Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Silkeborg - OB 15-09-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Lad os nu huske at de spillede godkendt i 10 minutter og derefter spillede 80 minutter hvor de lossede bolden væk, ofte ret unødvendigt.
    Det kan aldrig være dårligt at få point i en kamp hvor du er 10 mod 11 i 80+ min. Jeg tænker mere på den gode balance der var på det hold. Fysisk og teknik på midten. Fart og styrke på kanterne. Den stærke midtbane, vi ellers har famlet efter

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Sådan kan man meget let tolke det. hvad mener du ellers?
      Det jeg skriver og intet andet :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #78
        For fa Greve SPIL dog

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
          For fa Greve SPIL dog
          Det er ufatteligt at manden ikke spiller den videre.

          Comment


            #80
            Helenius holder på bolden mens han løber baglæns og afværger modstanderne. Helt upresset spiller han den eneste og forreste Silkeborgspiller fri på vej mod mål.

            Da Silkeborg smider den væk får Greve den. Han kan aflevere til en helt fri Ryan, som vil kunne løbe mod mål fra en skarp vinkel. Greve holder på den 3 sekunder mere og sparker den 3 meter over.

            :|

            Comment


              #81
              God start ellers. Men CN av av

              Comment


                #82
                Hvor er roen? Caspers og Greves afslutninger skriger jo til himlen. Kig op og tænk dig om inden du sparker! :(

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Det kan aldrig være dårligt at få point i en kamp hvor du er 10 mod 11 i 80+ min. Jeg tænker mere på den gode balance der var på det hold. Fysisk og teknik på midten. Fart og styrke på kanterne. Den stærke midtbane, vi ellers har famlet efter
                  Jeg tror du har ret i, at man ikke kan bruge kampen til at vurdere holdets styrke. Det var også min pointe. Efter spil og chancer skulle vi nok have tabt 3-1 og så var der ingen, der havde snakket om vi holdt godt. Og jeg ser altså ikke alt for mange positive tegn i, at vi stort set ikke lykkes med at ramme hinanden to gange i træk i 80 minutter. 10 mand eller ej.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    God start ellers. Men CN av av
                    Klassisk CN afslutning
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Vi skal slå til nu. Virker til de ikke er kommet ud til anden halvleg

                      Comment


                        #86
                        Er det tilladt, at nærme sig feltet inden man afslutter?

                        Comment


                          #87
                          SIF passer dig til vores niveau. Det bliver nu åbenbart en kapløb hvem smider bolden hurtige væk.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #88
                            Vi har spillet os igennem deres forsvar i tre tilfælde nu, ligeså let som de gjorde det hos os i første halvleg. Men alle vores afslutninger har været helt forfærdelige.

                            Comment


                              #89
                              Neeej AK, ellers flot flot sat op

                              Comment


                                #90
                                RAM MÅLET FOR POKKER!...

                                Måske vi skulle have Peter Graulund til ådalen....

                                Comment

                                Working...
                                X