Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fannyhed d. 31 aug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Godt nok et dårligt arrangment til dem der følger med på FB.. Hvor er det dog trist og intetsigende.

    Synd for RMN at skulle lægge navn til vores tribune i vores nuværende forfatning. Men dejligt for os fans.. Glædelig nyhed. RMN er størst i vores historie, og det vil han for altid være.

    Comment


      Fin gestus og fortjent gestus.

      Men skulle det forestille sig at være en nyhed der giver genlyd!? Noget som man stikker op under næsen på os fans med lovning om, at nu bliver vi rystet i vores grundvold. Knep jer selv OB! Hele vejen fra bestyrelsen over den sportslige ledelse og til den kommercielle afdeling. KNEP JER SELV!

      Comment


        Det var sgu en tynd omgang te .....

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Fin gestus og fortjent gestus.

          Men skulle det forestille sig at være en nyhed der giver genlyd!? Noget som man stikker op under næsen på os fans med lovning om, at nu bliver vi rystet i vores grundvold. Knep jer selv OB! Hele vejen fra bestyrelsen over den sportslige ledelse og til den kommercielle afdeling. KNEP JER SELV!
          😂😂😂😂

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Nej, eftersom jeg havde gættet at vi ville opkalde tribunen efter ham, så er jeg som sådan ikke faldet ned af stolen... jeg var dog ikke sikker på at det rent faktisk ville ske, så fed nyhed, bestemt, men det var også minimum der vi skulle op i nyhedsstørrelse...

            Tror ikke der er mere...
            Men de har sgu lige oversolgt lige grundigt nok, men hey, det er vi jo så rigeligt vant til. ;-)

            Ironisk at vi ærer den formodentlig største OB-personlighed, ud over Høgh'en, mens der aldrig har været større distance imellem klub og fans.

            Undskyld - men hvor fedt det er, at vi ærer ham; så har de så rigeligt oversolgt den "fan-nyhed".

            Der er intet i det dér, der vil give "genlyd" eller revolutionere noget som helst: I Manchester sidder Alex Ferguson på sin egen tribune f.eks og ude foran stadion kan man gå på Sir Matt Busby Road. Big deal - det er noget alle gør.

            Så næste gang: Sælg det som en god nyhed - ikke som det vildeste shit.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Billede af den nye tribune ses her.

              https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...920515/photo/1

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Det var sgu en tynd omgang te .....
                Big surprise - det er jo OSE i en nøddeskal.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Tommy Møller Nielsen siger tak af hjertet, og man kan høre et par stykker i publikum græde. (Af glæde / savn formoder jeg).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Men de har sgu lige oversolgt lige grundigt nok, men hey, det er vi jo så rigeligt vant til. ;-)

                    Ironisk at vi ærer den formodentlig største OB-personlighed, ud over Høgh'en, mens der aldrig har været større distance imellem klub og fans.

                    Undskyld - men hvor fedt det er, at vi ærer ham; så har de så rigeligt oversolgt den "fan-nyhed".

                    Der er intet i det dér, der vil give "genlyd" eller revolutionere noget som helst: I Manchester sidder Alex Ferguson på sin egen tribune f.eks og ude foran stadion kan man gå på Sir Matt Busby Road. Big deal - det er noget alle gør.

                    Så næste gang: Sælg det som en god nyhed - ikke som det vildeste shit.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg skal da også være ærlig, siden mit gæt har jeg set større og større udtalelser omkring det, og det lever det ikke op til...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Mon ikke det er sponsorene, der har flottet sig? :P Vil du ikke spørge Jesper, om han selv mener, at han har fansenes opbakning? Og hvis han svarer ja, så spørg, hvor han har det indtryk fra? Og hvis han erkender og siger nej, så spørg ham, om han ikke mener, at det er et kæmpe problem?
                      Så fik jeg spurgt. Han mener han og KN har opbakning. Han er fuldt ud klar over, at mange mener det ikke går stærkt nok. Han mener de får mere opbakning end de gjorde sidste år.
                      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Billede af den nye tribune ses her.

                        https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...920515/photo/1
                        Det ser egentligt meget fedt ud - men hvis de virkelig ville tage os med storm, så ville de stribede bannere oppe under taget være diodetavler, hvor man kunne få striberne til at "rulle" under kampene og andre forskellige effekter, såsom "Én gang Odense, Altid Odense" og den slags.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                          Så fik jeg spurgt. Han mener han og KN har opbakning. Han er fuldt ud klar over, at mange mener det ikke går stærkt nok. Han mener de får mere opbakning end de gjorde sidste år.
                          Og jeg skylder dig hermed en ordentlig omgang på stadion, hvis du ønsker det - tusind tak for din indsats!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                            Så fik jeg spurgt. Han mener han og KN har opbakning. Han er fuldt ud klar over, at mange mener det ikke går stærkt nok. Han mener de får mere opbakning end de gjorde sidste år.
                            Så med andre ord; han tror at fordi vi synger på stadion, så er DET opbakning til HAM? Manden er jo komplet idiot.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Det er fuldstændig gængst rundt omkring i verden, at man opkalder tribuner og hele stadioner efter legender. Det har Ricardo mildest talt også fortjent, det kan der ikke være to meninger om. Men derfor er det stadig usmageligt at slå det op som noget unikt der giver genlyd og vil "tage afsæt i fællesskabet mellem klub og fans".

                              Nej! Det fandme ved gud det ikke vil, så længe i taler ned til os og behandler os på en så uvederhæftig facon. Jeg har aldrig følt mig så fremmedgjort over for OB, som jeg gør i den her tid, det ændrer en rigtigt flot gestus som under de rigtige omstændigheder kunne være blevet fejret stort, overhovedet ikke på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                                Tommy Møller Nielsen siger tak af hjertet, og man kan høre et par stykker i publikum græde. (Af glæde / savn formoder jeg).
                                Richard Møller Nielsen - se dér er en mand, der personificerer OB.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X