Det bliver spændende at se om den nye opstilling giver noget mere bevægelse i vores spil på banens sidste tredjedel. Jeg er godt nok bekymret for vores midtbane. Den er ikke ligefrem hårdtslående.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Randers 24/9
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægDet bliver spændende at se om den nye opstilling giver noget mere bevægelse i vores spil på banens sidste tredjedel. Jeg er godt nok bekymret for vores midtbane. Den er ikke ligefrem hårdtslående.
Hvad med evner MED bolden ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlægFrygter også denne centrale midtbane - Greves pasningsspil var HELT i hegnet mod Fremad A, og Thrane behøver vel ingen nærmere kommentarer... men i det mindste er posen blevet rystet.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægEr det det vigtigste på en midtbane?
Hvad med evner MED bolden ...
Evnerne med bolden bliver rigtig nok afgørende. Kan vi, som det så tit hedder sig, spille på vores præmisser? Vi må se.
Comment
Comment