Enig, men godt køb for Horsens. Kontraspil -tjek, hovedspil - tjek........
Helt enig, Kroon i SønderjyskE kan jeg også sagtens se blive godt igen. Jeg ser dem dog ikke rigtigt passe ind i den måde vi spiller på, så fint for mig at lade dem fare.
Jonas Borring er vel nærmest den eksakte modsætning af hvad Kent Nielsen ønsker fra en spiller.
Fart og hovedspil har han, men så stopper den også der hvor Kent starter.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Altså jeg kan slet ikke se, hvad vi skulle med Borring. Stort mismatch ift. spillestil i min optik. Borring har altid haft sine primære kompetencer som indlægsspiller, både som afslutter og i oplæggerens rolle, og har været bedst, når han har haft plads at løbe på og udfordre på ude på kanten. Hans kombinationsspil, vendinger og spil i små rum har altid været en mangelvare, og det må da immervæk være det vi søger, hvis der skal forestille at være en rød tråd i de kantspillere Kent ynder at bruge.
Og så er han 33 år. Jeg foretrækker nogle yngre spillere med noget udviklingspotentiale, ellers skal det være en klar forstærkning af startopstillingen her og nu, hvis vi skal hente spillere i den alder.
Der er mindst tre der uden problemer ville forstærke os markant. Og mon ikke den nye uro kan gøre dem bløde i knæene. Det er langt fra sikkert at klubben er reddet. Og jeg vil tilføje, desværre.
Jeg snupper også gerne deres træner.
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
Synes faktisk Lyngby har flere spændende midtbanespillere. Selvfølgelig Rygaard, som vi helt sikkert ikke har råd til, men også Hebo synes jeg er en meget talentfuld spiller. Han vil kunne være god til Fremtiden. Hvis ikke vi kan finde noget på en højere hylde er Boysen også en som kan gøre sig gældende. Han har fart og kan sætte sin direkte mand.
Desuden har de jo Lumb, som vil skabe rigtig god konkurrence om pladsen på vb, når joao er fortid. Jeg håber da i de grad vi har et vågent øje i den klub. De har traditionelt altid noget, om ikke andet så i hvert fald på ungdomsfronten!
Synes faktisk Lyngby har flere spændende midtbanespillere. Selvfølgelig Rygaard, som vi helt sikkert ikke har råd til, men også Hebo synes jeg er en meget talentfuld spiller. Han vil kunne være god til Fremtiden. Hvis ikke vi kan finde noget på en højere hylde er Boysen også en som kan gøre sig gældende. Han har fart og kan sætte sin direkte mand.
Desuden har de jo Lumb, som vil skabe rigtig god konkurrence om pladsen på vb, når joao er fortid. Jeg håber da i de grad vi har et vågent øje i den klub. De har traditionelt altid noget, om ikke andet så i hvert fald på ungdomsfronten!
Rykkede Boysen ikke til Israel? Men enig med dig. Der skal holdes øje med klubbens spillere, og man kan allerede nu melde sig interesserede.. Mange fodboldspillere vælger en klub til, fordi de ved at interessen har været der længe.
Rykkede Boysen ikke til Israel? Men enig med dig. Der skal holdes øje med klubbens spillere, og man kan allerede nu melde sig interesserede.. Mange fodboldspillere vælger en klub til, fordi de ved at interessen har været der længe.
Det er sgu mig der ikke har været opmærksom. Han er selvfølgelig udelukket 😅
Horfor vil du ikke have Toutouh eller Boysen til OB ... siger ikke det er muligt for klubben, jeg er bare nysgerrig omkring din store modvilje.
Fordi begge 2 er medgangs spillere der kun er gode på vindende hold. Det er den slags der slår ud med armene når det ikke kører for holdet. Vi har haft Emil Larsen og nu Jønsson der heller ikke er nogen arbejdshest.
Så kan jeg bedre med typer som Rømer og Desler. Der ved man da man får 100% indsats hver gang.
Comment