Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 17/07/2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ja gik desværre lige som jeg havde frygtet.

    nederlaget i sig selv er en ting. Syntes det værste er det ligegyldige udtryk vi igen igen ser.....


    eneste positive er AKs scoring - kan håbe det giver ham lidt selvtillid der kan kaste en bedre sæson af sig.

    Skuffende (og så mod en modstander der lige har solgt 2 af deres allerstørste profiler....kunne ikke ses)

    Comment


      Bygning 7 og Casper Nielsens gode langskud. To af den moderne tids største konspirationer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Allan Kuhn. David Nielsen. En britte eller en tysker.

        MvT
        Mig? Kan ikke gøre det dårligere... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          - eller en nordmand, en svensker, en hollænder, en fra Makedonien. En eller anden. Men IKKE Ove. Eller Troels ;-)
          come on 5th time's a charm.....

          Comment


            Nå, det var da forbandet! Stolpe ud! Rent uheld! Det må snart vende! Vi ved jo, at vi kan!
            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              - eller en nordmand, en svensker, en hollænder, en fra Makedonien. En eller anden. Men IKKE Ove. Eller Troels ;-)
              Hehe - trods alt...........

              Ved ikke lige om det er træneren, måske, kønt var det ikke.

              Comment


                Nå.. Vi spillede godt i 10-15 min.. resten var mellem dårligt og kønsløst.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Har ingen ide... men når noget tydeligvis ikke virker, SKAL man jo ikke partout holde fast i det
                  Man kan sætte Thorborgs oldemor til at træne holdet. Når vi har en top 6 sportsdirektør, så kan enhver jo træne holdet og bringe den i top. JH har personligt sammensat en trup som kan matche det som han skabte da han rykkede ud med Horsens. I min verden giver det ingen mening, at skifte KAN uden at tage JH med. Men tvivler på, at vi har dobbelt op på fyring igen.

                  Comment


                    Nordsjælland scorer på to kæmpe sinkefejl. Den hjærnesparkskombination snyder OB 3-4 gange.

                    Det er fejl på serieniveau. Hurra for at den nye sæson er startet... ligesom den sidste.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Nordsjælland scorer på to kæmpe sinkefejl. Den hjærnesparkskombination snyder OB 3-4 gange.

                      Det er fejl på serieniveau. Hurra for at den nye sæson er startet... ligesom den sidste.
                      Vi har et point mindre nu end sidste år.. Og når vi taber i Helsingør har vi 2 mindre

                      Comment


                        Igen igen er fysikken ikke på plads til turneringsstart. Teknisk har det også været en l a n g sommerferie.... pyyyh

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Man kan sætte Thorborgs oldemor til at træne holdet. Når vi har en top 6 sportsdirektør, så kan enhver jo træne holdet og bringe den i top. JH har personligt sammensat en trup som kan matche det som han skabte da han rykkede ud med Horsens. I min verden giver det ingen mening, at skifte KAN uden at tage JH med. Men tvivler på, at vi har dobbelt op på fyring igen.
                          Jeg er helt enig at det så skal være Jesper OG Kent. Hvis kun en, skal det være Jesper.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                            Nå.. Vi spillede godt i 10-15 min.. resten var mellem dårligt og kønsløst.
                            Just tale IT easy, oraklerne her, og de såkaldt eksperter tror for 4. år i træk, på, at vi kommer i toppen. Hvornår NT, JH og vores dovne venner på Fyens bliver realistisk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Nordsjælland scorer på to kæmpe sinkefejl. Den hjærnesparkskombination snyder OB 3-4 gange.

                              Det er fejl på serieniveau. Hurra for at den nye sæson er startet... ligesom den sidste.
                              Enig. Det var pinligt ringe hele vejen rundt og mht starten, så fik vi faktisk ét point sidste år nu står vi med 0.

                              Comment


                                Det bliver ikke sjovt mod Helsingør. Pis nu af med al den snak om kontinuitet. Vi har ikke klasse på holdet - slet ikke til den her spillestil. Jeg kan skrive en lang gentagelse af mine indlæg fra sidste efterår, men jeg orker det bare ikke. Jesper Hansen har igen fejlet, og nu skal han sikkert ud og panikhandle (igen). Det plejer ikke at gå godt. Det er faktisk forbandet, som vor elskede sportsdirektør fra Horsens nok selv udtrykker det i pressen i morgen.
                                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                                Comment

                                Working...
                                X