Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Silkeborg IF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: Silkeborg IF - OB

    Nu fik mange af bundholdene point, så vi er blevet presset nede fra. Silkeborg spillede en halv-sløj kamp mod AaB, hvor de især i 1. halvleg spillede rimeligt defensivt. Så vi kender muligvis kampforløbet - vi skal opbryde en defensiv organisation og stå imod dødbolde og omstillinger.

    Izunna må regnes for at være ude af kampbilledet, da appellen om det røde kort givetvis kan tage for lang tid at behandle.

    Tingager har, efter folks røster været på skadestuen, hvilket må betyde at Jeppe Tverskov kan komme i spil til den ene stopperplads.

    Derfor tror jeg på følgende opstilling:

    Gryte

    Ryan Laursen - KEP - Tverskov - Barret Laursen

    Greve - Casper Nielsen - JJDT - Desler

    Anders K. - Helenius


    Casper Nielsen centralt er jeg på ingen måde fortaler for, men med skader og karantæne in mente, så kan det blive en nødvendighed. Joan har ikke spillet ret godt siden sidste sæson, og Helenius scorede to mål for reserverne i går, og derfor tror jeg, at han får en startplads igen.

    Det bliver nok - igen - en kamp, hvor to hold skal se hinanden an, men vi kan snart ikke leve med flere uafgjorte mod hold, som ligger under os, hvis vi skal bevare troen om Top-6.

    #2
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Nu fik mange af bundholdene point, så vi er blevet presset nede fra. Silkeborg spillede en halv-sløj kamp mod AaB, hvor de især i 1. halvleg spillede rimeligt defensivt. Så vi kender muligvis kampforløbet - vi skal opbryde en defensiv organisation og stå imod dødbolde og omstillinger.

    Izunna må regnes for at være ude af kampbilledet, da appellen om det røde kort givetvis kan tage for lang tid at behandle.

    Tingager har, efter folks røster været på skadestuen, hvilket må betyde at Jeppe Tverskov kan komme i spil til den ene stopperplads.

    Derfor tror jeg på følgende opstilling:

    Gryte

    Ryan Laursen - KEP - Tverskov - Barret Laursen

    Greve - Casper Nielsen - JJDT - Desler

    Anders K. - Helenius


    Casper Nielsen centralt er jeg på ingen måde fortaler for, men med skader og karantæne in mente, så kan det blive en nødvendighed. Joan har ikke spillet ret godt siden sidste sæson, og Helenius scorede to mål for reserverne i går, og derfor tror jeg, at han får en startplads igen.

    Det bliver nok - igen - en kamp, hvor to hold skal se hinanden an, men vi kan snart ikke leve med flere uafgjorte mod hold, som ligger under os, hvis vi skal bevare troen om Top-6.
    Silkeborg vil meget gerne have bolden og satser vist ikke specielt på dødbolde.
    http://www.superstats.dk/hold/boldbesiddelse
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #3
      Silkeborg har en interessant start-11er, og især deres højre angrebsside er problematisk at spille imod. Jeg synes, at de længe har virket bedre på bolden end os. Det bliver en svær kamp.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Silkeborg vil meget gerne have bolden og satser vist ikke specielt på dødbolde.
        http://www.superstats.dk/hold/boldbesiddelse
        Kommentatorerne nævnte i går ellers at Silkeborg havde været blandt de farligste på dødbolde i denne sæson. Om det passer med statistikerne har jeg ikke tjekket.

        Comment


          #5
          Hvis Desler ikke bliver klar bliver Joan nok smidt ned på en kant og Helenius tilbage på toppen

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Silkeborg vil meget gerne have bolden og satser vist ikke specielt på dødbolde.
            http://www.superstats.dk/hold/boldbesiddelse
            Det var mest baseret ud på kampen i går, hvor det virkede som om, at de ville lokke AaB frem, fordi AaB har samme problemer som os.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
              Nu fik mange af bundholdene point, så vi er blevet presset nede fra. Silkeborg spillede en halv-sløj kamp mod AaB, hvor de især i 1. halvleg spillede rimeligt defensivt. Så vi kender muligvis kampforløbet - vi skal opbryde en defensiv organisation og stå imod dødbolde og omstillinger.

              Izunna må regnes for at være ude af kampbilledet, da appellen om det røde kort givetvis kan tage for lang tid at behandle.

              Tingager har, efter folks røster været på skadestuen, hvilket må betyde at Jeppe Tverskov kan komme i spil til den ene stopperplads.

              Derfor tror jeg på følgende opstilling:

              Gryte

              Ryan Laursen - KEP - Tverskov - Barret Laursen

              Greve - Casper Nielsen - JJDT - Desler

              Anders K. - Helenius


              Casper Nielsen centralt er jeg på ingen måde fortaler for, men med skader og karantæne in mente, så kan det blive en nødvendighed. Joan har ikke spillet ret godt siden sidste sæson, og Helenius scorede to mål for reserverne i går, og derfor tror jeg, at han får en startplads igen.

              Det bliver nok - igen - en kamp, hvor to hold skal se hinanden an, men vi kan snart ikke leve med flere uafgjorte mod hold, som ligger under os, hvis vi skal bevare troen om Top-6.
              Det er virkelig en 6 pointskamp. Jeg tror ikke på vi ender i top 6, men det er ekstremt vigtigt, at vi går over i gruppespillet med så mange points som muligt. Når Robert Skov har en dårlig dag, så er Silkeborg ikke ret farlige - lidt som da hele vores hold var bundet op på Falk.
              At Silkeborg tordner igennem vores venstre side sidst var også et udtryk for hvor svag Jønne er defensivt. Gammelgaard får ikke så gode arbejdsbetingelser en gang til. KEP udtalte ligefrem at GammelGaard var ligaensen bedste højre back. Jeg indrømmer at Jønne fik ham til at se sådan ud, men det er der nu råd imod.

              Comment


                #8
                Tingager meldt klar mod Silkeborg. Så kunne godt blive Tverskov på midten. Er der nogen, der har status på Deslers skade?

                Comment


                  #9
                  https://twitter.com/Ftingager/status/907623861524549633
                  TINGAGER!!!!!
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    MANCRUSH......
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Comment


                        #12
                        tror det bliver denne opstilling:

                        Gryte
                        Ryan, KEP, Tingager, Barret
                        Greve, Tverskov, Thomasen, Desler
                        Joan, AK

                        Comment


                          #13
                          OB's Izunna-appel afvist - Tingager tvivlsom
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ager-tvivlsom/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #14
                            Desler ude.
                            Tingager tvivlsom pga en ankelskade fra torsdagens træning.

                            Kan blive denne:
                            Gryte
                            Ryan, KEP, Tverskov, Barret
                            Joan, JJ, Nielsen, Greve
                            AK, Helenius

                            Comment


                              #15
                              Det er skidt :-(
                              Det bliver ikke fightere vi får flest med af til Silkeborg.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment

                              Working...
                              X