Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Behold Troels Bech. Der må simpelthen ikke ske flere rokader nu. Nu skal der ro på trænerposten. Det kan godt ske at TB skal have noget ekstern hjælp eller noget i den dur, men vi må simpelthen ikke skabe mere uro i klubben.

    Jeg er langt fra enig i alt hvad TB foretager sig, men en trænerfyring nu, tror jeg simpelthen ikke på giver noget givtigt - med mindre at vi kan hente en kapacitet ind, som er markant større end, hvad vi ellers har set i OB før.

    Giv TB to tre sæsoner til at arbejde med de unge spillere, få nye spillere ind på holdet, samtidig med at Jesper Hansen også kan sætte sit præg på holdet.

    Galehus - nej tak.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      desuden rygtes han allerede mod holland....
      Hvortil? Han BLEV rygtet til Heerenveen, men de har ansat Dwight Lodeweges.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Hvortil? Han BLEV rygtet til Heerenveen, men de har ansat Dwight Lodeweges.
        nå ok - ja så er det et gammelt rygte de har støvet af og fundet frem

        - men mon ikke han vil udenlands? jeg har svært ved at forestille mig han bliver i danmark, og hvor skulle han tage hen? GF? de mangler sikkert en ny træner efter sommer, og der er helt sikkert en masse genopbygning der skal til....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nå ok - ja så er det et gammelt rygte de har støvet af og fundet frem

          - men mon ikke han vil udenlands? jeg har svært ved at forestille mig han bliver i danmark, og hvor skulle han tage hen? GF? de mangler sikkert en ny træner efter sommer, og der er helt sikkert en masse genopbygning der skal til....
          Jeg har også svært ved at tro at han skulle blive træner i OB, som må betegnes som minimum ét skidt ned af.
          Håber dog også mere på Bo Henriksen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
            Får jeg et æg hvis jeg gætter rigtigt??!! Kan iøvrigt ikke være mere enig. Desværre koster det at fyre og vi har tilsyneladende ikke en bøjet 5-øre..
            Ikke råd til en angrebstræner til 10.000 r. måned. og ikke råd til en læge til udebane kampene, det næste er vel at bolddrengene sløjfes så der spares sodavand til dem efter kampen.

            Bortset fra det økonomiske syntes jeg det vil være utroligt svært at fyrer TB, ikke fordi jeg tror vi kommer særligt langt med ham, men flere års klovneri med diverse trænere og sportsdirektører må have en ende og vi har ikke garanti for at eks. en Bo Henriksen kan fører holdet videre.

            Uanset nedrykning(Hvilket heldigvis er nærmest usandsynligt) bør han bliver kontrakt perioden ud, et eller andet må han da kunne, ført Silkeborg fra 1. div. til en top 5 placering i Superliga'en. Tror vi må bygge på det vi har og alle gode kræfter i OB må stå sammen for at få det optimale ud af det vi har.

            Comment


              hvad med bo henriksen han må siges at få det optimale ud af en spiler trup. og kan da om nogen motivere spillere.

              Comment


                Tror nu stadig på TB.. Jeg er enormt træt af det hele lige for tiden og det gør ondt at se os have 5 ubesejrede kampe med efterfølgende 2 nederlag....... Det er stolpe ud for tiden -
                Mener at samtlige kendelser går imod os og vi bare er max uheldige.. Kontinuitet er nøgleordet - vi må bare være tålmodige.. Hvilket OB fans nok ikke er mest kendte for..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Tror nu stadig på TB.. Jeg er enormt træt af det hele lige for tiden og det gør ondt at se os have 5 ubesejrede kampe med efterfølgende 2 nederlag....... Det er stolpe ud for tiden -
                  Mener at samtlige kendelser går imod os og vi bare er max uheldige.. Kontinuitet er nøgleordet - vi må bare være tålmodige.. Hvilket OB fans nok ikke er mest kendte for..
                  :D....du taler som en rigtig fan.
                  Desværre har resultaterne intet med uheld at gøre.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Synes da div. Dommerkendelser og vores exceptionelle mange skud på træværket, selvmål er enormt uheldigt :-(

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                      Synes da div. Dommerkendelser og vores exceptionelle mange skud på træværket, selvmål er enormt uheldigt :-(
                      De bedste spillere rammer ikke rammen og selvmål har intet at gøre med uheld.
                      Dommerkendelser udligner sig.
                      Vi er desværre nødt til, at prøve ikke at løbe fra ansvaret for det ER på baggrund af manglende kvalitet at det går som det gør.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Enig. TB leverer ikke. Ingen er blevet bedre af ham men flere er dårligere. Taktik og udskiftning er ikke overbevisende. Og gejst og glæde kan han heller ikke. Hvad kan han. Måske et landshold.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Jeg har lige brugt fem minutter på at bekræfte en fornemmelse, jeg længe har haft. Nemlig, at OB er utrolig dårlige til at lave comebacks - dvs. at vinde kampe, vi har været bagud i.

                          Kampe siden seneste kamp blev vundet, hvor man på et tidspunkt i kampen har været bagud:

                          FCM 0
                          BIF 0
                          AAB 3
                          SJE 5
                          AGF 6
                          EFB 7
                          FCK 11
                          FCN 15
                          RFC 19

                          OB 57

                          Mod FCM, august 2012.

                          Hvis jeg sad på pengekassen, ville jeg være villig til at spendere flot på en eller to spillere, der kunne piske noget galskab ind vores talentfulde, men mentalt jammerligt skrøbelige trup.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                            Jeg har lige brugt fem minutter på at bekræfte en fornemmelse, jeg længe har haft. Nemlig, at OB er utrolig dårlige til at lave comebacks - dvs. at vinde kampe, vi har været bagud i.

                            Kampe siden seneste kamp blev vundet, hvor man på et tidspunkt i kampen har været bagud:

                            FCM 0
                            BIF 0
                            AAB 3
                            SJE 5
                            AGF 6
                            EFB 7
                            FCK 11
                            FCN 15
                            RFC 19

                            OB 57

                            Mod FCM, august 2012.

                            Hvis jeg sad på pengekassen, ville jeg være villig til at spendere flot på en eller to spillere, der kunne piske noget galskab ind vores talentfulde, men mentalt jammerligt skrøbelige trup.
                            Er det en seriøs statistik det der?
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              De bedste spillere rammer ikke rammen og selvmål har intet at gøre med uheld.
                              Dommerkendelser udligner sig.
                              Vi er desværre nødt til, at prøve ikke at løbe fra ansvaret for det ER på baggrund af manglende kvalitet at det går som det gør.
                              enig!

                              ja gu' har vi været uheldige med nogle dommerkendelser - men det skal da ikke bruges som en undskyldning - vi har bare ikke været gode nok! At vi så kunne have været heldige at fedte et point hjem hvis dommeren havde dømt ordenligt - det er en anden sag. Men vi skal vel forhåbenligt ikke forlade os på held for at hente point hjem - vel?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                                Jeg har lige brugt fem minutter på at bekræfte en fornemmelse, jeg længe har haft. Nemlig, at OB er utrolig dårlige til at lave comebacks - dvs. at vinde kampe, vi har været bagud i.

                                Kampe siden seneste kamp blev vundet, hvor man på et tidspunkt i kampen har været bagud:

                                FCM 0
                                BIF 0
                                AAB 3
                                SJE 5
                                AGF 6
                                EFB 7
                                FCK 11
                                FCN 15
                                RFC 19

                                OB 57

                                Mod FCM, august 2012.

                                Hvis jeg sad på pengekassen, ville jeg være villig til at spendere flot på en eller to spillere, der kunne piske noget galskab ind vores talentfulde, men mentalt jammerligt skrøbelige trup.
                                hold nu op det er skræmmende....bare af ren nysgerrighed hvordan lægger de andre hold? Hvor stor er afstanden fra os (går ud fra vi lægger sidst i denne stat.) til dem lige over os?

                                Comment

                                Working...
                                X