Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Bjerring - Målmandstræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lars Bjerring - Målmandstræner

    Jeg kunne ikke finde en tråd, jeg skulle smide den her i, så jeg oprettede lige en tråd til vores målmandstræner, Lars Bjerring.

    Det er ikke en mand, man hører så meget til, så vi besluttede os for at blive lidt klogere på ham. Vi har haft en interessant snak med ham om ham selv, vores målmandsteam, hvor glad han er for at være i OB, og om der er en ny Lars Høgh på vej fra vores egne rækker. Tjek det ud.

    http://obstruktion.dk/lars-bjerring-...-maalmaendene/

    #2
    Rigtig fint skriv, lyder til at være en god målmandstræner vi har fået - når nu ikke Lars H ville på fuld tid hos OB.

    Comment


      #3
      Fedt at Tipsbladet nu også citerer fra jer. I gør et godt stykke arbejde for klubben.

      Comment


        #4
        Fest interview I lavede der igen!
        Og vores målmandstræner er åbenbart en meget sympatisk og vel overvejende mand med den bedste indstilling til klubben.
        🖒🖒🖒
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Fedt at Tipsbladet nu også citerer fra jer. I gør et godt stykke arbejde for klubben.
          Det er jo efterhånden ved at være en vane ;) I hvert fald hver gang der bliver sagt noget om Grytebust.

          Vi er hverken journalister eller noget, men det er da lidt sjovt, når andre medier citerer fra os. Det må du i hvert fald betyde, at det vi laver, er okay :)

          Comment


            #6
            Hold kæft hvor er det bare et godt interview. Det er så fedt alt det i foretager jer. Jeg var lidt lunken i starten omkring endnu et nyhedsmedie vedrørende OB, og foregik der overhovedet så meget omkring klubben, at i også kunne finde jeres rolle i hele det her hurlumhej, som vi alle elsker.

            ... Det kunne i! Alt hvad i laver er i en helt anden linje end hvad der bliver gjort andre steder. Fantastisk fedt at følge med i jeres ting. Jeg elsker det!

            Også lyder Lars som en rigtig god mand, og vi må håbe klubben gerne ser ham hos os de næste 20 år. ;-)

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Hold kæft hvor er det bare et godt interview. Det er så fedt alt det i foretager jer. Jeg var lidt lunken i starten omkring endnu et nyhedsmedie vedrørende OB, og foregik der overhovedet så meget omkring klubben, at i også kunne finde jeres rolle i hele det her hurlumhej, som vi alle elsker.

              ... Det kunne i! Alt hvad i laver er i en helt anden linje end hvad der bliver gjort andre steder. Fantastisk fedt at følge med i jeres ting. Jeg elsker det!

              Også lyder Lars som en rigtig god mand, og vi må håbe klubben gerne ser ham hos os de næste 20 år. ;-)
              Mange tak for ros :-)

              For os startede det som et hyggeprojekt, hvor vi bare gerne ville skrive om OB, mest for vores egen skyld. Det var noget, vi skulle have det sjovt og hygge os med. Men lige pludselig tog det fart, og nu er vi et sted, som vi ikke selv havde forventet. Vi bruger mere tid på det, end vi havde regnet med fra starten, og vi arbejder hele tiden på at gøre det bedre. Men vigtigst af alt, vi har det stadig skide sjovt med det :-)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Jeg kunne ikke finde en tråd, jeg skulle smide den her i, så jeg oprettede lige en tråd til vores målmandstræner, Lars Bjerring.

                Det er ikke en mand, man hører så meget til, så vi besluttede os for at blive lidt klogere på ham. Vi har haft en interessant snak med ham om ham selv, vores målmandsteam, hvor glad han er for at være i OB, og om der er en ny Lars Høgh på vej fra vores egne rækker. Tjek det ud.

                http://obstruktion.dk/lars-bjerring-...-maalmaendene/
                Super god artikel. Fedt at høre fra andre end lige de sædvanlige

                Comment


                  #9
                  Bringer lige nyt liv til denne tråd, da jeg har fået muligheden for at lave et portræt med Lars Bjerring i den kommende uge.
                  Tak til personerne bag Obstruktion for inspiration. Min anledning til at skrive, at jeg kombinerer flere forskellige slags formater for at lave mit projekt med OB's målmandstræner. Deriblandt 'cross-over', hvor jeg viderebringer spørgsmål udefra til interviewpersonen.


