Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCM 20/08/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Talantløs dommer....
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Skandaledommer - er slet ikke på Superliga niveau
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        og så bliver sparv skiftet ud.....der var de fandme heldige.....elendig dommer

        Comment


          Der var gult-rødt; ingen tvivl om det. Latterligt dømt.

          Comment


            der røg Sparv ud for sent dog, dommeren er en kegle!!!

            Comment


              Thorup har ikke mere tiltro til dommeren... skifter Spark hellere ud.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                Casper Nielsen ind centralt hvor han kan tage dybdeløbende fra andet geled.
                Jeg er sådan set enig i, at det er den rolle jeg også vil kunne se, at han bedst kan excellere i. Han er slet ikke dygtig nok i små rum og til at sætte spillet ift. at skulle spille på kanten. Men han har nogle af de samme ting i sit spil som Risgård, så hvis han kunne emulere hans måde at finde rum på og lægge mål på sit spil, kan jeg godt se noget mening.

                Problemet er, at vi spiller med JJT på den offensive af de to centralt, og det vil næppe give en særligt god balance centralt, hvis han har en mand ved siden af sig, der ofte tager aggressive løb offensivt og vil i feltet. Og det er vidst rimeligt veldokumenteret, at vores spillemæssige udtryk ikke kan tåle, at JJT ikke spiller. Vi er alt for svage på kanterne, når det handler om at sætte det kreative udtryk, og det ligner ikke, at vi får fikset det i en nær fremtid, så jeg har sgu svært ved at se Nielsens raison d'être på holdet med den nuværende trup.

                Comment


                  Forhelvede så blir han taget ud..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    og så bliver sparv skiftet ud.....der var de fandme heldige.....elendig dommer
                    100 på at Poulsen scorer...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Der er noget helt galt i angrebet!! Hvor blive ved med at spille med så to stillesående angribere!!

                      Comment


                        Dommeren giver indirekte FCM mulighed for at forstærke midtbanen. Dybt latterligt.

                        Comment


                          Helenius skuffer mig. Troede på han var en klasseangriber hos os. Ser ud til at Jesper Hansen har gjort det igen.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bageren Se indlæg
                            Der er noget helt galt i angrebet!! Hvor blive ved med at spille med så to stillesående angribere!!
                            Den må du tage med KN

                            Comment


                              Nå, men vi kan jo bare brække benene på FCM spillerne.. man kan jo ikke blive smidt ud idag..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Helenius skuffer mig. Troede på han var en klasseangriber hos os. Ser ud til at Jesper Hansen har gjort det igen.
                                Ja han virker sløv og er uskarp.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X