Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD OB-AAB 6. august

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    KEP første OB'er på ugens hold i år(tipsbladet)

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0
    Grytebust var nu med i runde 3: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Enig, Chris

      Min første kamp på stadion i år, og jeg havde endda formået at lokket teenageren med, for første gang i over et år.

      Der kommer nok til at gå længe før han kan lokkes med igen. Det var røvsygt at se på det meste af tiden - og især 2. halvleg var da helt tosset kedelig.

      Jeg har ikke været den mest aktive på stadion de sidste par år. Det har ganske enkelt været dødssygt at se den slags fodbold, der åbenbart skal spilles i OB nu. Med de markant (katastrofalt) faldende tilskuertal, tyder det på, at jeg ikke er den eneste, der synes dette.

      Jeg vil altid gerne se OB vinde, men i bund og grund vil jeg hellere se noget action på banen og noget fight, der viser mig, at de her spillere vil sgu klubben - så fuck resultatet (næsten).
      Det mine øjne ser er røv sygt at se på, og jeg gider faktisk næsten ikke se på det længere. Kampen i søndags kunne sagtens gå hen og blive den eneste for mit vedkommende på den her side af nytår. Desværre
      Ja, det bliver kedeliger og kedeliger
      hvad vi spiller der og føler også frustrationen. Det hedder ikke at jeg vil ikke komme mere på stadion, men har aflyst min personlig OB-tur til kampen mod FCM. Med alle de kø på motorvejen er det ja næste 20 timer i bilen for at se 90 minutter fodbold (?) på stadion. Og man ved ja ikke engang før om køen bliver ikke interessanter end kampen. Vil sikker komme på stadion når jeg kan tage en par dage ferie på Fyn.
      Købte helt optimisk et sæsonkort fordi planlæggede at komme til omkring 10-12 hjemmejampe. Men 750 km hen den ene dag og 750 km tilbage den anden det vil jeg fortsætte først når vi har en anden træner på bænken. Man må ja være stædiger end Kent at følge det hvad vi spiller der på banen regelmæssigt på stadion.
      Så bliver det mere OB på fjernsyn. Spillet bliver ikke bedre men kører til mindst mindre. Og øl er også billiger.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Jeg kører min egen stille protest. Jeg møder ikke op så længe JH er sportsdirektør. Det er svært, at gøre så meget andet. Vores ejer gide ikke snakke med pressen. De øvrige som udtaler sig - taler i ring i samme stil som en erfaren Christiansborg politiker. Meget snak, som måske ikke er forkert, men som heller ikke for alvor gør noget ved udfordringerne.
        Glemmer du ikke Kent Nielsen? Ham er ja ansvarlig for start-11, spillemåde og taktiske dispositioner. Og i hensigt til truptilsammensætning ligger ham js åbenbart helt på linje med JH. Er absolut overbevist at vi kunne spille langt interessanter med den trup vi har med en anden spillemåde. Det er hvad skaber mest skuffelse til mig.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Jeg kører min egen stille protest. Jeg møder ikke op så længe JH er sportsdirektør. Det er svært, at gøre så meget andet. Vores ejer gide ikke snakke med pressen. De øvrige som udtaler sig - taler i ring i samme stil som en erfaren Christiansborg politiker. Meget snak, som måske ikke er forkert, men som heller ikke for alvor gør noget ved udfordringerne.
          Min protest startede for 1 - 1,5 sæson siden med at jeg ikke købte noget i boderne påstadion , så vi smed de 2-300 på mad og drikke på vej til og fra stadion i stedet for . I denne sæson har jeg undladt at købe de sædvanlige 3 sæsonkort og så bliver det måske nogle få kampe i Odense og så satser vi på udekampene i stedet for .

          Vi havde en gang en duo i spidsen for OB som blev kaldt den kummerlige duo , men de var sgu elskværdige ift den duo som står for holdet nu .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Ja, og AK var på månedens hold i Juli.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              KEP første OB'er på ugens hold i år(tipsbladet)

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-0
              Tillykke til KEP. Endelig har han vist kvalitet , og at han (måske) er et godt valg som anfører.
              Jeg synes stadig det er noget af det mest uforståelige Kentske at hente en spiller fra AAB og gøre ham til anfører fra dag 1 - og altså uden at være indspillet og uden at kende de andre spillere. Mon ikke det har hæmmet ham helt unødvendigt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment

              Working...
              X