Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-FCK 15.okt 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• RASH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    håber jeg sgu ikke på....syntes ikke en flot fightet 1-0 ændre på mit indtryk af Kent....
    Jeg synes faktisk, at han får nogenlunde det optimale ud af truppen. Hvis man suppleret ham med en sportsdirektør med minimum Superliganiveau, så tror jeg, at Kent's idéer stadig er effektive og kan blive en sucess. Man kan bare ikke skabe noget unikt, så længe man kun kan købe spillere, som man har set i Onside.

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Flot kæmpet, og en dejlig sejr. Synd at JBL skud ikke også gik ind. Greve, Gryte og Tingager ramte toppen. Izu, JBL, Desler, KEP, JJT og Helenius gode, AK scorede og løb rigtig meget. Jönsson passer ikke ind på det hold.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    enig
    God kamp. Ud over et stort løbearbejde, så er han vigtig på defensive dødbolde.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Jeg synes, han har spillet en fin kamp. Han har arbejdet langt nede i banen i den her kamp, men synes også han har været fin spilstation længere fremme, når vi en sjælden gang har været deropp. Og en assist tæller vel også.
    enig

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    For min skyld må Kent gerne få forlænget sin kontrakt, bare det ikke er Jesper, der forlænger den..
    håber jeg sgu ikke på....syntes ikke en flot fightet 1-0 ændre på mit indtryk af Kent....

Leave a comment:

• obkbh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
    Det er jo helt vildt så mange dårlige ting Helenius laver.
    Jeg synes, han har spillet en fin kamp. Han har arbejdet langt nede i banen i den her kamp, men synes også han har været fin spilstation længere fremme, når vi en sjælden gang har været deropp. Og en assist tæller vel også.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Lidt?????? Meget bedre. Alt er bedre end ham.
    Som knægten bemærkede: Det er sgu som at se Emil Larsen.
    Så dårligt har Emil aldrig spillet.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    For min skyld må Kent gerne få forlænget sin kontrakt, bare det ikke er Jesper, der forlænger den..

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Fedt, og så med 10 gode præstationer

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    3p luner sgu meget godt. Men kønt var det ikke

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Flot præstation. Masser af fight men altså CN skulle da have smidt den til Helenius til sidst. Men pyt.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    så vigtigt. 3 flotte point - god figur hele vejen.

men hold op hvor er niveauet lavt....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    dårlig beslutning Nielsen

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Yes!!!! Kæft hvor lækkert.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    så lad da være med de hurtige og kørte udkast gryte....vi taber den med det samme gang på gang

Leave a comment:

Working...
X