Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCN Karakterer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Enig. Og så sindssyg god er han altså heller ikke sammenlignet med flere andre unge på 21 i superligaen. Men selv med hans niveau betyder han meget for vores hold. Og det siger jo alt om hvor vi mangler kvalitet på banen
    Syntes han i momenter viser han er noget særligt, men er ustabil i sine præstationer, er meget usikker på hvor langt han kan nå.

Er meget misundelig på FCN små vævre spillere, som hurtigt kan skabe noget, dem mangler vi i OB hvis KN spillestil skal have sin berettigelse, så skal der nogle Falk typer til.

Ellers virker vi meget tunge, og spillerene passer ikke til spillestilen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Syntes han i momenter viser han er noget særligt, men er ustabil i sine præstationer, er meget usikker på hvor langt han kan nå.

Er meget misundelig på FCN små vævre spillere, som hurtigt kan skabe noget, dem mangler vi i OB hvis KN spillestil skal have sin berettigelse, så skal der nogle Falk typer til.

Præcis. Så meget hellere en BIF style hold end dette kedlige lort

Comment

Min MOM går også til Izunna, synes han gør det meget godt i kampen i går.

Joan var ikke ret godt desværre, det var Casper Nielsen heller ikke.

Comment

Jeg orker ikke at give karakterer til alle mand. Det er ganske enkelt for deprimerende.

MOM går til Desler. Én af de få, som rent faktisk kæmper. Det lyser ud af ham, at han virkelig vil det her! At han så placeres i den "forkerte" side spiller selvfølgelig også ind på hans samlede præstation, som jeg dog vil fastholde var én af de mere tålelige. Izunna vandt også en del bold, men har stadig for stor fejlmargen.

Ja, Desler for attituden også.

Ringest var Joan, Casper Nielsen og Helenius. RJL var ringe, men mangler i dén grad kampform. Og Gryte var svagere end længe set. Han er en fremragende shot-stopper, men spillet med fødderne bliver aldrig hans spidskompetence og lader meget tilbage at ønske.

Comment

Ja Izunna er ved at ligne sig selv igen, og underligt at han skulle skiftes ud igår for det så ikke ud til at han var skadet. Det er ihvertfald ikke på hans position vi trænger til forstærkning, det er efter min vurdering mere en offensiv dribletype som kan begå sig både på kant, og som offensiv midt. Men en sådan forstærkning i en god kaliber er jo noget som koster knaster, så JH med op med mølposen nu, hvis målsætningen skal holde i år.

Comment

Kommer lige til at tænke på noget jeg hørte under kampen (så den i tv).

Lagde i andre også mærke til hvor meget han (KN) råbte efter Joan ligemeget hvad Joan gjorde og at han (KN) intet råbte efter Jønne lige meget hvor ringe han så end spillede?

Comment

Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

Enig.
                Problemet ligger ikke i spillestilen, men i at spillerne ikke kan udføre den, de er simpelthen ikke gode nok/ikke de rigtige typer.

Jeg laver en karaktertråd efter hver kamp og regner sammen efterfølgende, så kom endelig med jeres bud.
                Hvis der er en anden der gerne vil, er personen velkommen :).
                Last edited by Entusiastens; 18-07-2017, 15:11.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Ja Izunna er ved at ligne sig selv igen, og underligt at han skulle skiftes ud igår for det så ikke ud til at han var skadet. Det er ihvertfald ikke på hans position vi trænger til forstærkning, det er efter min vurdering mere en offensiv dribletype som kan begå sig både på kant, og som offensiv midt. Men en sådan forstærkning i en god kaliber er jo noget som koster knaster, så JH med op med mølposen nu, hvis målsætningen skal holde i år.
                  Det må jeg bare sige, at jeg er lodret uenig i. Vi har i den grad brug for mere end én spiller centralt, som kan sætte spillet. Den ene fra en position længere fremme og med lidt mere frihed, som JJT gør det, og den anden fra en lidt dybere og mere kontrolleret position, som Izunna gerne skulle.

Igen i går fejler han bare enormt, ift. at skulle indtage den rolle. Hans fremadrettede pasningsspil er og bliver horribelt og egner sig ikke til den måde vi antageligvis gerne vil spille på. Det synes jeg efterhånden burde have udkrystaliseret sig. Han er ganske enkelt for langsom og upræcis og med bolden, når der skal slås nogle skarpere afleveringer, og efter 1½ år nu i klubben, kan jeg ikke længere tro på, at det bliver særligt meget bedre.

