Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt FCH-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt FCH-OB

    Dejlig sejr og 3 vigtige point.
    Jeg nyder virkelig at se Ryan på den højrekant bare blive bedre og bedre. Desler er ikke verdens bedste VB men savner ikke JBL. Syntes at Desler er meget bedre defensivt..
    Varmer mit hjerte at se Greve på vej til sit superliga gennembrud. Hvis han lige kunne score lidt også bliver han sgu hot..
    Midtbanen er stadig ikke god nok og klart grunden til at vi taber spillet efter 35 min. Vi mangler en klassespiller derinde. Izu gør det okay mens Casper famler lidt selvom han kæmper..
    Dejligt at se AK med 3 kasser allerede. Jeg har hele tiden sagt at han nok skulle komme igen og har ikke helt forstået mange havde opgivet han. Ja han var ringe sidste år. Men vi ved at angribere har bøljedale og det kombineret med konstante rygproblemer gjorde det udslaget..
    Men nuj det var heller ikke super godt idag og vi skal være glade for ikke at møde et bedre hold

    #2
    Enkelte OB fans kom ind gratis

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...for-superliga/

    Comment


      #3
      Sammendrag her

      https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-se-malene-her

      Comment


        #4
        KEP stikker til AGF

        https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...or-oprykningen

        Comment


          #5
          Lidt fra Greve og Kent

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...an-blive-bedre

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Troede lige der stod "skifter" - blev skuffet da jeg læse siden du linkede til...

            Comment


              #7
              AK og greve er succeshistorierne. Izu og Ryan gør det okay. Resten bortset fra Casper og Helenius er lunkne. De to sidstnævnte var decideret jammerlige.
              Dejligt med en sejr. Det er ikke en let kamp. Vi har en del skader og kommer fra en skidt kamp, til en hvor alt andet end en sejr er skidt. Jeg forventede ikke mere af spillerne end det i dag. Helenius er ny, ryan kan man også sige er ny. Casper spiller en forholdsvis ny plads for ham i OB. Desler er ikke VB. Det er et stykke fra ideal-opstillingen, men vi klarer den.
              Synes vi kommer okay ud og er klar på det Helsingør kommer med. Midt i første halveg har vi dem helt nede i sækken og får scoret. Herefter bliver det noget rod, fordi vi for Gud ved hvilken gang stiller os ned når vi får scoret.
              Heldigvis havde vi et par kampafgørende herre, hvor specielt Greve var super stærk, og vel gjorde hvad der passede ham igennem hele kampen.
              Vi undgik fiaskoen. Spillet mangler saft og kraft, men nu er vi på tavlen og det kan måske løsne lidt op i det hele, selvom vi allerede på lørdag igen har en kamp, hvor alt andet end en sejr er en fiasko!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                Troede lige der stod "skifter" - blev skuffet da jeg læse siden du linkede til...
                Sorry

                Comment


                  #9
                  Dejligt at se AK med 3 kasser allerede. Jeg har hele tiden sagt at han nok skulle komme igen og har ikke helt forstået mange havde opgivet han.
                  Du skrev så også følgende om Helsingør-kampen: "Ser ud til at SIF taber så der er da håb om at vi ikke ligger sidst efter i morgen.. Vi taber 100%" - så måske du ikke skal blære dig alt for meget med dine forudsigelser.. ;-)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Du skrev så også følgende om Helsingør-kampen: "Ser ud til at SIF taber så der er da håb om at vi ikke ligger sidst efter i morgen.. Vi taber 100%" - så måske du ikke skal blære dig alt for meget med dine forudsigelser.. ;-)
                    Jeg er sgu da nød til nævne det når jeg endelig rammer

                    Comment


                      #11
                      Stats fra ob.dk

                      http://www.ob.dk/artikel/sikker-2-0-...elsingoer.aspx

                      Ved sgu ikke om jeg er enig i Kents syn på kampen


                      Kent Nielsen efter kampen:
                      - Vi udviser stor erfaring og coolness og spiller kampen på den måde, den skal spilles. Vi havde snakket om, at det kunne komme til at minde om en cupkamp på grund af al den energi og nerve, der ville være omkring kampen. Så det gjaldt om at spille med stor koncentration, så de ikke fik færden af noget, og det lykkes vi med. Vi har nogle perioder i første halvleg, hvor vi gør det rigtig svært ved dem, og så er vi cool nok til at score, når vi får muligheden. Jeg kunne godt have tænkt mig, at vi havde straffet dem lidt mere, og jeg synes, at vi forsvarede vores resultat lidt for meget, men det virkede til, at vi havde god kontrol over det, så det var en meget professionel håndtering af kampen. Helsingør havde gode idéer i deres spil, men vi fik håndteret det fint, og vi er glade for 2-0 og tre point.
                      Last edited by fmprOB; 24-07-2017, 21:58.

                      Comment


                        #12
                        AK vil bygge på

                        http://www.ob.dk/artikel/ak-jacobsen...ge-videre.aspx

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er sgu da nød til nævne det når jeg endelig rammer
                          Hehe, selvfølgelig :-)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Hehe, selvfølgelig :-)

                            Vil da lige nævne at jeg ramte OB-FCN og vandt bogen om målmænd af Martin Davidsen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Vil da lige nævne at jeg ramte OB-FCN og vandt bogen om målmænd af Martin Davidsen
                              Hvis man gætter på nederlag hver gang, så rammer man jo engang imellem - især når man holder med OB ;)

                              Comment

                              Working...
                              X