Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 13-08-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Vi har spillet 9 halvlege nu. Så vidt jeg husker er det 7 af dem der var sådan decideret dårlige.

    Vi kan sagtens leve med at score point som vi har gjort hidtil hvis der er tegninger til noget bedre i spillet, men det har der bare ikke været. Det bliver tvært imod med flere og flere fejl og mere og mere boldtrilleri.

    Jeg forstår det simpelthen ikke.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Ja både og. Der mangler i hvert fald nogle katalysatorere, hvis de skal ramme det niveau igen. AaB havde kvalitetsbacks og klassespillere i mellemrum og til at diktere spillet. Vi har ingen af delene.
      Nope, vi mangler 4 klassespiller hvis der skal blive bedre. Heraf ville det være lækker med spillere med fart og teknik. Især Jønne, Helenius, Pereira og ,Nilsen bør være reserver

      Comment


        #78
        Der kunne KEP let have kostet. Hvis det ikke var OB der spillede, så havde jeg slukket for længst for det bras. Synes ikke det er urimeligt at forvente et højere niveau på en sammenspillet trup, som vores. Som om, det er første gang vi spiller som hold og ingen ved, hvad den anden har tænkt sig at gøre, det er næsten tragikomisk at se på. Lad os glæde os over, vi spiller mod et hold, som om muligt er endnu ringere..
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
          KEP laver klokkeklart straffespark
          Jeg hørte godt Werge og Frimanns udsagn. Der er ligeså meget frispark, som der er straffespark.

          Comment


            #80
            Dem der mente, at Helenius bare lige var typen vi stod og manglede... de er sgu for lålleren!

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Nope, vi mangler 4 klassespiller hvis der skal blive bedre. Heraf ville det være lækker med spillere med fart og teknik. Især Jønne, Helenius, Pereira og ,Nilsen bør være reserver
              Det er pereira jo så også

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Jeg hørte godt Werge og Frimanns udsagn. Der er ligeså meget frispark, som der er straffespark.
                Og et frispark ophæver et straffespark? Det var listigt af KEP -men altså trøjen var ved at ryge af.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #83
                  Av en halvleg på lavt niveau. Fornærmende ringe. Heldigvis er AGF også skidt (dog lidt mindre end os).

                  Vi har spillet en del dårlige halvlege de sidste par år. Den her er blandt de værste. Der må sgu ske noget til anden halvleg.

                  Comment


                    #84
                    De har jo begge fat i hinanden, det kan dømmes begge veje..

                    Comment


                      #85
                      Kan godt lide KEPs udmelding da de går til pause. Det er satme ringe i dag over hele linjen, undtagen nede i målet, hvor Grytebust heldigvis ligner en der har fundet niveau igen.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Av en halvleg på lavt niveau. Fornærmende ringe. Heldigvis er AGF også skidt (dog lidt mindre end os).

                        Der må sgu ske noget til anden halvleg.
                        Jamen det gør der da også. Festersen for Helenius efter ca. 70. Izunna for JJT efter ca. 75. Og så må vi se, hvor prekær situationen er for Edmundsson. Hvis det ikke bliver ham i stedet for Greve, bliver det Thrane.

                        Comment


                          #87
                          Jeg har løbet rundt og lavet mad, så har kun set i glimt. Har det ikke været overlort? Det har set mega skidt ud, det jeg lige har set. Hvorfor spiller Izunna ikke? Og så Jonsson ud. Jeg fatter det virkelig ikke

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            kan vi holde nullet til pause er der mulighed for at skifte en sulten Festersen og Edmundson ind med friske kræfter mod deres forsvar og Izu til at rydde op ..
                            Så skal Fester og Joan bare vise NOGET mere end da de kom ind i sidste kamp... Der virkede de ikke ret sultne...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #89
                              Den største forskel er at i dag er modstanderne også dårlige. Burde jo nyde solen nu. Hvordan slipper jeg af med min OB-afhængighed?
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                                Jönsson er mildt sagt ikke godt kørende. Server en dødbold ad helvede til.
                                Uanset hvem der server så er vores dødbolde elendige
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X