Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning 23/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning 23/7

    Joan er ude.
    Tverskov er ude (eller det må han være da han brugte træningen på, at være sammen med den fysiske træner).

    Greve spiller for Joan.

    Casper Nielsen på midten igen.

    Festersen gik ind før tid.

    Jeg så kun 20 min ... men af det jeg så var det faktisk igen Yao der kunne noget.
    Helenius virker en anelse utilfreds med sig selv.
    Last edited by Entusiastens; 23-07-2017, 12:46.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    #2
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Joan er ude.
    Tverskod er ude (eller det må han være da han brugte træningen på, at være sammen med den fysiske træner).

    Greve spiller for Joan.

    Casper Nielsen på midten igen.

    Festersen gik ind før tid.

    Jeg så kun 20 min ... men af det jeg så var det faktisk igen Yao der kunne noget.
    Helenius virker en anelse utilfreds med sig selv.
    Tak. Så JJ starter ude?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Joan er ude.
      Tverskod er ude (eller det må han være da han brugte træningen på, at være sammen med den fysiske træner).

      Greve spiller for Joan.

      Casper Nielsen på midten igen.

      Festersen gik ind før tid.

      Jeg så kun 20 min ... men af det jeg så var det faktisk igen Yao der kunne noget.
      Helenius virker en anelse utilfreds med sig selv.
      Ved godt, det er en stavefejl, men Tverskod lyder sgu sjovt :-)

      Men virkelig skidt med JJT ude, sammen med Tver og Joan, vi vinder ikke den kamp....

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Ved godt, det er en stavefejl, men Tverskod lyder sgu sjovt :-)

        Men virkelig skidt med JJT ude, sammen med Tver og Joan, vi vinder ikke den kamp....
        Tillad mig at kalde det en tastefejl :D ...
        Ville være pænt langt ude hvis jeg troede han hed skod.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Tillad mig at kalde det en tastefejl :D ...
          Ville være pænt langt ude hvis jeg troede han hed skod.
          Fair nok :-)

          Comment


            #6
            Er sgu ligeglad med hvem vi stiller med. Vi skal være et bedre hold under alle omstændigheder. Det er sidste sæsons nr 3 i 1.div vi møder.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Er sgu ligeglad med hvem vi stiller med. Vi skal være et bedre hold under alle omstændigheder. Det er sidste sæsons nr 3 i 1.div vi møder.
              Der er desværre forskel på er og bør

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Er sgu ligeglad med hvem vi stiller med. Vi skal være et bedre hold under alle omstændigheder. Det er sidste sæsons nr 3 i 1.div vi møder.
                Vi er også bedre, men kommer vi ud med samme uinspirerende indstilling som sidst, så går det galt, for Helsingør kommer med alt hvad den kan trække til første hjemmekamp i den bedste række og de tabte altså kun 2 hjemmekampe i hele sidste sæson, og selvom det var 1. Div, så må de have massere tro på tingene derovre.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                  Vi er også bedre, men kommer vi ud med samme uinspirerende indstilling som sidst, så går det galt, for Helsingør kommer med alt hvad den kan trække til første hjemmekamp i den bedste række og de tabte altså kun 2 hjemmekampe i hele sidste sæson, og selvom det var 1. Div, så må de have massere tro på tingene derovre.
                  Indstillingen fejlede intet ... som jeg så det, det er evnerne der mangler.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Indstillingen fejlede intet ... som jeg så det, det er evnerne der mangler.
                    Og problemet ligger i spillemåden Kent prøver at implementere for to år nu som passer ikke til spillere vi har - og ikke til OB.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment

                    Working...
                    X