Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kære OB-ledelse: Bech må være fortid nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Mener hvertfald helt sikkert at hvis vi ikke hæver niveauet gevaldigt, og som minimum bliver nummer 6 (Som jeg helt klart mener vi har truppen til) så skal han fyres. Han har fået tid nok...
    Nr 6? Hvis det der blev leveret i dag er standarden, så rykker vi ned.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
      Det handler ikke om angrebet og om at score mål. Det handler om at yde 110%, og hvis Troels ikke kan sætte holdet op til det, men de i stedet ser totalt ugidelige ud, så må det jo være fordi han ikke er mand nok til at være træner for os. Dét kunne en anden træner højst sandsynligt rette op på, og med gode indsatser kommer også sejre! Et nederlag, hvor holdet har ydet og vist gejst kan accepteres. Men et nederlag, hvor de er ugidelige. NEJ TAK!
      Det er en måde at se det på. En anden måde er, at spillerne er dovne, ugidelige og decideret dårlige (nogen af dem). Hvad skal en træner gøre ved det?

      Jeg er ikke kæmpe TB fan, men synes virkelig ikke han har specielt meget at arbejde med.. Spillet er hysterisk ringe, men det er ikke nødvendigvis hans skyld, at så mange spillere, spiller langt under niveau og hvad man kan forvente.

      Jeg er såmænd frisk nok på en ny træner, men nævn bare 1 (!) træner i Danmark, der kan gøre det bedre end TB? Jeg kan ikke komme på en eneste.. Hvis vi fyrer ham, skal han desuden have løn, og det skal en ny træner selvfølgelig også, hvilket betyder at det bliver mindre sandsynligt, at truppen bliver forstærket bare en smule..

      Og så er det jo lige fedt..


      Comment


        #18
        Enig, han må væk ENDNU engang. vi har intet spilkoncept. Vi er et sted i ingenmandsland. Frygter dog desværre at vi ikke har RÅD til at fyre ham og ansætte en ny, medmindre at CC eller Thorborg finder pengepungen frem igen igen igen igen igen...

        Comment


          #19
          Manden har tabt omklædningsrummet og det vinder man ikke bare tilbage med et fingerknibs.

          Comment


            #20
            Det mystiske er at det forlyder at træningerne er fyldt med godt humør og god intensitet. Derfor er det sgu besynderligt at man står tilbage og kan se at der er meget mere i holdet. Det er sgu fair nok vi i perioder er presset af et hold som Esbjerg, som er ganske kompetent, men det høje og aggressive genpres, som det i hvert fald forlyder vi har trænet i ugen op til kampen, ser man jo ikke meget til, og hvad fanden nytter det at træne, hvis ikke vi bruger det i kamp. Er det fordi vi ikke er i form til det, eller gider holdet bare ikke?? Jeg ved det ikke, men hvis den her præstation ikke er en enlig svale i dette forår, er jeg også parat til at give TB sparket, for det var sgu for tamt!!
            Desuden mener jeg ligeledes det er en skandale Bodul får chancen igen. Han viste intet imod FCM, og gårsdagens kamp er blandt de værste i en i forvejen ikke særlig imponerende serie af kampe. Hans mål om 7 kasser i foråret, kommer han ikke i nærheden af med så tamme præstationer!!

            Comment


              #21
              Jamen spillerne har spillet flotte halvlege. Det er ikke et hold med dårlige spillere (på nær Bodul). Men der sker noget med dem, når de skal spille kamp. Det virker som om det er en blanding af taktisk oplæg, holdopstilling og peptalk, der fjerner det gode spil. Jeg er også i tvivl om de er i god nok form.
              Alt peger tilbage på Troels, desværre. Nå ja, ikke alt, der er handlet forkerte spillere.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Har vi råd til at fyre ham..?
                Har vi råd til at rykke ned i værste fald , eller køre videre uden synlige forbedringer og puplikumfjendsk spillestil ??

                Comment


                  #23
                  Selvfølgelig er TB ikke nogen dygtig træner, men det vidste man allerede inden hans ansættelse - MEN, jeg synes oprigtigt at vores kære sportschef bærer en endnu større del af skylden. Man burde ha' ofret en A-spiller fra forsvaret eller midtbanen og styrket angrebet - hvis det var pga. pengepungen at man ikke styrkede sig i vintervinduet. Det nytter ikke noget at have MS, DB og JH der typemæssigt minder så meget om hinanden + ingen af dem vel reelt set har niveau til superligaen?

