Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCM 20/08/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jesper Hansen kan vel ikke gøre for at manden underprestere?

    Efter hans sidste tid i Silkeborg syntes jeg han virkede spændende. Men hold da op manden virker blottet for selvtillid. Håber ikke det er evner :p

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Helenius skuffer mig. Troede på han var en klasseangriber hos os. Ser ud til at Jesper Hansen har gjort det igen.
      Jeg kan så gentage det jeg sagde den gang han kom. Vi har nu 3 anden angriber, men mangler en klasse angriber.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg er sådan set enig i, at det er den rolle jeg også vil kunne se, at han bedst kan excellere i. Han er slet ikke dygtig nok i små rum og til at sætte spillet ift. at skulle spille på kanten. Men han har nogle af de samme ting i sit spil som Risgård, så hvis han kunne emulere hans måde at finde rum på og lægge mål på sit spil, kan jeg godt se noget mening.

        Problemet er, at vi spiller med JJT på den offensive af de to centralt, og det vil næppe give en særligt god balance centralt, hvis han har en mand ved siden af sig, der ofte tager aggressive løb offensivt og vil i feltet. Og det er vidst rimeligt veldokumenteret, at vores spillemæssige udtryk ikke kan tåle, at JJT ikke spiller. Vi er alt for svage på kanterne, når det handler om at sætte det kreative udtryk, og det ligner ikke, at vi får fikset det i en nær fremtid, så jeg har sgu svært ved at se Nielsens raison d'être på holdet med den nuværende trup.
        Jeg syntes vores angribere får alt for lidt ud af det. Alt for stille. Ville gerne ofre en angriber - for at få dybde løb fra midtbanen. Plus de kreative kanter kunne skubbe længere op. (De bliver alligevel anklaget for ikke at være gode nok defensivt)

        Comment


          Skift nu. Hvad skulle det skade

          Comment


            Jeg synes sgu KEP begynder at ligne en anfører
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Festersens energi kunne være fedt nu.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Jeg synes sgu KEP begynder at ligne en anfører
                Det har han gjort hele sæsonen, synes jeg. Godt at se han stadigvæk holder niveau, sidste år var rigtig, rigtig ringe.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ser ikke noget problem med Pereiras indlæg. Bortset fra at han laver alt for få af dem.
                  Enig, hans indlæg fejler som sådan ikke noget. Den er fremadrettede aflevering jeg syntes han ikke lave.

                  Comment


                    Helenius spiller mere eller mindre som forventeligt. Når han ikke får store rum at spille i og ikke kan komme på siden og bag ved forsvaret, så har han problemer. Det fik han på et kontrahold som Silkeborg, hvor modstanderen som regel gerne vil fremad, og derved efterlader en del plads modsat, men det er sjældent lignende kampbillede du møder som OB-spiller. Som påpeget flere gange, er Helenius ikke bedre end dem vi havde i forvejen, inden for de givne omstændigheder.

                    Comment


                      Syntes sgu KEP gør det godt i dag

                      og spillerne på de offensive pladser....ja det er det samme igen igen...stillestående og så spiller vi bolden baglæns - eller smider den væk. Håbløst

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Jeg synes sgu KEP begynder at ligne en anfører
                        Enig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          greve skal ind....også festersen, nielsen åbenbart skadet

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Festersens energi kunne være fedt nu.

                            MvT
                            Absolut.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Gryte!!!!!! Tusind Tak!! !
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Myse!!!
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X