Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB - Midtjylland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Glem nu ikke AK der var på månedens hold i Juli.
    Det var grundet de 3 mål i to kampe.
    Okay. Den har jeg ikke noteret. Sjovt at man kommer på månedens hold uden at have været på ugens hold

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Okay. Den har jeg ikke noteret. Sjovt at man kommer på månedens hold uden at have været på ugens hold
      Ja, det synes jeg også, men var nok fordi han var den bedste over de to kampe samlet.

      Grunden var i hvertfald de 3 kasser.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Jeg fatter ved Gud ikke at der er nogle som lod sig begejstre af foråret og tager det som et pejlemærke for at nu var/er vi på rette vej..
        vi scorede 38 mål i 36 kampe . Hvor mange vi scorede i en given periode mod udelukkende hold fra den nedre del af ligaen er imo misvisende for holdets styrke og kvalitet , men det lader nogle dig åbenbart forblænde af ligesom fortællingerne om at vores angribere hver især har haft to sæsoner engang i deres karriere hvor de scorede 10 mål eller flere .. nu er et nyt grundspil gået igang og der møder vi så atter de gode hold og ikke en udvalgt gruppe af dårlige hold , det er i grundspillets 26 kampe de gode skilles fra de mindre gode .
        Nu møder vi de gode hold?? Nåh.. Vi har mødt FCN, som vi scorede masser af mål imod i sidste sæson, og så her til sidst FCM. Ellers har vi mødt Helsingør, Horsens, AGF og AaB. Helsingør er oprykker og de 3 andre vandt vi over i foråret, nogle endda på overbevisende vis! Så det er ret og slet ukorrekt vrøvl du får skriblet ned der, hva?

        Og en ting til! Man har ingen skrupler med at foreslå at man har ligaens stærkeste forsvar, fordi man holder modstanderen enten fra at score, eller nede på et minimum. Kigger man igen på indeværende sæson, så har FCN scoret 2 mod os og det samme har FCM, altså de to af denne sæsons modstandere som må forventes at bejle til top 6 når sæsonen skal gøres op. Ville det så ikke med samme argumentation som du benytter være overvejende fare for at målene haglede igennem hvis havde mødt 6 af denne kaliber i årets første 6 kampe? Er forsvaret så nævneværdigt bedre end angrebet eller midtbanen efter din opfattelse? Hvorfor?
        Last edited by makitabel; 22-08-2017, 12:59.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Nu møder vi de gode hold?? Nåh.. Vi har mødt FCN, som vi scorede masser af mål imod i sidste sæson, og så her til sidst FCM. Ellers har vi mødt Helsingør, Horsens, AGF og AaB. Helsingør er oprykker og de 3 andre vandt vi over i foråret, nogle endda på overbevisende vis! Så det er ret og slet ukorrekt vrøvl du får skriblet ned der, hva?

          Og en ting til! Man har ingen skrupler med at foreslå at man har ligaens stærkeste forsvar, fordi man holder modstanderen enten fra at score, eller nede på et minimum. Kigger man igen på indeværende sæson, så har FCN scoret 2 mod os og det samme har FCM, altså de to af denne sæsons modstandere som må forventes at bejle til top 6 når sæsonen skal gøres op. Ville det så ikke med samme argumentation som du benytter være overvejende fare for at målene haglede igennem hvis havde mødt 6 af denne kaliber i årets første 6 kampe? Er forsvaret så nævneværdigt bedre end angrebet eller midtbanen efter din opfattelse? Hvorfor?

          Jeg skriver at nu er et nyt grundspil startet og i det grundspil møder vi så igen de gode hold . Forårets opblomstring var hovedsagligt imod hold som endte i taberslutspillet , og på den baggrund syntes jeg ikke man kan konkludere at vi er/var på rette vej .

          Når grundspillets 26 kampe er overstået kan vi skrives ved og debatere om der er fremgang i OB .. imo er det i grundspillet tingene bliver afgjort og man kan se hvor klubben står , og ikke fordi det går nogenlunde i et taberslutspil .

          ja det gik skide godt mod FCN sidste sæson hvor vi fik 6 point ud af de ialt 10 imod holdene som kom i top 6 .
          Last edited by Magge; 22-08-2017, 13:39.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Og var det 16 point vi havde efter grundspillet i sidste sæson? Hvoraf altså 10 kom til veje mod top 6 hold? Falder dit postulat så ikke lidt til jorden der? Sagde du ikke lige at det vil blive så godt som umuligt at skrabe point sammen mod dem der er bedre end os? Mange af de hold vi spillede mod i foråret pakkede sig mod os, og det er altså ikke altid nemmere at score mod sådanne hold.

            Jeg har argumenteret for at vende tilbage til den grundopstilling, og spillekoncept vi praktiserede i foråret, og så giver det jo sig selv, at det er meningsløst at tales ved igen efter 26 runder, hvis Kent insisterer på at forsætte i samme spor!

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Og var det 16 point vi havde efter grundspillet i sidste sæson? Hvoraf altså 10 kom til veje mod top 6 hold? Falder dit postulat så ikke lidt til jorden der? Sagde du ikke lige at det vil blive så godt som umuligt at skrabe point sammen mod dem der er bedre end os? Mange af de hold vi spillede mod i foråret pakkede sig mod os, og det er altså ikke altid nemmere at score mod sådanne hold.

              Jeg har argumenteret for at vende tilbage til den grundopstilling, og spillekoncept vi praktiserede i foråret, og så giver det jo sig selv, at det er meningsløst at tales ved igen efter 26 runder, hvis Kent insisterer på at forsætte i samme spor!
              Vi havde 28 point efter de 26 runder ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                Og var det 16 point vi havde efter grundspillet i sidste sæson? Hvoraf altså 10 kom til veje mod top 6 hold? Falder dit postulat så ikke lidt til jorden der? Sagde du ikke lige at det vil blive så godt som umuligt at skrabe point sammen mod dem der er bedre end os? Mange af de hold vi spillede mod i foråret pakkede sig mod os, og det er altså ikke altid nemmere at score mod sådanne hold.

                Jeg har argumenteret for at vende tilbage til den grundopstilling, og spillekoncept vi praktiserede i foråret, og så giver det jo sig selv, at det er meningsløst at tales ved igen efter 26 runder, hvis Kent insisterer på at forsætte i samme spor!
                10 af 28 point mod top 6 :).
                Af de sidste 12 kampe mod top 6 ... vist nok før FCM, har OB tabt de 9.

                Hvordan er det at spilkonceptet er ændret, jeg er nemlig sikker på at Kent er uenig med dig i, at han har ændret noget.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  10 af 28 point mod top 6 :).
                  Af de sidste 12 kampe mod top 6 ... vist nok før FCM, har OB tabt de 9.

                  Hvordan er det at spilkonceptet er ændret, jeg er nemlig sikker på at Kent er uenig med dig i, at han har ændret noget.
                  10 ud af 36...
                  12 kampe i alt mod top 6 hold... 3-1-8
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    10 ud af 36...
                    12 kampe i alt mod top 6 hold... 3-1-8
                    Altså i de første 26 fik de 28 point :).
                    Det var de kampe vi snakkede om ...
                    I forhold til de sidste 12 mod tophold, citerer jeg bare Graulund ... har ikke selv tjekket op på det.
                    Last edited by Entusiastens; 22-08-2017, 16:13.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Altså i den første 26 fik de 28 point :).
                      Det var de kampe vi snakkede om ...
                      I forhold til de sidste 12 mod tophold, citerer jeg bare Graulund ... har ikke selv tjekket op på det.
                      Nåå ja sgu da. Troede lige et øjeblik det var ud af alle de mulige point mod top-6 hold... men det er jo 10 ud af de 28 point vi fik, som du mener. Så er jeg med :-)
                      Det med de sidste 12 fanger jeg stadig ikke, men det er så også ligegyldigt... Måske jeg bare skal lade være med at lave mad samtidig med jeg glor på tal :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Nåå ja sgu da. Troede lige et øjeblik det var ud af alle de mulige point mod top-6 hold... men det er jo 10 ud af de 28 point vi fik, som du mener. Så er jeg med :-)
                        Det med de sidste 12 fanger jeg stadig ikke, men det er så også ligegyldigt... Måske jeg bare skal lade være med at lave mad samtidig med jeg glor på tal :-)
                        ... men der har du ret, tjekkede det lige ... 3-1-8.
                        Den ene var en meget heldig sejr mod Brøndby og de 2 andre var mod FCN, som OB nok ikke sådan lige slår i år ... hvis de da ikke sælger Mathias Jensen og et par af angriberne.
                        Jeg kan ikke se tegn på den her med, at OB klarer sig bedre mod de gode hold.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          ... men der har du ret, tjekkede det lige ... 3-1-8.
                          Den ene var en meget heldig sejr mod Brøndby og de 2 andre var mod FCN, som OB nok ikke sådan lige slår i år ... hvis de da ikke sælger Mathias Jensen og et par af angriberne.
                          Jeg kan ikke se tegn på den her med, at OB klarer sig bedre mod de gode hold.
                          Enig, det kan jeg heller ikke...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment

                          Working...
                          X