Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fatter ikke at Thrane starter inde. Han har spillet 1 god kamp i OB og chancen for at det bliver 2 i træk er meget lille..
    Men det må så betyde at JJ ikke er 100% klar.
    Thrane var ikke god, men slap godkendt fra en kamp hvor Randers var fornærme ringe. Men de 5 bagerste og de 2 i front er de 7 bedste på de positioner pt. Greve er så vores eneste kreative indslag på midtbanen - håber Greve får en god kamp, ellers bliver det en kamp som i bedste fald ender 0-0

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Thrane var ikke god, men slap godkendt fra en kamp hvor Randers var fornærme ringe. Men de 5 bagerste og de 2 i front er de 7 bedste på de positioner pt. Greve er så vores eneste kreative indslag på midtbanen - håber Greve får en god kamp, ellers bliver det en kamp som i bedste fald ender 0-0
      Jeg synes nu også, at Festersen og de to backs kan bidrage med noget "kreativitet".

Comment

Det er stadig muligt at deltage i konkurrencen inden kampstart i eftermiddag.

http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Stiften mener, at vi starter som følger:

Grytebust

Laursen - K. E. Petersen - Tingager - Laursen

Greve - Thrane - Tverskov - C. Nielsen

Helenius - Festersen

Jeg gad nu godt have set J. J. Thomasen og Izunna fra start, men jeg kan også godt se at Tverskov kan blive vigtig i forbindelse med at nedbryde Hobros direkte spil. Thrane, som spillede en god kamp mon Randers, mener jeg dog stadig har for lavt et bundniveau. Lad os håbe, at han kan følge op på den gode kamp.

Casper Nielsen på kanten kan jeg have min tvivl om. Jeg synes godt nok, at han træf mange dårlige beslutninger mod Randers. Han er som en flue i en flaske, og hans slutprodukt er som oftest en glidende tackling efter, at han har mistet bolden.

Helenius og Festersen ser jeg til gengæld, som den mest kompetente duo af det vi har set fra angriberne i foråret. Festersen med sine dybe lyb, og sine udfordringer og Helenius med sit hovedspil og aflægningsspillet med ryggen til mål.

Det ligner ikke min stærkeste Start-11, men jeg håber at man får banket noget selvtillid ind i holdet ved at bruge nogle af de spillere, som var med til at vinde 3-1 over Randers.
          Det var jo det som fungerede imod Randers, og selvom det da ikke umiddelbart virker som de stærkeste 11, så forstår jeg godt man holder fast i noget der fungerer, for det er der ikke meget der har gjort udover vores flotte halveg sidste gang.
          Vi får en meget bevægelig midtbane der arbejder stenhårdt, og fest/helenius virker som to der supplerer hinanden skide godt. Jeg havde gerne set Jjt og Desler i stedet for Thrane og Casper, simpelthen fordi de i mine øjne er bedre, men det havde også set skønt ud med fynske briller, men nu prøver vi det der fungerede i 45 min. Det fungerer sikkert 0 min. imod Hobro, men jeg synes ikke man kan klandre Kent for at prøve det her igen, for det er klart det stærkeste udtryk vi har vist med disse 11 i hele sæsonen, måske med undtagelse af de 9 min. imod bif. Så kan man tale om billig baggrund osv. men det får de så lov at bevise at det ikke var i morgen.
          Last edited by hankatten; 30-09-2017, 09:50.

Comment

Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Det er stadig muligt at deltage i konkurrencen inden kampstart i eftermiddag.

http://obstruktion.dk/gaet-resultate...vind-gavekort/
            Jo tak. Kunne godt spise en wienerschnitzel snart igen. De er glimrende deroppe

Comment

Overrask mig, Thrane. Lav gerne en KEP.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                Stiften mener, at vi starter som følger:

Grytebust

Laursen - K. E. Petersen - Tingager - Laursen

Greve - Thrane - Tverskov - C. Nielsen

Helenius - Festersen

Jeg gad nu godt have set J. J. Thomasen og Izunna fra start, men jeg kan også godt se at Tverskov kan blive vigtig i forbindelse med at nedbryde Hobros direkte spil. Thrane, som spillede en god kamp mon Randers, mener jeg dog stadig har for lavt et bundniveau. Lad os håbe, at han kan følge op på den gode kamp.

Casper Nielsen på kanten kan jeg have min tvivl om. Jeg synes godt nok, at han træf mange dårlige beslutninger mod Randers. Han er som en flue i en flaske, og hans slutprodukt er som oftest en glidende tackling efter, at han har mistet bolden.

