Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Manglende sæsonkort?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Manglende sæsonkort?

    Min kammerat og jeg har bestilt sæsonkort henholdsvis d. 13 og 30 juni og har endnu ikke modtaget dem.
    Jeg skrev en mail til OB i fredags og den er ikke blevet besvaret.

    Er der nogen der tidligere har stået i samme situation og ved hvordan vi lige skal greje den? Tvivler på at vi får det i morgen nemlig...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
    Min kammerat og jeg har bestilt sæsonkort henholdsvis d. 13 og 30 juni og har endnu ikke modtaget dem.
    Jeg skrev en mail til OB i fredags og den er ikke blevet besvaret.

    Er der nogen der tidligere har stået i samme situation og ved hvordan vi lige skal greje den? Tvivler på at vi får det i morgen nemlig...
    Tærkrummende amatøragtigt at man ikke har bedre styr på sådan noget..

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
      Min kammerat og jeg har bestilt sæsonkort henholdsvis d. 13 og 30 juni og har endnu ikke modtaget dem.
      Jeg skrev en mail til OB i fredags og den er ikke blevet besvaret.

      Er der nogen der tidligere har stået i samme situation og ved hvordan vi lige skal greje den? Tvivler på at vi får det i morgen nemlig...
      Jeg står i samme situation. OB svarede dog min mail med, at man kan få et midlertidigt kort med samme stregkode i billetvognen ude foran stadion, hvis man ikke har modtaget det. Her er hvad de skrev:

      Skulle det imidlertid ikke nå frem til dig senest på mandag, har vi udstedt en kopi, som vi tager med til billetinformationen ved hovedindgangen, hvor du i givet fald kan hente det – Det har samme stregkode som det der er sendt, så når det sendte kommer frem, skal det blot kasseres, hvis du henter et på mandag J

      Vi beklager ulejligheden

      Comment


        #4
        Havde også problemer med at bestille sæsonkort fra Tyskland. Der var ikke skriver i onlinefornulaet hvor man må indskrive hvilke personlige dater. Men fik god hjælp fra ose. De gjorte det for mig og fik kortet rettidig.
        Men havde igen problemer med en billet for mandagskampen for min søn. Det gik også kun efter jeg skrev og så fik jeg et link så jeg kunne printe billet.
        Forstår ikke hvorfor det er så svært. Lyder ret uprofessionel. Men vil sige igen at de var meget venlig og fik god hjælp.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Okay, tak.
          Det er vildt at de ikke formår at få dem sendt ud til tide.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
            Okay, tak.
            Det er vildt at de ikke formår at få dem sendt ud til tide.
            Det sker hvert år efterhånden. Det er sgu ikke godt nok.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
              Okay, tak.
              Det er vildt at de ikke formår at få dem sendt ud til tide.
              Jeg havde faktisk anmodet om selv at hente det, fordi jeg ved hvor længe det kan tage pr. Post. OB vælger så alligevel at sende kortet, så jeg står og ikke kan afhente kortet her i onsdags. Heldigvis bor jeg ikke langt derfra, så det betød ikke det store, men det er da at vanskeliggøre alting, selvom jeg prøver at gøre det enkle. Jaja! Bare jeg kommer til bold i morgen, så går det jo nok, men det virker til at være lidt af en rodebutik 😅

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                Min kammerat og jeg har bestilt sæsonkort henholdsvis d. 13 og 30 juni og har endnu ikke modtaget dem.
                Jeg skrev en mail til OB i fredags og den er ikke blevet besvaret.

                Er der nogen der tidligere har stået i samme situation og ved hvordan vi lige skal greje den? Tvivler på at vi får det i morgen nemlig...
                Jeg hentede mit da der var åbent for afhentning i denne uge og det var 2-2½ døgn efter jeg havde bestilt, så jeg tænker at de ligger og venter på jer derude i morgen. Men det er vildt at det skal være så svært at sende dem ud med posten. Ikke godt nok af klubben. Langtfra.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Sæsonkort info fra ob.dk

                  http://www.ob.dk/artikel/vigtig-info...rtholdere.aspx

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Alle med sæsonkort eller med kvittering for at have betalt for et kan medbringe en person gratis.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #11
                      Ok, så man møder bare op i billetinformationen og viser mailen med at man har betalt?

                      Comment

                      Working...
                      X