Annoncering

Collapse
No announcement yet.

6 årig TV aftale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    "og hvis ikke det går, kan man altid komme tilbage i den kollektive aftale, med en sang om, at de andre klubber ikke har tilstrækkeligt med visioner, men at BIF trods alt ofrer sig for fællesskabet, eller noget andet bræk i den dur"

    ikke et dårlgt bud, personligt håber jeg så bare at de øvrige klubber har nosserne til ikke at lukke dem ind igen "gratis"....(ved ikke helt hvordan man kunne "straffe" dem men en eller anden bod, hvis de altså kommer luskende ville efter min mening være på sin plads)
    Enig, det bør koste og her kan fodfolket hjælpe til. Fan-grupperne landet over kan give håndslag på ikke se Brøndbys hjemmebanekampe, selv når ens hold er det gæstende. Lad Brøndby padle rundt i deres neoliberale tågetanke, nyde eget spejlbillede af noget stort og betydningsfuldt, men ingen (undtagen OB) er uundværlige i suppen og det signal håber jeg fodbold-Danmark får sat en tyk streg under.

    Comment


      #62
      Brønbys enegang har nu allerede fået konsekvenser for dem!

      http://www.b.dk/sport/broendby-er-nu...sk-indflydelse

      Comment


        #63
        Lækkert lækkert lækkert

        Comment


          #64
          Smukt, ja...mere af den slags!
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #65
            Det er svært at ikke være lidt glad over det.. mangler bare at de får en elendig tv aftale

            Comment


              #66
              http://www.bt.dk/fodbold/broendby-di...vi-flere-penge

              Comment


                #67
                hvordan man kan stå og snakke om at det skam stadig skal være en solidarisk aftale mens man i den grad forsøger at skævvride dansk liga bold mere end det er i forvejen er mig en gåde.

                - og så snakker han om at det vil være bedre for dansk bold internationalt set hvis pengene fordeles på færre klubber....det kan da godt være, men hvorfor i alverden skulle en OB tilhænger, eller GF'er osv osv. med glæde spytte flere penge i BIFs kasse så de måske kunne lave et ok resultat i europa i ny og næ, samtidig med at suppen mister al den smule spænding der stadig er om hvor mesterskabet skal ende.

                det er hovedrystende - og jeg håber i den grad ikke det lykkedes for dem!

                Comment


                  #68
                  damn hvor er den klub mere og mere ulækker

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    hvordan man kan stå og snakke om at det skam stadig skal være en solidarisk aftale mens man i den grad forsøger at skævvride dansk liga bold mere end det er i forvejen er mig en gåde.

                    - og så snakker han om at det vil være bedre for dansk bold internationalt set hvis pengene fordeles på færre klubber....det kan da godt være, men hvorfor i alverden skulle en OB tilhænger, eller GF'er osv osv. med glæde spytte flere penge i BIFs kasse så de måske kunne lave et ok resultat i europa i ny og næ, samtidig med at suppen mister al den smule spænding der stadig er om hvor mesterskabet skal ende.

                    det er hovedrystende - og jeg håber i den grad ikke det lykkedes for dem!
                    enig. Jeg tror at de berømte 19% var noget der blev slynget ud så der kunne files i evt forhandlinger..
                    tror helt klart at de vil falde til patten for en del mindre..
                    men at man ikke kan acceptere 8% i et år hvor man næsten er rykket ned hele sæsonen er mig en gåde..
                    i mine ører lyder det som vi skal have mest uanset hvor gode vi er bare fordi vi hedder BIF..

                    det er da super vildt mega overdrevet godyldt sindssygt klamt.. Men så passer det også jo..

                    Comment


                      #70
                      Nu piver det i Bundby igen

                      http://www.bold.dk/nyt/Broendby-form...nsk-metode-DBU

                      Kalder det udansk. Men deres forsøg på enegang er vel det samme. Personligt siger jeg fedt. Smid dem ud af alt i kan.. Og lad nu DBU flytte ud af de skide lokaler så Bundby heller ikke tjener penge på det.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                        Nu piver det i Bundby igen

                        http://www.bold.dk/nyt/Broendby-form...nsk-metode-DBU

                        Kalder det udansk. Men deres forsøg på enegang er vel det samme. Personligt siger jeg fedt. Smid dem ud af alt i kan.. Og lad nu DBU flytte ud af de skide lokaler så Bundby heller ikke tjener penge på det.
                        Øv nu begynder Klynke Aldo allerede at lægge op til at bruge der her som undskyldning for at søge tilbage i folden, næsten en skam han får den mulighed serveret!!!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Øv nu begynder Klynke Aldo allerede at lægge op til at bruge der her som undskyldning for at søge tilbage i folden, næsten en skam han får den mulighed serveret!!!
                          Vi vinder allesammen på at få BIF tilbage i folden - det var det som 11 andre klubber fra start allerhelst ville... Og de her konsekvenser som DBU har lavet er jo ikke bare midlertidige og ophører fordi BIF kryber til patten igen... Udvalgene er lagt fast - så den her dumme beslutning fra Aldo kommer de til at slæbe rundt på i et par år, indtil udvalgene igen skal laves.

                          Men en del af mig har da også lyst til at lade den forpulede luderklub sejle i deres egen sø, og så i øvrigt ønske dem held og lykke med at skrabe flere penge ind på et solo tv-salg.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                            Vi vinder allesammen på at få BIF tilbage i folden - det var det som 11 andre klubber fra start allerhelst ville
                            Jeg kan godt leve med at vores indtægt via TV-penge bliver en kende mindre, så længe at BIF's bliver MARKANT mindre!

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                              Øv nu begynder Klynke Aldo allerede at lægge op til at bruge der her som undskyldning for at søge tilbage i folden, næsten en skam han får den mulighed serveret!!!
                              Tænkte det samme... Han skal nok komme kravlene tilbage nu...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Øv nu begynder Klynke Aldo allerede at lægge op til at bruge der her som undskyldning for at søge tilbage i folden, næsten en skam han får den mulighed serveret!!!
                                hold nu op hvor er han ynkelig at høre på, snakke om udanske metoder - what a cry baby

                                Comment

                                Working...
                                X