Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCN 17/07/2017

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Vi skal nok vinde...
    Egentligt dejligt med noget positivitet �� Har vare svært ved at tilslutte mig .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Strudal mener ikke vi kommer tilbage i 2. Halvleg. Jeg giver ham ret
      tror også han har ret - og forfriskende med en kommentator der ikke forsøger at pakke det ind - ærlig udmelding, lige ud af posen

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Synes faktisk det er ganske fint med lidt mishagsytringer med det lort de tillader sig at levere
        Jamen du har også ret til at have den holdning, personligt synes jeg ikke man sender dem på pause med sådan en omgang.. Den tager man efter kampen. Kent ved jo godt det har været røvdårligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Synes faktisk det er ganske fint med lidt mishagsytringer med det lort de tillader sig at levere
          Helt enig. Hvor er vi henne, hvis man som fan ikke må vise mishagsytringer over en grotesk ringe præstation? Det er et direkte signal, som spillerne kan gå i omklædningen med.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            tror også han har ret - og forfriskende med en kommentator der ikke forsøger at pakke det ind - ærlig udmelding, lige ud af posen
            Jeps. Han ser jo det samme som vi gør. 2 hold på forskellige niveauer

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Ja Spillere giver alt. Vores problem hedder Kent Nielsen.
              nja....njo - vil så mene at giver de alt - så er de også en stor del af problemet; de er ikke gode nok. Men det burde kent selvfølgelig have set og fået gjort noget ved....

Comment

Konen på vej i Bilka. Hun spørg om jeg mangler noget. Jeg svare en ny sportsdirektør. Hun spørg om han ligger på frost, hvortil jeg svare - den nuværende gør!

Comment

Sidste sæson vandt vi ikke en kamp efter at være kommet bagud, sååå jeg er optimistisk inden 2. halvleg 🙃

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Konen på vej i Bilka. Hun spørg om jeg mangler noget. Jeg svare en ny sportsdirektør. Hun spørg om han ligger på frost, hvortil jeg svare - den nuværende gør!

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Ha ha :-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

Comment

https://twitter.com/jonnedza/status/887007384387899392

Det er desværre ikke helt forkert. Det er hvad 4 år i JHs middelmådighedsregime gør. Vi er en farveløs og introvert klub, som oven i det ikke leverer resultater.

Comment

Mark Strudal er en af de få gode "kommentatorer"
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            https://twitter.com/jonnedza/status/887007384387899392

Det er desværre ikke helt forkert. Det er hvad 4 år i JHs middelmådighedsregime gør. Vi er en farveløs og introvert klub, som oven i det ikke leverer resultater.
                            Ja en grå masse af intetsigende spillere som kun i få tilfælde leverer noget nævneværdigt offensivt . Det giver billedet af et middelmådigt hold ingen har respekt for .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

AK er end ikke ordinær

Comment

Indtil videre en spændende etape i AK og Helenius kapløb om, hvem der kan ligne ham med mindst selvtillid.

Comment

Working...
                                X