Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers 24/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Det bliver spændende at se om den nye opstilling giver noget mere bevægelse i vores spil på banens sidste tredjedel. Jeg er godt nok bekymret for vores midtbane. Den er ikke ligefrem hårdtslående.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlæg
      Det bliver spændende at se om den nye opstilling giver noget mere bevægelse i vores spil på banens sidste tredjedel. Jeg er godt nok bekymret for vores midtbane. Den er ikke ligefrem hårdtslående.
      Er det det vigtigste på en midtbane?
      Hvad med evner MED bolden ...
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Frygter også denne centrale midtbane - Greves pasningsspil var HELT i hegnet mod Fremad A, og Thrane behøver vel ingen nærmere kommentarer... men i det mindste er posen blevet rystet.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
          Frygter også denne centrale midtbane - Greves pasningsspil var HELT i hegnet mod Fremad A, og Thrane behøver vel ingen nærmere kommentarer... men i det mindste er posen blevet rystet.
          Jeg tror det er dumt at starte med Tingager, som ikke selv mente han ville blive klar ...
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Er det det vigtigste på en midtbane?
            Hvad med evner MED bolden ...
            Hvad der er vigtigst, det er der med rette nok meget delte meninger om. Men jeg stiller mig tvivlende over for om vi kan lykkes i dag, hvis duelspillet ikke er godt på midtbanen.

            Evnerne med bolden bliver rigtig nok afgørende. Kan vi, som det så tit hedder sig, spille på vores præmisser? Vi må se.

            Comment

            Working...
            X