Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCH-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det kan der være noget om. Altså hans løbeevne. Jeg ser gerne en give sig 100 pct og når han er træt afløses han af den anden. Men Greve skal altså starte inde i næste kamp. Så må vi hen ad vejen se hvad han kan når modstanderne bliver bedre.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #32
      Til driflin.

      Jeg mener, at JJT skaber ubalance på holdet. Han mister tit bolden, eller har fejlafleveringer, når resten af holdet er på vej frem eller positionerer sig til at have bolden. Det skaber utrolig mange farlige situationer den forkerte vej. I øvrigt er han ikke målfarlig eller har power. Det har ikke noget at gøre med, at jeg ikke kan lide ham personligt, jeg har aldrig mødt ham. Men udelukkende baseret på hvad jeg ser ham gøre på banen som en del af OB's superligahold.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Det kan der være noget om. Altså hans løbeevne. Jeg ser gerne en give sig 100 pct og når han er træt afløses han af den anden. Men Greve skal altså starte inde i næste kamp. Så må vi hen ad vejen se hvad han kan når modstanderne bliver bedre.
        Helt enig. Greve fortjener en startplads. Men det bliver svært hvis Joan bliver klar igen fordi tror ikke at Kent vil bænke Jønne.
        Og ser også Casper Nielsen som viktigt for holdet med sit fighterhjerte og arbejdsraseri.
        Synes den wildcard Kent giver til Jønne er et stort problem. Der er flere i holdet som skulle stå frem for svenskeren men får ikke de spilletid de fortjener.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
          Til driflin.

          Jeg mener, at JJT skaber ubalance på holdet. Han mister tit bolden, eller har fejlafleveringer, når resten af holdet er på vej frem eller positionerer sig til at have bolden. Det skaber utrolig mange farlige situationer den forkerte vej. I øvrigt er han ikke målfarlig eller har power. Det har ikke noget at gøre med, at jeg ikke kan lide ham personligt, jeg har aldrig mødt ham. Men udelukkende baseret på hvad jeg ser ham gøre på banen som en del af OB's superligahold.
          Det er korrekt, at han engang i mellem mister bolden på dumme tidspunkter. Men hvis man skal skabe chancer er man også nødt til at sætte bolden på spil. Jeg synes han udviser et kæmpe potentiale, men det er kun med mere spilletid, at han lærer at tage chancerne på de rigtige tidspunkter.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Helt enig. Greve fortjener en startplads. Men det bliver svært hvis Joan bliver klar igen fordi tror ikke at Kent vil bænke Jønne.
            Og ser også Casper Nielsen som viktigt for holdet med sit fighterhjerte og arbejdsraseri.
            Synes den wildcard Kent giver til Jønne er et stort problem. Der er flere i holdet som skulle stå frem for svenskeren men får ikke de spilletid de fortjener.
            Det er jeg ikke enig i. Jønne kan nogle ting med bolden, som ingen andre i truppen kan. Han løber ikke solen sort som CN, men har langt mere flair i sit spil og kan være kampafgørende med sine skarpe afleveringer, som ikke andre kan se (måske udover JJT og til dels Joan) og en rimelig god målfarlighed af en kant at være. Han er en af de spillere der kan bryde modstandernes forsvar op, og dem mangler vi.

            Comment


              #36
              Så skulle det være i en mindre udsat rolle, på en mindre udsat plads. Jeg så hellere at man brugte 10 mio. På en kvalispiller på den centrale midt, som de andre kunne lære sig op af. Det ville øge værdien og kvaliteten hos de andre spillere omkring ham, og her kunne JJT måske stå i lære.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Det er jeg ikke enig i. Jønne kan nogle ting med bolden, som ingen andre i truppen kan. Han løber ikke solen sort som CN, men har langt mere flair i sit spil og kan være kampafgørende med sine skarpe afleveringer, som ikke andre kan se (måske udover JJT og til dels Joan) og en rimelig god målfarlighed af en kant at være. Han er en af de spillere der kan bryde modstandernes forsvar op, og dem mangler vi.
                Jønne har det højeste topniveau i truppen. Alligeve vil jeg bænke ham til fordel for Joan og Greve. Han kan ikke deltage i presspil, han er utroligt dårlig til at dække op og er vel ligaens langsomste spiller. Der ud over er det alt for langt mellem det topniveau han har. Han spiller 9 dårlige kampe for hver god. Jeg tror faktisk han ville få success hvis han var super sup. Skift ham ind når de andre er trætte. Det kunne give ham den plads han behøver. Måske kan nogle gode indhop give han selvtillid, så han på sigt kan hæve bundniveauet. Lige nu er det svært at være VB bag ved ham. Måske også derfor Desler har fået opgaven. Det betyder desværre så, at Desler lukker vores angrebsspil ned, fordi han mangler kvalitet på venstre skøjten.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Det er jeg ikke enig i. Jønne kan nogle ting med bolden, som ingen andre i truppen kan. Han løber ikke solen sort som CN, men har langt mere flair i sit spil og kan være kampafgørende med sine skarpe afleveringer, som ikke andre kan se (måske udover JJT og til dels Joan) og en rimelig god målfarlighed af en kant at være. Han er en af de spillere der kan bryde modstandernes forsvar op, og dem mangler vi.
                  Men det viser ham alt for sjældent. Og ofte er ham ja helt væk. Det kan jeg acceptere ved en boksangriber: at være helt usynlig men står på den rigtige plads den rigtige moment for at score. Men ikke for en spiller som skal skabe noget i den kreative del. Der forventer jeg mere arbejdsindsats og det er alt for tynd for mig hvad Jønne viser. Andet problem er at han gør vores spil ofte endnu langsommere.
                  Men synes der er til mindst et fremskridt i hensigt af Jønne's defensiv arbejde nu i forhold til sidste efterår hvor vi blev kørt over ofte på vores venstre side.
                  Men en tur på bænken og en klar signal til ham at ham må kæmpe om startpladsen er noget jeg ville gerne se og hvad kunne give ham et skub i den rigtige retning.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Det er korrekt, at han engang i mellem mister bolden på dumme tidspunkter. Men hvis man skal skabe chancer er man også nødt til at sætte bolden på spil. Jeg synes han udviser et kæmpe potentiale, men det er kun med mere spilletid, at han lærer at tage chancerne på de rigtige tidspunkter.
                    Enig! Det der gør hans situation ekstra svær i OB lige nu, er at han ikke har de fornødne kvalitetsspillere omkring sig. Så er det bare svært at udvikle sig hurtigt (nok). Det samme med Jønne - hvis de angribere bare foretog nogle klogere løb, ville han også se bedre ud.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Så skulle det være i en mindre udsat rolle, på en mindre udsat plads. Jeg så hellere at man brugte 10 mio. På en kvalispiller på den centrale midt, som de andre kunne lære sig op af. Det ville øge værdien og kvaliteten hos de andre spillere omkring ham, og her kunne JJT måske stå i lære.
                      I hvilken verden kan OB lægge 10 mio. kr. for en spiller..?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Dejlig sejr og 3 vigtige point.
                        Jeg nyder virkelig at se Ryan på den højrekant bare blive bedre og bedre. Desler er ikke verdens bedste VB men savner ikke JBL. Syntes at Desler er meget bedre defensivt..
                        Varmer mit hjerte at se Greve på vej til sit superliga gennembrud. Hvis han lige kunne score lidt også bliver han sgu hot..
                        Midtbanen er stadig ikke god nok og klart grunden til at vi taber spillet efter 35 min. Vi mangler en klassespiller derinde. Izu gør det okay mens Casper famler lidt selvom han kæmper..
                        Dejligt at se AK med 3 kasser allerede. Jeg har hele tiden sagt at han nok skulle komme igen og har ikke helt forstået mange havde opgivet han. Ja han var ringe sidste år. Men vi ved at angribere har bøljedale og det kombineret med konstante rygproblemer gjorde det udslaget..
                        Men nuj det var heller ikke super godt idag og vi skal være glade for ikke at møde et bedre hold
                        Jeg er rimelig enig (selvom du for en gangs skyld virker mere positiv stemt end jeg er :-) ) - bortset fra det fremhævede.

                        Jeg har i den grad savnet JBL i de første to kampe. Eller i hvert fald en venstrebenet spiller på venstre back. Deslers (arbejds-)indsats kan jeg ikke sætte en finger på, men rent offensivt synes jeg han har spillet to meget ringe kampe. Han er meget højrebenet og jeg synes tydeligt det hæmmer hans spil på den plads. Og det hæmmer i den grad holdets spil, at vi ikke kan holde ordentlig bredde i den side.

                        Jeg ville starte med Pereira (selvom jeg bestemt ikke er imponeret af ham) i næste kamp hvis JBL ikke er klar. Under alle omstændigheder synes jeg det skriger til himlen, at vi mangler en venstre back hvis Pereira er så langt væk, at Desler er foran ham. JBL har jo trods alt lidt af en skadeshistorik.

                        Comment


                          #42
                          De kunne hvis de ville. Det ville hæve resten af truppens spil, og derved værdi, at få 1 kvalitetsspiller på dén position. Men vi ved allesammen at det ikke kommer til at ske.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            I hvilken verden kan OB lægge 10 mio. kr. for en spiller..?
                            Kan de heller ikke. Men vi har set i BIF fx at man kan købe kvalitet for mindre(Nørregård 2,5,Fisker 1,8,Vigen 2,5 og Tibbling 3,75)

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Jeg er rimelig enig (selvom du for en gangs skyld virker mere positiv stemt end jeg er :-) ) - bortset fra det fremhævede.

                              Jeg har i den grad savnet JBL i de første to kampe. Eller i hvert fald en venstrebenet spiller på venstre back. Deslers (arbejds-)indsats kan jeg ikke sætte en finger på, men rent offensivt synes jeg han har spillet to meget ringe kampe. Han er meget højrebenet og jeg synes tydeligt det hæmmer hans spil på den plads. Og det hæmmer i den grad holdets spil, at vi ikke kan holde ordentlig bredde i den side.

                              Jeg ville starte med Pereira (selvom jeg bestemt ikke er imponeret af ham) i næste kamp hvis JBL ikke er klar. Under alle omstændigheder synes jeg det skriger til himlen, at vi mangler en venstre back hvis Pereira er så langt væk, at Desler er foran ham. JBL har jo trods alt lidt af en skadeshistorik.
                              Jeg ville også gerne have en rigtig god VB :). Men af det materiale vi har nu syntes jeg vi er bedre stillet med Desler på VB da det giver en bedre balance i venstresiden. Specielt rent defensivt. Så for min skyld kunne man sagtens afskibbe Joao og så lade JBL og Desler slås om pladsen..
                              Allerede efter 2 kampe syntes jeg det står klart at Ryan er en klasseback og hvis han kommer ind i et langt spilleforløb bliver han en af de 3 bedste i Superligaen

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg ville også gerne have en rigtig god VB :). Men af det materiale vi har nu syntes jeg vi er bedre stillet med Desler på VB da det giver en bedre balance i venstresiden. Specielt rent defensivt. Så for min skyld kunne man sagtens afskibbe Joao og så lade JBL og Desler slås om pladsen..
                                Allerede efter 2 kampe syntes jeg det står klart at Ryan er en klasseback og hvis han kommer ind i et langt spilleforløb bliver han en af de 3 bedste i Superligaen
                                Enig med dig i, at Desler er dårligere end Ryan som HB. Jeg syntes egentlig ikke Desler er løsningen på VB. Han er for etbenet og for let at lukke af for. Han er bedre end JBL defensivt, og på den måde kan han delvist kompensere for, at Jønner ikke er nogen ørn eller overhovedet tilstede i forsvar og pres. Greven på VK, så kan Desler godt spille VB. Alternativt ny god VK som levere begge veje.

                                Comment

                                Working...
                                X