                  Jeg er naivt nok stadig tilhænger af TB, primært fordi det materiale han har at arbejde med nu, er direkte ubrugeligt. Det er uretfærdigt at drage ham til ansvar - væk med ham der halvhjernen oppe fra Horsens i stedet. Han er om nogen den direkte årsag til, at vi sammen med VFF, FCV og SjE er direkte bejler til en sæson i 1div. fra den kommende sæson. Altid noget TC er skredet, for han har da om nogen skylden for det her...krukke.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Hvem skulle det være? Mos og Jeppe? Don't make me laugh -samtlige superligaforsvar spiser dem til morgenmad. Med Bashkim ude har vi 0, zilch, nada, ingen, rien, zero trusler oppe foran.
                    Men i det mindste kunne Troels tage konsekvensen og smække Spelmann op som hængende, med Ari + Azer/COB bagved. I det mindste ville det give mere defensiv tyngde, og det får vi brug for.
                    Ahhhr nu gør du godt nok Mos dårligere end han er. Kritikken går jo på, at det er håbløst, at sætte MS og DB sammen. Skoubo gør det sådan set ok, men han skal jo have spillere omkring sig, der tager nogle dybdeløb. Emil løber på kant, og skal have bolden fra dyb, mens Falk kunne være manden, men er simpelthen overbelastet, når en DB så fuldstændigt ugideligt og talentløst render rundt uden at være tilstede. De to angribere sammen, har på intet tidspunkt fungeret, ikke så meget som et angreb eller bare ti minutter har det fungeret, hvorfor så blive ved? Vi var da ved at finde en formel, hvor Mos og Skoubo fandt sammen, 4-1 over AGF, eller hvor Spell spillede hængende, med CoB og Ari bagved som stabilisatorer. Spellmann synes jeg ikke fungerer i en flad kæde, fordi han ikke er taktisk disciplineret nok, han skaber ikke balance og ro på holdet. Jeg mener, det er elementære ting det her, det kræver ikke en DBU uddannelse for at kunne se, og derfor er det elendigt trænerarbejde, og hvordan kan man blive ved med, at begå så elementære fejl?

                    Jeg forstår det ikke, og pilen peger på Bech

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
                      Selvfølgelig er TB ikke nogen dygtig træner, men det vidste man allerede inden hans ansættelse - MEN, jeg synes oprigtigt at vores kære sportschef bærer en endnu større del af skylden. Man burde ha' ofret en A-spiller fra forsvaret eller midtbanen og styrket angrebet - hvis det var pga. pengepungen at man ikke styrkede sig i vintervinduet. Det nytter ikke noget at have MS, DB og JH der typemæssigt minder så meget om hinanden + ingen af dem vel reelt set har niveau til superligaen?

                      Jeg er naivt nok stadig tilhænger af TB, primært fordi det materiale han har at arbejde med nu, er direkte ubrugeligt. Det er uretfærdigt at drage ham til ansvar - væk med ham der halvhjernen oppe fra Horsens i stedet. Han er om nogen den direkte årsag til, at vi sammen med VFF, FCV og SjE er direkte bejler til en sæson i 1div. fra den kommende sæson. Altid noget TC er skredet, for han har da om nogen skylden for det her...krukke.
                      Det er vel TBs ansvar, hvis han ikke har ønsket nogen indkøb? jeg har ikke set nogle udmeldinger.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Tjemf Se indlæg
                        Selvfølgelig er TB ikke nogen dygtig træner, men det vidste man allerede inden hans ansættelse - MEN, jeg synes oprigtigt at vores kære sportschef bærer en endnu større del af skylden. Man burde ha' ofret en A-spiller fra forsvaret eller midtbanen og styrket angrebet - hvis det var pga. pengepungen at man ikke styrkede sig i vintervinduet. Det nytter ikke noget at have MS, DB og JH der typemæssigt minder så meget om hinanden + ingen af dem vel reelt set har niveau til superligaen?

                        Jeg er naivt nok stadig tilhænger af TB, primært fordi det materiale han har at arbejde med nu, er direkte ubrugeligt. Det er uretfærdigt at drage ham til ansvar - væk med ham der halvhjernen oppe fra Horsens i stedet. Han er om nogen den direkte årsag til, at vi sammen med VFF, FCV og SjE er direkte bejler til en sæson i 1div. fra den kommende sæson. Altid noget TC er skredet, for han har da om nogen skylden for det her...krukke.
                        Skal vi ikke omtale folk i en sober tone ?
                        Jeg har på ingen måde tiltro til Bech .
                        J.H har så heller ikke overbevist mig om at han har de rette evner , vi står stadig med en usammenhængende trup med store mangler på venstre back , angreb og cdm, den venstre back han købte spiller cdm fordi man hovedløst "glemte" at forstærke den plads som mest åbenlyst var vores svage punkt sidste sæson.

