Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Randers FC (24-09-17)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad var tilskuertallet i dag ?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Tror 2-0 var et selvmål, hvis ret skal være ret. Ligner for mig, at Thomsen styrer den i kassen med højre arm. https://streamable.com/ldr5w
      Det er Helenius' mål. Hvis en Randers spiller rammer den så er det kun fordi Helenius bevidst header den ind på ham for at snyde målmanden.
      Vigtigt med 3 points.

      Comment


        Lige over 5000

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Hvad var tilskuertallet i dag ?
          5032

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Fremragende sat op af kloge Fester og Ryan løb lige hvor han skulle. Smuk afslutning.
            Fester er måske nok blevet frygteligt uskarp foran kassen, men imo er han stadig en af vores vigtigste spillere. Han kæmper altid til det sidste, og assists kan fint kompensere for manglende scoringer.

            Comment


              Vi har interviews ude med Helenius og Barrett.

              Helenius er glad for hans første mål på Odense Stadion, og Barrett er bare glad for hans første mål, og så sender han en lille stikpille til JJT.

              http://obstruktion.dk/helenius-forlo...dense-stadion/
              http://obstruktion.dk/barrett-jeg-traengte-score/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                Lækkert med 3 point, det havde jeg gerne solgt den for inden kampen som opstillingen så ud. Vi løste opgaven fint, bevares Randers var heller ikke skræmmende. Og godt Helenius endelig fik scoret, Barret og Ryan ligeså.
                haha jeg havde også gerne solgt den for 3 point inden kampen 😉

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                  Fester er måske nok blevet frygteligt uskarp foran kassen, men imo er han stadig en af vores vigtigste spillere. Han kæmper altid til det sidste, og assists kan fint kompensere for manglende scoringer.
                  Jeg er rørende enig. Festersen type er ikke en decideret målscorer, som han ellers var i sin første sæson her. Han er bare vigtig fordi han tager de rigtige løb og finder de rigtige løsninger. Det har været en kæmpe fejl at udelade ham i så mange kampe i sæsonen, for han passer meget bedre sammen med Helenius og AK end at AK og Helenius gør sammen. Fest spiller i mine øjne en stor kamp i dag, fordi han er så meget undervejs hele kampen. Han giver mere plads til Helenius, som også gør ham bedre. Vigtigt at han får scoret.
                  Greve er også god på midten. Han sætter sgu tempo i spillet hver gang han modtager den, så vi ikke bare bliver forudsigelige som så ofte set.
                  Ryan er nok kampens bedste. Indlæg til Helenius og flot kasse, hvor han tager den flot med, med brystet. Vi så det flotteste fodbold i sæsonen i dag. Sjovt nok på en dag hvor Kent revolutionere taktik og opstilling. Det må være et vink med en vognstang!

                  Comment


                    Ser lige en video fra omklædningsrummet, hvor de synger sejrssang. Joan kunne ikke være mere uinteresseret i fællesskabet, eller er det bare mig der tolker for meget på det?

                    Måske er det fordi der er kamera på, men han og flere andre virker ret uengageret.

                    Comment


                      Sikker sejr i dag. Hvis jeg skal være ærlig, så spiller OB hverken bedre eller værre end de plejer, men Randers var godt nok sløje.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        haha jeg havde også gerne solgt den for 3 point inden kampen 
                        Ja lad os bare "sælge" resten af kampene i sæsonen på den måde

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Ser lige en video fra omklædningsrummet, hvor de synger sejrssang. Joan kunne ikke være mere uinteresseret i fællesskabet, eller er det bare mig der tolker for meget på det?

                          Måske er det fordi der er kamera på, men han og flere andre virker ret uengageret.
                          Link?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Link?
                            https://www.facebook.com/odenseboldk...5794393731055/

                            Comment


                              Den kære Rasmus Falk var også på tribunen i dag, og glædede sig over en stribet sejr.

                              Comment


                                Kents 3-4-3 var rent faktisk en 3-5-2

                                http://www.ob.dk/artikel/ob-udspillede-randers.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X