Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-FCM
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHar vi 5 kvalitets angribere? Det afhænger naturligvis af øjnene som ser. Jeg mener ikke Festersen er kvalitet hvis vi siger, at vi jagter en top 6. Helenius kunne ikke kommer på i Aab, og endte vel som 4. valg, hvor AK vel var 2. -3. valg. I min verden har vi flere angribere som er fornuftige 2. angribere, men vi mangler stjernen/kvaliteten. Joan er i min verden et godt alternativ, men ville nu heller have ham på kant, så Jønne kan komme på bænken. Jønne er lidt som at gå på Jensens Bøfhus. En ud af 100 gange bliver du overrasket over, at der en sjælden gang bliver serveret en god bøf. Men for det meste er der en skuffelse.
Comment
-
Uha, uha, ser lige FCM spille europæisk. Sørloth er for alvor stemplet ind med 2 kasser, deres dødbolde og indlæg er giftige; de har jo gode individualister. Defensivt er de til at tale med, men Apollon spiller ind imellem også med noget, der ser mærkeligt ud på TV. Det er som om billederne er speedet op? Ellers løber de bare meget hurtigt - og så lige direkte imod modstandernes mål?! Må man godt det??
Nåh, nu scorede Apollon så et mål mere: de ramte én mand blandt 5 FCM forsvarere. Mulighederne er der i deres forsvar, men spørgsmålet er om vi kan komme frem til dem.
Derudover har de lige ordnet FCN, og selvom deres defensiv måske pt er mere til at tale med, så er det hold, der kan kvase os både på fysik og fart, hvis de rammer dagen. Den sælger jeg gerne for ét point.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægUha, uha, ser lige FCM spille europæisk. Sørloth er for alvor stemplet ind med 2 kasser, deres dødbolde og indlæg er giftige; de har jo gode individualister. Defensivt er de til at tale med, men Apollon spiller ind imellem også med noget, der ser mærkeligt ud på TV. Det er som om billederne er speedet op? Ellers løber de bare meget hurtigt - og så lige direkte imod modstandernes mål?! Må man godt det??
Nåh, nu scorede Apollon så et mål mere: de ramte én mand blandt 5 FCM forsvarere. Mulighederne er der i deres forsvar, men spørgsmålet er om vi kan komme frem til dem.
Derudover har de lige ordnet FCN, og selvom deres defensiv måske pt er mere til at tale med, så er det hold, der kan kvase os både på fysik og fart, hvis de rammer dagen. Den sælger jeg gerne for ét point.
Comment
-
Nåh. Svarer lige selv på den her
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-brag/6782815
Så er det muligt at han er med mod os desværre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNåh. Svarer lige selv på den her
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-brag/6782815
Så er det muligt at han er med mod os desværre
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægAltså, vi er ved at få noget defensiv struktur på plads. Så hvis vi dedikerer Tingager til at lukke Onuachu ned, så tror jeg faktisk vi kan give FCM kamp til stregen. Men FCM må vel ret beset anses for at være favoritter i den kamp.
MvT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVi får næppe bedre muligheder for at slå dem i denne sæson. De har spillet en hård kamp torsdag. De har forsvars problemer, og næppe sprængfyldt med selvtillid. På et tidspunkt score Helenius vel!!! AK kan snart ikke spille flere kampe uden at komme til kompetente afslutninger. Jeg har hele tiden syntes, at vores angribere er over vurderende, men hvis alle har en god dag, og hvis Jønne starter på bænken, så er der en fair chance.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVi får næppe bedre muligheder for at slå dem i denne sæson. De har spillet en hård kamp torsdag. De har forsvars problemer, og næppe sprængfyldt med selvtillid. På et tidspunkt score Helenius vel!!! AK kan snart ikke spille flere kampe uden at komme til kompetente afslutninger. Jeg har hele tiden syntes, at vores angribere er over vurderende, men hvis alle har en god dag, og hvis Jønne starter på bænken, så er der en fair chance.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægVores spillere må også brænde efter at vise at det ikke er sådan her vores udtryk skal være. Selvom vores træner sætter fokus på vores defensive succes, var det klart for enhver at KEP i pausen af AGF-kampen var pinlig over indsatsen. Det må være på tide at vi kommer lidt udover stepperne. Det skal ikke være OB's udtryk at være det kedeligste hold i superligaen. Det må vi fandme ikke finde sig i, og det håber jeg at de i det mindste vil forsøge at vise at de ikke er på søndag!
Jeg er ikke overbevist om at Jønsson er så dårlig men mere at det han kan ikke udfoldes på et så teknisk ringe hold.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
En kamp mod et hold der vil frem over stepperne og spiller mange åbne kampe, har tabt deres 4 sidste udekampe, bl.a. til Helsingør, med en samlet målscore på 5-12, kommer fra en vigtig EL-kamp torsdag og har en endnu vigtigere næste torsdag. Hvis vi ikke kan formå at skabe chancer i sådan en kamp og i det mindste efterlade et indtryk af, at vi har en potent offensiv der kan skabe chancer, ja så begynder alarmklokkerne da efterhånden for alvor at bimle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægVi har en lille chance, ja. Men holdet mangler både spilintelligens og teknik så der må spilles ret kedeligt.
Jeg er ikke overbevist om at Jønsson er så dårlig men mere at det han kan ikke udfoldes på et så teknisk ringe hold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg synes vi så tendenser i starten af foråret til at vi godt kan spille lidt mere direkte. Der var løb fra både de to kanter samt angriberne ned bag forsvaret, som gjorde os stærkere. Det er vi gået fuldstændig bort fra igen. Ingen af vores angribere løber dybt. Begge vores kanter vil ned på vores egen banehalvdel og bygge spillet op. Der er for mange spillere som bare vil have bolden for at varme den i stedet for at løbe dybt og risikere ikke at modtage bolden. Det er noget vi skal bort fra igen, for vi har vist at det kan lade sig gøre. Det blev aldrig vanvittig flot fodbold, men der var mål i det!
Festersen, som er en spiller jeg har stor respekt for, fiser også rundt. Jeg husker Ricardo havde sit hyr med at få Flemming Poulsen til at slappe lidt af en gang i mellem, men det er måske vanskeligt for de spillere der har så god form at de kan løbe mange meter i løbet af en kamp. Men klogt er det ikke altid.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Ingen Lange Paul mod os i weekenden:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...msbetaendelse/
Det er alt andet lige fint for os
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægIngen Lange Paul mod os i weekenden:
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...msbetaendelse/
Det er alt andet lige fint for os
Comment
Comment