                        J.H har lavet 2 gode indkøb i Spellman og Ari .
                        Han har hentet en angriber på leje som er lidt så som så , Mos
                        Han har hentet et " talent på 24 " som Fredericia end ikke gad have gratis .
                        Han har hentet C.O´Brien som var inderligt ligegyldigt og spild af penge til en plads hvor vi har i hobetal af spillere. Indkøbet havde været fint hvis vi havde penge nok , eller ikke havde så åbenlyse mangler på flere andre pladser , eller han samtidig havde afhændet Vadocz og Schoop.
                        Han har hentet en venstre back på leje , som foreløbig er uden for bedømmelse , men ikke ligner en T.B vil prøve af .
                        Han har hentet endnu en central midt i Azer , som jeg ikke vil bedømme p.t da han skal have flere chancer for at vise sit værd.
                        Sidste indkøb er Lucas J fra VFF , en spændede spiller som kan agere reserve og evt overtage efter en af vores kun 2 kantspillere i truppen , så her et tiltrængt og fornuftigt indkøb.
                        Last edited by Slambert; 03-03-2014, 10:53.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Ahhhr nu gør du godt nok Mos dårligere end han er. Kritikken går jo på, at det er håbløst, at sætte MS og DB sammen. Skoubo gør det sådan set ok, men han skal jo have spillere omkring sig, der tager nogle dybdeløb. Emil løber på kant, og skal have bolden fra dyb, mens Falk kunne være manden, men er simpelthen overbelastet, når en DB så fuldstændigt ugideligt og talentløst render rundt uden at være tilstede. De to angribere sammen, har på intet tidspunkt fungeret, ikke så meget som et angreb eller bare ti minutter har det fungeret, hvorfor så blive ved? Vi var da ved at finde en formel, hvor Mos og Skoubo fandt sammen, 4-1 over AGF, eller hvor Spell spillede hængende, med CoB og Ari bagved som stabilisatorer. Spellmann synes jeg ikke fungerer i en flad kæde, fordi han ikke er taktisk disciplineret nok, han skaber ikke balance og ro på holdet. Jeg mener, det er elementære ting det her, det kræver ikke en DBU uddannelse for at kunne se, og derfor er det elendigt trænerarbejde, og hvordan kan man blive ved med, at begå så elementære fejl?

                          Jeg forstår det ikke, og pilen peger på Bech
                          Den peger i alvorlig grad på Bech , det lignede noget mod AGF som du siger , og vupti ugen efter stillede vi hovedløst op med flere folk på uvante pladser og tabte fortjent i Farum.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlæg
                            Det er en måde at se det på. En anden måde er, at spillerne er dovne, ugidelige og decideret dårlige (nogen af dem). Hvad skal en træner gøre ved det?

                            Jeg er ikke kæmpe TB fan, men synes virkelig ikke han har specielt meget at arbejde med.. Spillet er hysterisk ringe, men det er ikke nødvendigvis hans skyld, at så mange spillere, spiller langt under niveau og hvad man kan forvente.

                            Jeg er såmænd frisk nok på en ny træner, men nævn bare 1 (!) træner i Danmark, der kan gøre det bedre end TB? Jeg kan ikke komme på en eneste.. Hvis vi fyrer ham, skal han desuden have løn, og det skal en ny træner selvfølgelig også, hvilket betyder at det bliver mindre sandsynligt, at truppen bliver forstærket bare en smule..

                            Og så er det jo lige fedt..
                            Nu findes der jo ingen garantier i denne fodboldverden. Men eksempelvis en trænerduo bestående af Morten Wieghorst og Bo Henriksen tror jeg simpelthen ikke på vil kunne gøre det dårligere end det trænerteam vi har nu. Det handler helt simpelt om at ryste posen og få det absolut optimale ud af den trup man har til rådighed og få hver enkelt spiller til at præstere optimalt.

                            Comment


                              #29
                              Jeg er enig i, at vores angreb er nogenlunde lige så skarpt som vådt pap, men jeg mener stadig, at flere og flere af de nedsmeltninger og dårlige kampe vi har set peger tilbage på Troels.

                              Darko spillede, som andre også påpeger, en elendig kamp mod FCM, og var om muligt endnu dårligere igår. Han er vel den dårligste spiller i angrebet siden Caca. Jeg kan simpelt hen ikke forstå, hvorfor han skal starte inde på bekostning af Mos.

