på søndag har vi fornøjelsen af en tur mod vest, Esbjerg spiller i aften og i Italien på torsdag dette må give os en klar fordel så mon ikke vi tager 3 igen på søndag ligesom vi gjorde sidst vi besøgte de falske striber
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
optakt OB - Esbjerg
Collapse
X
-
Her først på sæsonen kan det nu være en fordel med lidt ekstra km i benene.. Men ingen tvivl om at deres EL fylder meget hos dem og en tur til italien giver dem meget mindre tid til at forberede sig. Vi må se i aften hvilken tilstand de er i..
her er den opstilling jeg gerne vil se
toppel
ruud amc kl diarra
falk cob as larsen
spelmann
skoubo
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHer først på sæsonen kan det nu være en fordel med lidt ekstra km i benene.. Men ingen tvivl om at deres EL fylder meget hos dem og en tur til italien giver dem meget mindre tid til at forberede sig. Vi må se i aften hvilken tilstand de er i..
toppel
ruud amc kl diarra
falk cob as larsen
spelmann
skoubo
Svært at sige om EfBs tur til Italien kommer til at betyde så meget; de ved, at de er ude, og de skal tænke på ligaen.Last edited by nixcha; 24-02-2014, 10:04.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægRet enig i opstillingen. Bortset fra at Azer måske er foran COB(?) og kunne være fin at se centralt, så er det afgørende, at vi med Spelmann som hængende får en mere massiv midtbane, som forhåbentlig kan lægge mere pres på EfBs spil, og forhåbentlig giver os bolderobringer, der kan laves til omstillinger via kanterne. Det ligner i øvrigt også meget min foretrukne opstilling imod FCK, hvor der skal arbejdes stenhårdt defensivt.
Svært at sige om EfBs tur til Italien kommer til at betyde så meget; de ved, at de er ude, og de skal tænke på ligaen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægAner det ikke, men det var lidt påfaldende, at han blev bragt i spil allerede i første kamp. Han er vel ikke mere oplagt til en højre kant end COB?
Conner kommer nok i spil igen når vi begynder at spille fodbold
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægHvordan får vi udsat kampen til kl. 15? Det vil passe mig meget bedre!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHer først på sæsonen kan det nu være en fordel med lidt ekstra km i benene.. Men ingen tvivl om at deres EL fylder meget hos dem og en tur til italien giver dem meget mindre tid til at forberede sig. Vi må se i aften hvilken tilstand de er i..
toppel
ruud amc kl diarra
falk cob as larsen
spelmann
skoubo
Comment
Comment