Oprindeligt indsendt af Plum

Se indlæg

Annoncering

Collapse

No announcement yet.

optakt OB - Esbjerg

Collapse

X
- 

jeg læste i en artikel at RF selv klart foretrækker at spille i venstre side, som han gør på U21 landsholdet hvor han mener han får mere ud af sit spil, men at han self. ofre sig for holdet og rykker på hk hvis Emil tiltænkes en startpladsBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
 - 

Jeg er helt enig. Men hvordan Bodul kan starte inde igen er ud over min forstandOprindeligt indsendt af Plum Se indlægMon ikke vi starter som sidst og så kommer Emil måske ind lidt tidligere ...
med henblik på kontinuitet osv ... men det vil også være en styrkelse at få Falk over i højre side ..
Comment
 - 

Nogen forslag til hvor man kan se kampen sammen med ligesindede i København idag(svigermekanikken har budt sig selv på kaffe.....
)

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
 - 

Absurd at Bodul bliver ved med at få spilletid!! Han er ikke 5 potter pis værd.Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg- Line up i esbjerg; Toppel, Ruud, Møller, K. Larsen, Diarra, Falk, Spelmann, Skulason, E. Larsen, Skoubo og Bodul.

Comment
 - 

Han gjorde det rimeligt i optakten, har nogle kvaliteter og MOS er nok ikke helt klar. Derfor bliver tilliden idag gengaeldt med en habil indsats og enten maal eller assist. Tro mine ord, de er sande.Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægAbsurd at Bodul bliver ved med at få spilletid!! Han er ikke 5 potter pis værd.
Comment

Comment