Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Silkeborg IF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Da Tingager lå i græsset ved dagens træning, så det bestemt ikke ud til, at han kunne spille i morgen. Efter træningen sagde han dog til os, at han selv regner med at spille.

    Mig: Du ligner ikke en, der spiller i morgen Frederik..

    Tingager: Hvad tror du selv?

    Den mand har om nogen OB-DNA.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Da Tingager lå i græsset ved dagens træning, så det bestemt ikke ud til, at han kunne spille i morgen. Efter træningen sagde han dog til os, at han selv regner med at spille.

      Mig: Du ligner ikke en, der spiller i morgen Frederik..

      Tingager: Hvad tror du selv?

      Den mand har om nogen OB-DNA.
      Den mand kunne blive en legende i OB hvis han blev her i mange år

      Comment


        #18
        Tingager blev skadet i dag, vist nok af Anders K.
        Bredahl mente ikke at kunne spille i morgen, men at man aldrig kan vide.
        Ryan siger selv at han er klar.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #19
          Kom i tanker om seneste kamp vi spillede mod SIF. Duellen Barret mod Gammelby var ikke godt og noget Kent må have lært af. Barret har dog meget at byde ind med frem af banen, men defensivt halter det dog. Med Desler ude, så er spørgsmålet vel om Kent ikke bør overveje at spille Pereira på backen og Barret på kanten?

          Comment


            #20
            Det bliver ikke et problem. Jønne hjalp overhovedet ikke Barret. Med Nielsen foran får han en helt anden hjælp.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Det bliver ikke et problem. Jønne hjalp overhovedet ikke Barret. Med Nielsen foran får han en helt anden hjælp.
              Enig. Der kommer nok stadig udfordringer men tænker at det ikke bliver i samme stil som sidst

              Comment


                #22
                det er rigtigt, at det var meget begrænset, hvor megen opbakning Jønne bød ind med. Men jeg tænker nu mest 1 mod 1 udfordringer.. Barret har det med at stille sig således i duelspillet, at det er ret tydeligt, at han dækker op for at modstanderen ikke kan trække ind i banen. Af og til endda så voldsomt, at modstanderen nærmest skal trække tilbage i banen, før han kan søge ind mod midten. Til gengæld har modstanderen let spil med at søge ned mod baglinjen, specielt de med lidt fart i fødderne.. Gammelby har i hvertfald gode minder fra sine udfordringer mod Barret, men ok lad os hvordan det går, jeg er dog lidt skeptisk..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  det er rigtigt, at det var meget begrænset, hvor megen opbakning Jønne bød ind med. Men jeg tænker nu mest 1 mod 1 udfordringer.. Barret har det med at stille sig således i duelspillet, at det er ret tydeligt, at han dækker op for at modstanderen ikke kan trække ind i banen. Af og til endda så voldsomt, at modstanderen nærmest skal trække tilbage i banen, før han kan søge ind mod midten. Til gengæld har modstanderen let spil med at søge ned mod baglinjen, specielt de med lidt fart i fødderne.. Gammelby har i hvertfald gode minder fra sine udfordringer mod Barret, men ok lad os hvordan det går, jeg er dog lidt skeptisk..
                  Joao er utvivlsomt bedre i opdækningspillet, men Barrett har været så uhyggeligt savnet fremad banen for hele vores måde at spille på, at vi ikke kan undvære ham. Joao er bare for langsom og vores venstreside bliver så impotent at det går udover hele vores offensive udtryk at have ham med. Jeg tror og håber på at Barrett forbedres defensivt af at have en mere defensivt orienteret kant foran sig.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Joao er utvivlsomt bedre i opdækningspillet, men Barrett har været så uhyggeligt savnet fremad banen for hele vores måde at spille på, at vi ikke kan undvære ham. Joao er bare for langsom og vores venstreside bliver så impotent at det går udover hele vores offensive udtryk at have ham med. Jeg tror og håber på at Barrett forbedres defensivt af at have en mere defensivt orienteret kant foran sig.
                    det var netop for Barrets offensive bidrag at jeg tænkte om der mon gemmer sig en habil kantspiller i ham. Er godt klar over at Kent foretrækker en der søger ind i banen, men Desler søger jo ligeledes sjældent ind i banen.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      Kom i tanker om seneste kamp vi spillede mod SIF. Duellen Barret mod Gammelby var ikke godt og noget Kent må have lært af. Barret har dog meget at byde ind med frem af banen, men defensivt halter det dog. Med Desler ude, så er spørgsmålet vel om Kent ikke bør overveje at spille Pereira på backen og Barret på kanten?
                      JBL spillede da også en del kant før han kom til OB og har da vist også spillet en kamp eller to der tidligere ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Holdnyt har følgende opstilling

                        Gryte

                        Ryan,KEP, Tingager, Barret
                        Greve, Thomasen, Tverskov, Casper
                        Joan, AK

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Holdnyt har følgende opstilling

                          Gryte

                          Ryan,KEP, Tingager, Barret
                          Greve, Thomasen, Tverskov, Casper
                          Joan, AK
                          Det ville være fint, hvis Joan fandt formen i dag, hvis han skal være til nogen nytte i dette efterår...

                          Comment


                            #28
                            Den skal i ikke regne med. Tingager er ikke med.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Den skal i ikke regne med. Tingager er ikke med.

                              Comment


                                #30
                                Gryte
                                Ryan KEP tver JBL
                                GREVE JJ Casper Joan
                                AK Helenius

                                Comment

                                Working...
                                X