Dejligt med kun 1 point til Sønderjydske i dag.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
foråret 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er nu også kun 3 hold der skal overhale os... Hvis ikke vi får flere point, så er jeg ret sikker på den hedder 1. Division næste sæson...
Det er en konstatering af hvordan det nu engang ser ud, med alle de indbyrdes kampe er det jo uundgåeligt at de høster point, spørgsmålet bliver bare hvordan de skal fordeles, og hvor mange vi selv får...
Det er en værre situation i år, grundet at vi de næste 4 runder bliver udsat for at holdende under os spiller indbyrdes, hver runde... Samt det, at 12. pladsen er fuldt ud i spil i år... SIF kunne godt nappe en sejr sidste år, uden det blev kritisk, men det kan 12. pladsen ikke pt., for så er det bare dem der rykker over stregen og starter ballet i stedet... Og når nr. 11 og 12 så mødes, samme runde som vi selv møder AGF, så er der dermed lagt i ovnen til en gyser... som vi trods alt ikke helt endte i hverken sidste sæson eller for to sæsoner siden... Og så må vi heller ikke glemme, at Viborg-AGF mødes i næste runde, så den føromtalte gyser, bliver temmelig sikkert endnu mere grim...
Det er de hårde facts, og hvis vi skal undgå dem, så skal vi vinde over AaB.......... Så lad os gøre det...
Alt andet end en sejr over AGF i næste runde og vi er virkelig på spanden......sorry men jeg føler mig på ingen måde tryg pt.. Jeg kan lige nu sagtens se for mig at vi slutter denne sæson på 34-35 points og så er det da på ingen måde urealistisk at 3 hold under os henter de 2 til 5 points som vi har til dem.
Comment
-
Det kan der ikke være så meget tvivl om nej... Den periode her, med FcV og AaB kampene, den gik i vasken, men med Sønderjyskes point i går står vi dog i den situation at Viborg-AGF ikke kan bringe stregen tættere på i dag, selvom de begge er under den, men den kamp er jo også mest med tanke på programmet i næste runde, og jeg kan ikke finde ud af hvad det bedste resultat vil være for os...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet kan der ikke være så meget tvivl om nej... Den periode her, med FcV og AaB kampene, den gik i vasken, men med Sønderjyskes point i går står vi dog i den situation at Viborg-AGF ikke kan bringe stregen tættere på i dag, selvom de begge er under den, men den kamp er jo også mest med tanke på programmet i næste runde, og jeg kan ikke finde ud af hvad det bedste resultat vil være for os...
Men uanset hvad, vinder vi næste runde vil resultatet i dag være ligegyldigt....så håber virkeligt drengene finder noget trods frem mod den dommer fra i går - og går ud og viser de kan vinde en afgørende kamp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtror en uafgjort vil være bedst i dag.....begge hold får point, men dog kun et enkelt.
Men uanset hvad, vinder vi næste runde vil resultatet i dag være ligegyldigt....så håber virkeligt drengene finder noget trods frem mod den dommer fra i går - og går ud og viser de kan vinde en afgørende kamp
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægBare lidt ærgerligt, hvis AGF tilføjer Steffen Rasmussen, Anders Kure og Danny Olsen til startopstillingen mod os, det vil løfte dem så meget, så det er rigeligt til vi kan få det lidt for svært.
Men Viborg point i dag og hvis så Brøndby kan slå FCV om lidt, så er søndagen godkendt.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-maaneder
Anders Kure er ikke helt kommet sig over sin lægskade, og lørdag eftermiddag indløb der også et afbud fra Petri Pasanen der er syet med 19 stink.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtja....men mon ikke ledelsen deroppe overvejer om fyringen af peter sørensen var det helt rigtige at gøreBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Nyt AGF-chok: Danny skal hasteopereres
En brækket tå tvinger AGF's Danny Olsen på operationsbordet
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2270277.ece
Comment
Comment