Helenius og Festersen ser jeg til gengæld, som den mest kompetente duo af det vi har set fra angriberne i foråret. Festersen med sine dybe lyb, og sine udfordringer og Helenius med sit hovedspil og aflægningsspillet med ryggen til mål.

Det ligner ikke min stærkeste Start-11, men jeg håber at man får banket noget selvtillid ind i holdet ved at bruge nogle af de spillere, som var med til at vinde 3-1 over Randers.
                Det virker bare helt absurd, at der så er udsigt til en bænk, hvor JJ, Izunna, Joan, AK, Desler og Jönsson sidder på fra start.

Tror det er en fejl at satse på, at Thrane følger op - jeg tror, han kommer til at falde igennem - og det samme med Greve og Casper Nielsen - men omvendt, så må de have fået den selvtillid. Hobro er ét af de hold, der har bolden mindst; så de skal nok lade os spille os selv til døde med en midtbane, hvis forcer er alt andet end kreative løsninger - og så slår de os på kontra.

Hurra, hvis breddespillerne viser sig at fungere bedre end dem, der ellers var/er udset til at bære den midtbane. Men jeg tror den midtbane kommer til kort om et par timer - som i total nedbrud.

MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Det virker bare helt absurd, at der så er udsigt til en bænk, hvor JJ, Izunna, Joan, AK, Desler og Jönsson sidder på fra start.

Tror det er en fejl at satse på, at Thrane følger op - jeg tror, han kommer til at falde igennem - og det samme med Greve og Casper Nielsen - men omvendt, så må de have fået den selvtillid. Hobro er ét af de hold, der har bolden mindst; så de skal nok lade os spille os selv til døde med en midtbane, hvis forcer er alt andet end kreative løsninger - og så slår de os på kontra.

Hurra, hvis breddespillerne viser sig at fungere bedre end dem, der ellers var/er udset til at bære den midtbane. Men jeg tror den midtbane kommer til kort om et par timer - som i total nedbrud.

MvH ChrisOB
                  Med den line-up tror jeg ikke planen er possession-bold.

Comment

JJT er stadig hæmmet, men ikke mere end han kan træne. Klogt nok at han ikke starter.

Thranes præstation sidst var middel, dog var han god til ikke at lave fejl, hvilket kan være en kvalitet i sig selv ;-)

Det bliver en anden rolle han får i dag hvis Tverskov skal være den kontrollerende og Thrane skal være boks-til-boks. Af interviewet i Stiftidende kan jeg fornemme at det mest er sådan Kent ser ham

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Med den line-up tror jeg ikke planen er possession-bold.
                      Det kan godt være, det ikke er planen, men det er heller ikke Hobros plan. Så et eller andet hold skal jo have bolden - og jeg tror, det bliver os. Fordi det falder mere naturligt end Hobro.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Det kan godt være, det ikke er planen, men det er heller ikke Hobros plan. Så et eller andet hold skal jo have bolden - og jeg tror, det bliver os. Fordi det falder mere naturligt end Hobro.

MvH ChrisOB
                        Jo da. Men det lægger mest op til løbearbejde og direkte spil, frem for at holde længere på bolden. Håber jeg.

Comment

MvH ChrisOB
                          Jeg er enig så langt, at Hobro er et kontrahold. Men så kede af at have bolden er de heller ikke, og de pakker sig heller ikke helt så dybt som Horsens f.eks. De er gode på hjemmebane, og jeg tror, vi får det svært imod et velspillende hold. Hvis de kommer foran, er vi pænt fucked. Så vil de gerne spille rent på kontra, og i Antipas og Babyan har de nogle raketter, som kan gøre det grimme ved os.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Jeg er enig så langt, at Hobro er et kontrahold. Men så kede af at have bolden er de heller ikke, og de pakker sig heller ikke helt så dybt som Horsens f.eks. De er gode på hjemmebane, og jeg tror, vi får det svært imod et velspillende hold. Hvis de kommer foran, er vi pænt fucked. Så vil de gerne spille rent på kontra, og i Antipas og Babyan har de nogle raketter, som kan gøre det grimme ved os.
                            Brøndby trykkede dem godt og grundigt i 2. halvleg sidst, så mit håb er, at deres selvtillid fik et lille knæk - og at vores er tilpas stor til, at vi kan bygge på.

Jeg tror bare, at den midtbane, der er lagt op til, den kommer til at falde igennem. Fordi Hobro er et bedre hold end Randers er i øjeblikket.

MvH ChrisOB

Comment

Desler starter i stedet for Greve. Vi skal tydeligvis ud og slås.

Comment

Hvorfor ikke Greve på midten frem for Thrane? Det forstår jeg virkelig ikke.

Comment

Working...
                                X