Han gør sig fint som bølgebryder med sin fightervilje, løbekapacitet og fine taktiske overblik, men nu spiller vi nu engang ikke 4-1-4-1, og jeg kan ikke se, at han skulle kunne blive en dygtig tovejsspiller på noget tidspunkt. Izunna hører ikke til på et hold der spiller 4-4-2, vil i top 6 og har fremadrettede visioner i spillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det må jeg bare sige, at jeg er lodret uenig i. Vi har i den grad brug for mere end én spiller centralt, som kan sætte spillet. Den ene fra en position længere fremme og med lidt mere frihed, som JJT gør det, og den anden fra en lidt dybere og mere kontrolleret position, som Izunna gerne skulle.

Igen i går fejler han bare enormt, ift. at skulle indtage den rolle. Hans fremadrettede pasningsspil er og bliver horribelt og egner sig ikke til den måde vi antageligvis gerne vil spille på. Det synes jeg efterhånden burde have udkrystaliseret sig. Han er ganske enkelt for langsom og upræcis og med bolden, når der skal slås nogle skarpere afleveringer, og efter 1½ år nu i klubben, kan jeg ikke længere tro på, at det bliver særligt meget bedre.

Han gør sig fint som bølgebryder med sin fightervilje, løbekapacitet og fine taktiske overblik, men nu spiller vi nu engang ikke 4-1-4-1, og jeg kan ikke se, at han skulle kunne blive en dygtig tovejsspiller på noget tidspunkt. Izunna hører ikke til på et hold der spiller 4-4-2, vil i top 6 og har fremadrettede visioner i spillet.
                    Enig . Izu er fejlcastet og endnu et fejlskud fra JH .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Enig.
                      Problemet ligger ikke i spillestilen, men i at spillerne ikke kan udføre den, de er simpelthen ikke gode nok/ikke de rigtige typer.

Jeg laver en karaktertråd efter hver kamp og regner sammen efterfølgende, så kom endelig med jeres bud.
                      Hvis der er en anden der gerne vil, er personen velkommen :).
                      Det er jo skræmmende hvis vores unikum af en træner, forlanger vores hold skal spille en omgang bold de ikke har evner til at udføre. Det falder tilbage på ham selv. Jeg er så træt af at se på Kent Nielsen. Han må væk, jo før jo bedre.

Comment

Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Kommer lige til at tænke på noget jeg hørte under kampen (så den i tv).

Lagde i andre også mærke til hvor meget han (KN) råbte efter Joan ligemeget hvad Joan gjorde og at han (KN) intet råbte efter Jønne lige meget hvor ringe han så end spillede?
                        Hørte det godt. Havde også glædet mig til at høre hvem der fik "automat-brok" nu Oliver Lund er væk, det blev så Joan

Comment

Indsats og resultat kom fuldstændig bag på Niels Abildtrup som fuldt ud bakkede op om udelukkende kontinuitet indtil igår.. Nu har piben fået en lidt anden lyd

http://www.fyens.dk/sport/Se-maalene...rtikel/3168077

Amatørnisse

Comment

Synes det er værst når han råber efter spillere der har slået sig. Lagde mærke til det igen mod FcN, hvor CN fik et ordentlig skrub, man kunne virkelig se det gjorde ondt. Mens han kæmpede sig op igen og haltede afsted, så stod KN bare og galede efter ham, på samme måde som når en spiller skuffer i en situation. Det synes jeg sgu ikke kan nytte noget.
                            Var det så fordi han var blevet liggende for lige at udnytte det til at få en slapper, eller hvis han råbte et eller andet "kom igen"-ish... så ville jeg kunne forstå det...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Indsats og resultat kom fuldstændig bag på Niels Abildtrup som fuldt ud bakkede op om udelukkende kontinuitet indtil igår.. Nu har piben fået en lidt anden lyd

http://www.fyens.dk/sport/Se-maalene...rtikel/3168077

Amatørnisse
                              "OB får besøg af Fc Nordsjælland på Trefor Park"

Måske de skulle droppe at bruge ham madanmelderen til at lave OB artikler
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                "OB får besøg af Fc Nordsjælland på Trefor Park"

Måske de skulle droppe at bruge ham madanmelderen til at lave OB artikler

Comment

Working...
                                X