Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Helsingør-OB den 24. juli
Collapse
X
-
Ud over Gryte hvem har vi så der nogensinde har spillet to gode kampe i streg ?Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg tror Greve's helt store problem har været at skulle følge op på hans gode/fantastiske præstationer han har haft med jævne mellemrum. Det er sgu ikke fordi Kent ikke har givet ham chancen, tværtimod - han har fået rigtig mange chancer, men aldrig rigtig grebet den, men jeg håber og tror den vender for ham i denne sæson.
Leave a comment:
-
Vi skal være mere på bolden, sagde Kent. men vi fortsætter som før pausen - er mindre på bolden og gør H farlige
Leave a comment:
-
Må sige jeg er uenig. Synes han havde en 2-3 gange i sidste sæson hvor han enten kom ind eller startede inde og gjorde det fremragende, for så næste kamp at starte ude.Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg tror Greve's helt store problem har været at skulle følge op på hans gode/fantastiske præstationer han har haft med jævne mellemrum. Det er sgu ikke fordi Kent ikke har givet ham chancen, tværtimod - han har fået rigtig mange chancer, men aldrig rigtig grebet den, men jeg håber og tror den vender for ham i denne sæson.
Leave a comment:
-
Desler virker usikker idag, dårlig i passningerne, og flyvsk i deffensiven
Leave a comment:
-
Plus vi kunne få en venstrebenet på VK i Joan. Gad jeg godt se.Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlægTror også at vis Greve fik ti kampe i streg så ville han vise sig at være ret så god.. og han kunne jo snildt erstatte svenskeren..
MvT
Leave a comment:
-
Grande med gratis indgang. Jeg er bare bange for Skodaen sidder fast i mudderet når vi skal ud fra græsplænen. Få nu lukket den kamp!
Leave a comment:
Leave a comment: