Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC (24-09-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon ikke det er en blanding af at han bare er sådan som person samtidig med at han bliver pillet ud efter 1. Halvleg..
    Men ja. Den er pænt tydeligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Mon ikke det er en blanding af at han bare er sådan som person samtidig med at han bliver pillet ud efter 1. Halvleg..
      Men ja. Den er pænt tydeligt
      Jo, nu du siger det.. Mindes heller ikke at han nogensinde har jublet efter en scoring. Han er nok bare en ekstremt introvert type, og det er der naturligvis heller ikke noget galt med.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Jo, nu du siger det.. Mindes heller ikke at han nogensinde har jublet efter en scoring. Han er nok bare en ekstremt introvert type, og det er der naturligvis heller ikke noget galt med.
        Nej det er nok ikke ham der underholder til deres fælles julefrokost

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Den kære Rasmus Falk var også på tribunen i dag, og glædede sig over en stribet sejr.
          Sad han på VIP eller blandt pøblen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Sad han på VIP eller blandt pøblen?
            Han sad på sponsorpladsen ude iblandt pøblen. 😄 Fik i hvert fald en snapchat af ham derude fra.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Han sad på sponsorpladsen ude iblandt pøblen.  Fik i hvert fald en snapchat af ham derude fra.

              Comment


                En dejlig dag på Odense Stadion med masser af tiltrængte plusser:
                Jeg har været rigtig træt af KEP, men i dag spillede han en super kamp.
                Greve lavede utallige skarpe træk, når han modtog bolden, og var en stor drivkraft i offensiven.
                Ryan viste klassen kampen igennem, sikke et kongemål.
                Hvor er det bare vigtigt, at Helenius får scoret, han spillede i øvrigt rigtig godt.
                JBL flot kamp både med drømmemål og var ofte med fremme.
                Ros til Kent for opstillingen, lad os bare se den formation noget mere. Ærgeligt vi ikke fik Eskesen at se.
                Thrane tja han gav alt, hvad han havde.
                God kamp af Festersen, han bør starte.
                Synes ikke jeg bemærkede Joan så meget.
                Tingager og Gryte gode som sædvanligt.
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Dejlig sejr, og lækkert at vi stillede op i en formation der passer vores spillere! Måske det også skulle prøves mod Hobro, meeen det ville måske også være for meget at forlange

                  De eneste negative ting på stadion i dag: Edmundsson og den mærkelige matte stemning
                  Last edited by Jacob97; 24-09-2017, 21:38.

                  Comment


                    Tingagers ankelskade skulle ikke være blevet forværret. Den blev lidt øm i dag i løbet af anden halvleg, også fik han et slag i tacklingen. Foran 3-0 er det vel fornuftigt nok at tage udskiftningen.
                    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                    Comment


                      Enig i roserne til Festersen. Han bragte den aggresivitet og de løb bag forsvaret, som vi har manglet stort set hele sæsonen. Den bevægelighed betyder at spille bliver langt mindre statisk, og modstanderen får sværere ved at læse og dæmme op for vores spil, når de pludselig skal forholde sig til en angriber som ikke bare står enten stille (Helenius) eller søger ned i banen og holder på kuglen (AK).

                      Comment


                        Efter 35 minutters ørkenvandring smed vi hæmningerne og udviste den fornødne aggressivitet. Totalt unødigt at vi lod det hold score og at vi ikke vandt større. Men det er små malurt i bægeret på en overall god kamp.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Ser lige en video fra omklædningsrummet, hvor de synger sejrssang. Joan kunne ikke være mere uinteresseret i fællesskabet, eller er det bare mig der tolker for meget på det?

                          Måske er det fordi der er kamera på, men han og flere andre virker ret uengageret.
                          Tjoh, Gryte ser mig nu også noget stram ud i ansigtet. Men han virkede heller ikke glad ved En gang Odense-sangen efter kampen.

                          Jeg tror han var pisse irriteret over det manglende clean sheet. Og Joan nok tilsvarende over at blive pillet ud og ikke spille godt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                            Jeg har været rigtig træt af KEP, men i dag spillede han en super kamp.
                            Jeg synes KEP har været fantastisk hele efteråret indtil videre. Han er virkelig kommet godt igen, fordi hele hans sidste sæson var ganske forfærdelig. Jeg havde slet ikke troet han kunne komme igen, og Tverskov / Tingager havde smidt ham på bænken permanent.

                            Comment


                              Jeg var positivt overrasket over Thrane. Ikke at han var fremragende, men han var habil og gjorde egentlig en fin figur, især i det defensive. Det var et stort step up i forhold til hvad jeg tidligere har set med ham. Ikke at jeg tror på han nogensinde bliver en fantastisk midtbanespiller på Superliganiveau, men kan han spille som han gjorde i går i de kampe der måtte være brug for ham, så er det også helt ok.

                              Comment


                                Lige pludselig ligger vi fornuftigt i tabellen. Jeg tror ikke Horsens holder sig i top 6, og næppe heller Hobro. Det åbner muligheder for os, selvom jeg stadig syntes, at vores hold er et tyndt top 6 hold. Vi har oven i købet mødt flere hold, som har været yderst svækket mod os - uden at vi nødvendigvis slog sømmet i.

                                Comment

                                Working...
                                X