Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Karakterer OB-Horsens
Collapse
X
-
-
Grytebust 7
Desler 6
Tingager 5
Ryan 4
Kenneth P 6
Joao P. 5
Edmundsson 6
Thomasen 8
Jønsson 4
Casper N 4
Uzochukwu 5
Greve 5
Helenius 6
Anders K. 4
Jeg tror det er vigtigt at jeg starter tråden, når det er muligt ... da rækkefølgen er vigtig i forhold til at lette arbejdet for mig :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Gryte 8
Ryan 6
Ting 7
KEP 6
Desler 6
Greve 7
Izu 6 (rødt trækker ned fra en 7'er)
Casper 6
Jönne 6
AK 7
Helenius 5
Joao 6
Joan 5
JJT 7 (der skal være karakter for at afgøre kampen på 7 minutters spilletid)Last edited by anglicantian; 31-07-2017, 12:26.
Comment
-
Fuck i giver mig meget arbejde :D ...
Husk at der er deadline tirsdag 23.59 :).
Skriv privat ved eventuelle kommentarer, det er selvfølgelig "tilladt" at kommentere i stats-tråden ... alternativt kan vi lave en fast tråd til det.
I må meget gerne vente på at jeg laver karaktertråd, så vi får den korrekte rækkefølge på.
Men den er således, dem der ikke medvirker i pågældende kamp trækkes selvfølgelig bare ud.
Grytebust
Desler
Tingager
Tverskov
Ryan
Kenneth P
Joao P.
Edmundsson
Thomasen
Jønsson
Festersen
Casper N
Uzochukwu
Eskesen
Buus
Thrane
Barrett
Greve
Welbeck
Helenius
Anders K.
Oliver C
Weber
Thomas M.
Yao D.Last edited by Entusiastens; 31-07-2017, 14:05.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment