Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 28/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 28/7

    Førsteholdet var med:
    Casper N. på midten, tydeligvis sat op til at være playmaker i morgen.
    Greve som starter.
    Ingen Edmundsson.
    Ingen Jens Jakob.
    Tverskov deltog ikke i træningen, han lavede lidt løb for sig selv.

    Smider karakterer op i aften.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Lyder bestemt som "Never change a winning team"..

    Comment


      #3
      Jeg kan da se på Truppen at både Tverskov og Joan er med i morgen, til gengæld kan jeg ikke finde Thrane, har vores Træner endelig indset at han ikke er god nok til Truppen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
        Jeg kan da se på Truppen at både Tverskov og Joan er med i morgen, til gengæld kan jeg ikke finde Thrane, har vores Træner endelig indset at han ikke er god nok til Truppen.
        Det er vist af nød ... jeg er 99,2% sikker på at de starter ude.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Jeg kan da se på Truppen at både Tverskov og Joan er med i morgen, til gengæld kan jeg ikke finde Thrane, har vores Træner endelig indset at han ikke er god nok til Truppen.
          ifølge bold.dk, så er både Joan og Jeppe med, mens Thrane, Yao og Eskesen udgår. Ærgeligt med Eskesen, som jeg havde håbet på var lidt længere fremme rent modningsmæssigt. De to andre begræder jeg ikke:)

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            ifølge bold.dk, så er både Joan og Jeppe med, mens Thrane, Yao og Eskesen udgår. Ærgeligt med Eskesen, som jeg havde håbet på var lidt længere fremme rent modningsmæssigt. De to andre begræder jeg ikke:)
            Eskesen mangler vidst en hel del fysisk og det ville nok ikke give mening at give ham debut alligevel i sådan en kamp som denne

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
              Jeg kan da se på Truppen at både Tverskov og Joan er med i morgen, til gengæld kan jeg ikke finde Thrane, har vores Træner endelig indset at han ikke er god nok til Truppen.
              Men Welbeck er med. Om det er ham eller Thrane der spiller er vel ligegyldigt

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men Welbeck er med. Om det er ham eller Thrane der spiller er vel ligegyldigt

                Synes Welbeck er bedre i den offensive spil end Thrane (som fighter derfor til mindst helhjertet). Men Nanas udvikling er skuffende. Ham havde gode momenter i de indhop ham fik sidste sæson og håbede dertid ham kunne blive godt for os. Men åbenbart gik ham helt i tilstand, desværre.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Synes Welbeck er bedre i den offensive spil end Thrane (som fighter derfor til mindst helhjertet). Men Nanas udvikling er skuffende. Ham havde gode momenter i de indhop ham fik sidste sæson og håbede dertid ham kunne blive godt for os. Men åbenbart gik ham helt i tilstand, desværre.
                  Jeg kan virkelig ikke se at den ene skulle være bedre end den anden. Hverken offensivt eller defensivt...

                  Comment


                    #10
                    Hvis Joan og Tver er klar, kunne jeg godt være fristet af den her:

                    Gryte
                    Johnson - Ting - Tver - Joao
                    Joan - Izu - Desler - CN
                    Helenius - AK

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Hvis Joan og Tver er klar, kunne jeg godt være fristet af den her:

                      Gryte
                      Johnson - Ting - Tver - Joao
                      Joan - Izu - Desler - CN
                      Helenius - AK

                      MvT
                      Den kunne jeg godt acceptere. Men CN spiller ikke, på bekostning af Jønne. Det sker ikke.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Hvis Joan og Tver er klar, kunne jeg godt være fristet af den her:

                        Gryte
                        Johnson - Ting - Tver - Joao
                        Joan - Izu - Desler - CN
                        Helenius - AK

                        MvT
                        Du kan simpelthen ikke finde plads til Greve, som var banens bedste i sidste kamp? Han bringer noget, som ingen af de andre kan. Bliver godt nok skuffet, hvis han starter ude mod Horsens

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Du kan simpelthen ikke finde plads til Greve, som var banens bedste i sidste kamp? Han bringer noget, som ingen af de andre kan. Bliver godt nok skuffet, hvis han starter ude mod Horsens

                          håber på denne:

                          Gryte

                          Ryan - Tverskov - Tingager - Desler

                          Greve - Izunna - Thomasen - Joan

                          AK - Festersen

                          eller denne:

                          Gryte

                          Ryan - Tverskov - Tingager - Desler

                          Greve - Izunna - Thomasen - Jønsson

                          AK - Joan

                          Comment


                            #14
                            men tror ikke at Kent ville stille en midtbane som i sidstnævnte:( Og da slet ikke mod Horsens, som netop gerne vil gøre det til fysisk duelspil. Casper og Izunna starter nok begge, og det betyder jo nok at Greve og Thomasen ikke spiller samtidig..

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Du kan simpelthen ikke finde plads til Greve, som var banens bedste i sidste kamp? Han bringer noget, som ingen af de andre kan. Bliver godt nok skuffet, hvis han starter ude mod Horsens
                              Kæmpe tanketorsk. Selvfølgelig skal Greve i start 11. My bad.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment

                              Working...
                              X