Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCH-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Surprise surprise. Ingen OB spillere på ugens hold i Tipsbladet

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-spillerunde-1

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Enig med dig i, at Desler er dårligere end Ryan som HB. Jeg syntes egentlig ikke Desler er løsningen på VB. Han er for etbenet og for let at lukke af for. Han er bedre end JBL defensivt, og på den måde kan han delvist kompensere for, at Jønner ikke er nogen ørn eller overhovedet tilstede i forsvar og pres. Greven på VK, så kan Desler godt spille VB. Alternativt ny god VK som levere begge veje.
      Ønskerne er mange og pengene er små :)
      Alt er et spørgsmål om prioritering og det absolut vigtigste IMO er helt klar en klasse spiller til midtbanen. Alt krudt og kugler skal bruges på dette

      Comment


        #48
        For ikke lige at køre karakter-tråden af sporet, har jeg lige kopieret her over til denne tråd:

        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Du har ret at de spillede begge solide, men KEP er anfører. Det kræver for at ham bringer holdet på spor og fremad når det løber ikke så god. Denne rolle udfyldede ham ikke, især i anden halvleg. Derfor fik ham ét point mindre end Tingager fra mig.
        Jeg er enig. Synes netop det er i en halvleg som den 2. halvleg vi havde i Helsingør, hvor man skal kunne se hvem der er anfører på holdet, og det kunne jeg ikke se.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ønskerne er mange og pengene er små :)
          Alt er et spørgsmål om prioritering og det absolut vigtigste IMO er helt klar en klasse spiller til midtbanen. Alt krudt og kugler skal bruges på dette
          Du kan spare dig ihjel. Hvis jeg nu var en så god midtbanespiller som du efterlyser. Ville jeg så tage til OB, og kommer til et hold, hvor 1-2 spillere har niveau til top 3, yderligere 3-4 som har niveau til top 6, mens de øvrige er ok spillere, som ville være fyld hos flere af de andre klubber?
          Det ville jeg naturligvis ikke, jeg ville se mig om efter et sted hvor jeg kunne få nogle "legekammerater" og ikke være den eneste med niveau.

          Hvis vi skal hæve niveauet, så må pungen åbnes - Bedre omdømme, flere placerings penge, flere på stadion og mere omsætning tilsat, at Branded OB ville bliver mere interessant. Det handler om, at bruge penge for at tjene penge.

          Mens JH har haft ansvaret, så er det vel kun Esbjerg i DK som vi har udviklet os bedre end. Stort set alle andre klubber har overhalet os, eller er kommet endnu længere foran. Enkelte klubber har indhentet det forspring vi havde.
          JH må og skal væk - hvis OB skal være interessant om 3 år.

          NT manglende styring og struktur er skyld i mange spildte år, Når NT vågner, så skal vi igang med opbygning igen - denne gang dog fra det dårligere udgangspunkt.

          Comment

          Working...
          X