Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.
    Det pudsige er, at AGFs fans har præcis den samme følelse omkring deres eget hold. Altså at de altid sætter kriseramte hold i gang.

Men ja, de skriger efter Junker, som jeg også synes ser spændende ud, så er heller ikke sikker på, at det nødvendigvis er et godt bytte for os.

Leave a comment:

• Matti1887
    replied
    Tja, det kan godt vise sig at være en god ting. Duncan er god til at score mod os, men samtidig har Junker, som efter min mening er deres klart bedste angriber, været bænket - Jeg kender også en del GF fans som er meget uforstående overfor at Junker har været placeret på bænken. Men det må betyde at han starter inde imod os. - Det kan godt være kampen, hvor Junker vil bevise at han altså fortjener den startplads.

Uanset hvad, så taber vi 100% - GF er i krise, og vi sætter ALTID kriseramte hold i gang. Hver gang siger jeg til mig selv "Slap nu af, så slemt er det heller ikke mht. Vores igangsætning af kriseramte klubber". Men jo, det er det! Uden at have statistik på det, så må det være 9 ud af 10 kampe, hvor vi taber eller en sjælden gang får uafgjort. Det er virkelig den følelse jeg sidder med.

Derudover har vi jo bare ikke spillet godt overhovedet. Den her kamp taber vi.

Leave a comment:

• fmprOB
    started a topic Optakt AGF-OB

Optakt AGF-OB

Umiddelbart en stor fordel for os gætter jeg på

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...aa-kort-pause/
Working...
X