                              Derudover var vores spil fuldstændig hovedløst i går. Der var ingen løbemønstre på plads, og spillerne løb rundt som høns der havde mødt en økse. Vores spilleplan igår kan vel koges ned til: "Spark bolden op til Skoubo, og håb han kan lægge den af til Emil eller Falk. Mirakel følger".

                              Folk kritiserer Toppel for hans udspark. Jo tak, men det er også svært, når han tydeligvis har fået besked på at sparke den ud til Skoubo i venstre side, på den anden side af midten. Det er helt åbenlyst ikke noget han evner, så hvorfor skal taktikken på udspark bygges op om det?

                              Og så er der undskyldningen om banernes beskaffenhed, og plan B, og bla bla bla. Jeg så en del hold i denne runde, der på mirakuløs vis fint formåede at spille bolden rundt i egne rækker, selvom de spillede på dårlige baner. Det virker som om det er alt eller intet for Troels. Enten er det kælen tiki-taka, eller også er det tons. Andre trænere og trupper kan godt finde en gylden mellemvej, så må det også kunne lade sig gøre for os.

                              Vi har tre stærke, boldfaste midtbanespillere i Ari, Azer og Spelman. Vi har et godt forsvar. Det må være muligt at bygge et hold over de to ting, der ikke mister bolden i hveranden aflevering. Og så må angrebet støttes nedefra, når det er så ringe som det er.

                              Jeg var ikke automatisk afvisende over for Troels, da han tiltrådte. Jeg synes han havde gjort et fint stykke arbejde i Silkeborg, med en trup der var dårligere end vores. Men jeg har sgu ikke været imponeret over udviklingen siden han kom. Vi er ikke old-school OB med fysik, styrke og jernmænd på toppen længere, men vi er heller ikke blevet et boldfast hold, der kan holde bolden i egne rækker og vente tålmodigt på en modstanderfejl. Vi er et hold uden en plan, og da helt uden en plan b.

                              Vi er et middelmådigt hold, der spiller som et dårligt hold...
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                                Jeg er enig i, at vores angreb er nogenlunde lige så skarpt som vådt pap, men jeg mener stadig, at flere og flere af de nedsmeltninger og dårlige kampe vi har set peger tilbage på Troels.

                                Darko spillede, som andre også påpeger, en elendig kamp mod FCM, og var om muligt endnu dårligere igår. Han er vel den dårligste spiller i angrebet siden Caca. Jeg kan simpelt hen ikke forstå, hvorfor han skal starte inde på bekostning af Mos.

                                Derudover var vores spil fuldstændig hovedløst i går. Der var ingen løbemønstre på plads, og spillerne løb rundt som høns der havde mødt en økse. Vores spilleplan igår kan vel koges ned til: "Spark bolden op til Skoubo, og håb han kan lægge den af til Emil eller Falk. Mirakel følger".

                                Folk kritiserer Toppel for hans udspark. Jo tak, men det er også svært, når han tydeligvis har fået besked på at sparke den ud til Skoubo i venstre side, på den anden side af midten. Det er helt åbenlyst ikke noget han evner, så hvorfor skal taktikken på udspark bygges op om det?

                                Og så er der undskyldningen om banernes beskaffenhed, og plan B, og bla bla bla. Jeg så en del hold i denne runde, der på mirakuløs vis fint formåede at spille bolden rundt i egne rækker, selvom de spillede på dårlige baner. Det virker som om det er alt eller intet for Troels. Enten er det kælen tiki-taka, eller også er det tons. Andre trænere og trupper kan godt finde en gylden mellemvej, så må det også kunne lade sig gøre for os.

                                Vi har tre stærke, boldfaste midtbanespillere i Ari, Azer og Spelman. Vi har et godt forsvar. Det må være muligt at bygge et hold over de to ting, der ikke mister bolden i hveranden aflevering. Og så må angrebet støttes nedefra, når det er så ringe som det er.

                                Jeg var ikke automatisk afvisende over for Troels, da han tiltrådte. Jeg synes han havde gjort et fint stykke arbejde i Silkeborg, med en trup der var dårligere end vores. Men jeg har sgu ikke været imponeret over udviklingen siden han kom. Vi er ikke old-school OB med fysik, styrke og jernmænd på toppen længere, men vi er heller ikke blevet et boldfast hold, der kan holde bolden i egne rækker og vente tålmodigt på en modstanderfejl. Vi er et hold uden en plan, og da helt uden en plan b.

                                Vi er et middelmådigt hold, der spiller som et dårligt hold...
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X