For min skyld må Kent gerne få forlænget sin kontrakt, bare det ikke er Jesper, der forlænger den..
Leave a comment:
-
Flot præstation. Masser af fight men altså CN skulle da have smidt den til Helenius til sidst. Men pyt.
Leave a comment:
-
så vigtigt. 3 flotte point - god figur hele vejen.
men hold op hvor er niveauet lavt....
Leave a comment:
-
så lad da være med de hurtige og kørte udkast gryte....vi taber den med det samme gang på gang
Leave a comment:
Leave a comment: