Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Sønderjyske - OB 25-08-2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Hvis CN også er væk, så Thrane, Welbeck.

Ellers hvis JBL er klar, så måske Tingager op som def. midt og Joao ind som CB!

Ellers hvis Ryan er klar måske Desler ind som midtbane!

Men lige meget hvad, så er den ikke så god.
    Tingager og KEP fungerer helt god tilsammen som cf . Det ville jeg på ingen måde rive ud af hinanden.
    Lad is prøve Nana for Izunna og måske Joan på toppen og Greve som hk. Måske Festersen som anden angriber.
    Gryte
    Desler JEP Tingager JBL (JP)
    Greve Nana JJT CN
    Joan
    Fester (eller AK)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

det er OB i i et ord " hvis "
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Det her er tilgengæld manglende selverkendelse på højeste klinge og ligner det vi hørte på sidste år også

http://www.ob.dk/artikel/vi-kender-soenderjyske.aspx
        Last edited by fmprOB; 23-08-2017, 18:12.

Comment

Jeg sad faktisk og blev lidt irriteret da jeg så artiklen tidligere.

Comment

Ryan spiller ikke ... jeg napper træningen i morgen, skal nok love at give observationerne videre.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

"SønderjyskE har et overtag mod OB i de seneste indbyrdes kampe. OB har således blot vundet én ud af de 10 seneste indbyrdes opgør – og de fem seneste kampe er alle endt med en sejr til SønderjyskE"

Det er sgu skræmmende....,

Comment

Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                "SønderjyskE har et overtag mod OB i de seneste indbyrdes kampe. OB har således blot vundet én ud af de 10 seneste indbyrdes opgør – og de fem seneste kampe er alle endt med en sejr til SønderjyskE"

Det er sgu skræmmende....,
                Meget. Og hvis et nederlag skulle komme vil det jo igen bare understrege at vi ikke har rykket os 1 mm de sidste par år ift vores konkurrenter..

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Ryan spiller ikke ... jeg napper træningen i morgen, skal nok love at give observationerne videre.

Comment

Jønsson ude af morgendagens kamp. Ude på ubestemt tid med knæproblemer. Ryan måske med igen

http://www.fyens.dk/ob/OB-Jonsson-st...rtikel/3178161

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jønsson ude af morgendagens kamp. Ude på ubestemt tid med knæproblemer. Ryan måske med igen

http://www.fyens.dk/ob/OB-Jonsson-st...rtikel/3178161
                      Casper Nielsen er klar (... ifølge Ryan).
                      Ryan er næsten klar, men spiller ikke i morgen (jeg spurgte ham).
                      Jønsson er ude ja.
                      Tverskov er selvfølgelig ikke klar, men kan dog løbe uden problemer.
                      Tror det kraftigt overvejes om Seejou King skal tilknyttes, kan træner i hvert fald med fast.
                      Janus Blond er i bedre løbeform end en del af spillerne.

Min helt personlige holdning er at det er et sats at starte med Casper Nielsen, hvis det altså sker ... trætte muskler skal ikke provokeres.

Men nu vil jeg på "spillerranglisteomgangshøjde" :D!
                      Last edited by Entusiastens; 24-08-2017, 11:56.

Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Casper Nielsen er klar (... ifølge Ryan).
                        Ryan er næsten klar, men spiller ikke i morgen (jeg spurgte ham).
                        Jønsson er ude ja.
                        Tverskov er selvfølgelig ikke klar, men kan dog løbe uden problemer.
                        Tror det kraftigt overvejes om Seejou King skal tilknyttes, kan træner i hvert fald med fast.
                        Janus Blond er i bedre løbeform end en del af spillerne.

Min helt personlige holdning er at det er et sats at starte med Casper Nielsen, hvis det altså sker ... trætte muskler skal ikke provokeres.

Men nu vil jeg på "spillerranglisteomgangshøjde" :D!
                        Vildt hvis King bliver vores "Late signing" men det kan vel næppe være dårligere end Joao. Eller hva?

Mon ikke at opstillingen bliver

Grytebust
                        Des Ting KEP JBL
                        Greve Casper JJ Joan
                        Helenius AK

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Vildt hvis King bliver vores "Late signing" men det kan vel næppe være dårligere end Joao. Eller hva?

Mon ikke at opstillingen bliver

Grytebust
                          Des Ting KEP JBL
                          Greve Casper JJ Joan
                          Helenius AK
                          Jeg tror ikke Kent spiller uden en egentlig defensiv midt og den kan hverken Thomasen (for klejn og totalt uden erfaring på pladsen) eller Casper N. (han har ikke evnerne til at være en af dem der styrer spillet) besætte.
                          Men hvad der så skal ske ved jeg ikke (Joao P som central forsvarer :D?) ... så måske alligevel, af nød.

Jeg er ikke fan.

Comment

Det kan blive vigtigt for vores spil at få JBL og snart også Ryan klar igen. De er bedre end alternativerne og det har vist sig at vores spil ikke fungere med en langsom og defensivt orienteret Joao og en Desler, som ikke har ramt topformen. Alene JBL's tilstedeværelse gør at man som modstander nu skal holde bare lidt øje med hvad vi foretager os i venstre, hvilket også vil gøre Jjt's arbejde nemmere inde på midten, hvor mulighederne offensivt ofte har haltet med for få offensive løb fra backerne.
                            At Jønsson er skadet gør ikke så meget som han har spillet hidtil, og glæder mig af den grund bare til at se Greve igen, som jeg synes blev fejlagtigt siet fra sidste gang

Comment

Jeg tror ikke Kent spiller uden en egentlig defensiv midt og den kan hverken Thomasen (for klejn og totalt uden erfaring på pladsen) eller Casper N. (han har ikke evnerne til at være en af dem der styrer spillet) besætte.
                              Men hvad der så skal ske ved jeg ikke (Joao P som central forsvarer :D?) ... så måske alligevel, af nød.
                              Det bliver han jo nød til. Vi har kun Izu og Tverskov der kan spille den. Og Casper og JJ har startet inde sammen før..
                              Så i mangel af bedre er det mit bedste gæt

Comment

Ryan og JBL i truppen sammen med Julius E.
                                Casper også klar

http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod...ske-27724.aspx

Comment

Working...
                                X