                  Har nogen herinde fra et spørgsmål til Lars Bjerring, som de bare brænder for at komme ud med?


                  Det kan være om ALT. Dagligdagen, weekenden, kampen i weekenden - lige hvad DU har lyst til!


                  / Daniel Poulsen - Askov Højskoles journalistiklinje

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                    Bringer lige nyt liv til denne tråd, da jeg har fået muligheden for at lave et portræt med Lars Bjerring i den kommende uge.
                    Tak til personerne bag Obstruktion for inspiration. Min anledning til at skrive, at jeg kombinerer flere forskellige slags formater for at lave mit projekt med OB's målmandstræner. Deriblandt 'cross-over', hvor jeg viderebringer spørgsmål udefra til interviewpersonen.


                    Har nogen herinde fra et spørgsmål til Lars Bjerring, som de bare brænder for at komme ud med?


                    Det kan være om ALT. Dagligdagen, weekenden, kampen i weekenden - lige hvad DU har lyst til!


                    / Daniel Poulsen - Askov Højskoles journalistiklinje
                    Det kunne være interessant at høre hans vurdering af det indbyrdes styrkeforhold mellem vores 3 unger (super)keepere Søndergaard, HC Bernat og O. Christensen - men det bliver nok lidt svært at få ud af ham :)

                    Kunne også være spændende at høre, hvor meget han byder ind med til JH og Kent ift. keepersituationen - også fremadrettet, når han nu træner både de unge og de etablerede Superligamålmænd.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                      Bringer lige nyt liv til denne tråd, da jeg har fået muligheden for at lave et portræt med Lars Bjerring i den kommende uge.
                      Tak til personerne bag Obstruktion for inspiration. Min anledning til at skrive, at jeg kombinerer flere forskellige slags formater for at lave mit projekt med OB's målmandstræner. Deriblandt 'cross-over', hvor jeg viderebringer spørgsmål udefra til interviewpersonen.


                      Har nogen herinde fra et spørgsmål til Lars Bjerring, som de bare brænder for at komme ud med?


                      Det kan være om ALT. Dagligdagen, weekenden, kampen i weekenden - lige hvad DU har lyst til!


                      / Daniel Poulsen - Askov Højskoles journalistiklinje
                      Jeg gad godt at høre om, hvor bred paletten af metoder der bliver arbejdet med er. Altså hvilke og hvor mange værktøjer man bruger i udviklingen og evalueringen af keeperne.

                      Og så gad jeg godt høre, hvor stor en rolle han spiller i scoutingen af nye målmænd, og hvornår i processen han træder ind med sin ekspertise.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Det kunne være interessant at høre hans vurdering af det indbyrdes styrkeforhold mellem vores 3 unger (super)keepere Søndergaard, HC Bernat og O. Christensen - men det bliver nok lidt svært at få ud af ham :)

                        Kunne også være spændende at høre, hvor meget han byder ind med til JH og Kent ift. keepersituationen - også fremadrettet, når han nu træner både de unge og de etablerede Superligamålmænd.
                        Også det jeg gerne vil vide^

                        Comment


                          #13
                          Og jeg vil rigtig rigtig gerne vide hvem der scoutede/sagde god for Grytebust i sin tid

                          Comment


                            #14
                            Tak for bidragene indtil videre.
                            Andre spørgsmål er også velkomne, jeg udvælger et par stykker mandag, som jeg tager med til Lars Bjerring!

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Og jeg vil rigtig rigtig gerne vide hvem der scoutede/sagde god for Grytebust i sin tid
                              Jeg tænker ikke, det er noget, Bjerring nødvendigvis kan svare på. Det var Lars Høgh, der var målmandstræner, da han kom :-)

                              Comment

                              Working...
                              X